Posts by ditismenno

Hallo,

Ik ben bezig met een soort marktplaats script en daarvoor zorg ik dat je 3 foto's kan uploaden:

Maar omdat dit niet werkt ben ik gaan debuggen met het bovenste stukje:

Maar ik snap niet waarom hij 2 echo't?

Alvast bedankt.

Hallo,

Ik ben een tijdje geleden begonnen met het werken met classes.
    Nu zeggen veel mensen dat ik moet gaan beginnen met MVC.
    Dus is mijn vraag waar kun je dit het beste leren en waar moet ik rekening mee houden.

Met vriendelijke groeten

Menno van Hout,

Heel erg bedankt voor het lange maar mooie reactie :D
    Ik heb alles even goed gelezen en ga zeker is wat dingen over DDoss opzoeken.

In ieder geval iedereen heel erg bedankt!!

Ik zelf ben heel erg blij met Windows 8 maar ook ik heb het probleem dat de update naar Windows 8.1 gewoon weg niet in de shop staat en het support van Microsoft doet hier ook helemaal niets aan.

Heel erg bedankt :D.

SSH port had ik al veranderd maar cPanel niet is even kijken of dat kan.
    Voor de rest staan op de Linux server standaard alle porten open dus heb ik alle porten gesloten behalve die de server nodig heeft.

Dan ga ik nu even de plug-in installeren heel erg bedankt.

Heb de plugin inmiddels geinstalleert en 127.0.0.1 op de whitelist gezet :D

Hallo,

Na wat tegenvallers ben ik toch wel wat meer over de hosting wereld te weten gekomen.
    Natuurlijk weet ik nog lang niet alles en ben ik heel dankbaar voor M.Martens die mij bij dik en dun heeft geholpen :D
    Echter vraag ik me toch wel af hoe ik mijn servers beveilig tegen doss.
    Want naarmate de klanten stijgen merk ik ook dat er steeds meer doss attacks zijn en deze weert hij niet altijd even goed af.
    Dus hierbij mijn vraag weten jullie goede manieren om mijn server tegen doss(Ddoss) te beveiligen?

Bij voorbaat dank.

Dan is transip bijna 2,5x zo goedkoop dus dat word hem zoiezo niet maar toch bedankt.

Wat verwacht je dan? Het is niet zo dat je een 4 GB RAM VPS voor 5 euro per maand hebt he ;).
    Waar dat wel is, wat bij een hoop goedkope providers zal zijn, is dat gewoon overselling.

Oftewel; als jij in zee gaat met die lui dan weet je zeker dat je dikke troep krijgt geleverd ;)

Hoe doet creeperhost dat dan?

Ik neem aan dat je voor minecraft vooral veel ram moet hebben.
    Waar ik zit met mijn servers, kan hij zo iets wel leveren, ik schat dat je voor een 20 euro per maand wel een vps van 4 of 8 gig ram zou moeten kunnen krijgen :)
    Maar moet ik dan wel vragen aan hem, weet niet zeker hoeveel het juist is.

Dan is de verkoop wel beetje duur haha

Beste,

Ik krijg altijd veel vragen of wij ook Minecraft hosting doen daarom ben ik van plan dit nu ook te gaan doen :D.
    Nu zit ik al een beetje bij Multicraft te kijken en dat wil ik uiteraard gebruiken.
    Maar mijn vraag is waar kan ik goedkoop een grote VPS bestellen waar ik al die Minecraft servers op kan zetten?
    Want er is wel veel ram nodig natuurlijk.

Alvast bedankt,

M.V.G
    Menno van Hout

EDIT:
    Zou dit moeten werken: https://my.iperweb.com/cart/overzold/?

Hallo,
    Ik ben op zoek naar iemand die een design wil maken voor mijn forum.
    Graag hoor ik jullie prijzen.

Wat ik wil:
    -psd bestand.

Betreft het forum:
    -Het is een forum voor scripters en gamers.

Betreft de source:
    -Het is een zelf geschreven source.