Posts by ditismenno

Beste,

Omdat de mede eigenaar van universal-games stopt zijn wij op zoek naar een andere.
    We zoeken iemand die redelijk kan scripten zoals de vorige mede eigenaar.
    Wat moet is:
    -HTML

Wat handig zou zijn:
    -C#
    -Javascript
    -Jquery

projecten:
    Nou universal-games is een gamer communitie.
    Wij maken zelf games en websites.
    Waar we nu mee bezig zijn is de nieuwe site van UG en onze multiplayer shooter game endless (denk aan call of duty).

Hier is het.

Het gaat om lijn 26

Laat even zien wat er 'niet goed' is.
    Ik zie nu namelijk niet hoe het is en hoe het moet zijn.
    Even je indenken in ons, want met deze informatie kunnen we niks.

Het is overigens in ieder geval met procenten. Het lijkt me dus dat je tweede oplossing beter is dan je eerste.

Dat dacht ik ook maar als ik die gebruik gebruikt hij de % gewoon niet

Beste,

Ik wil zorgen dat mijn site toegankelijk is voor iedereen.
    Dus als ik een lijn maak:

Code
    <hr style="width:1000px; padding:0; margin:0;">

Dan is hij goed voor mijn scherm maar voor het scherm van mijn ouders niet dus is mijn vraag hoe laat ik dit automaties aanpassen?
    Ik heb het volgende ook al getest:

Code
    <hr style="width:100%; max-width:1000px; min-width:500px; padding:0; margin:0;">

Dan moet het zo?

Code
    string nl2br ( string $pagecontent [, bool $is_xhtml = true ] )

maar dan krijg ik:

Code
    Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in C:\Users\coolb_000\Desktop\New folder (2)\root\admin\class\housekeeping.php on line 134

En als ik dit gebruik:

PHP
    function nl2br2($pagecontent) { 				$pagecontent = str_replace(array("\r\n", "\r", "\n"), "<br />", $pagecontent); 				return $pagecontent; 				}

Heb ik weer hetzelfde probleem

Nu heb de volgende code van die site die je net stuurde:

Code
    $pagecontent = str_replace(array("\r\n", "\r", "\n"), "<br />", $pagecontent);

Maar ik zit nu nog steeds met hetzelfde probleem

Beste,

Ik heb dus een code gemaakt die automatisch enter doet:

Code
    $pagecontent = str_replace("/n", "\n<br>", $pagecontent);

Deze werkt wel maar hij bugd als ik een lange zit er inzet(of een html code) dan gaat hij midden in de code nog in <br> zetten hoe kan ik dit oplossen?

Beste,

Daar ben ik weer.
    Alvast sorry maar ik ben nu aan het maken dat de kleuren van de site worden opgehaald vanuit de database ik heb de volgende manieren getest:

PHP
    <div class="title" style="background-color:#' . $_LAYOUT['header'] . '; "><?php echo $_PAGE['title'] ?></div>

<div class="title" style="background-color:#$_LAYOUT['header']; "><?php echo $_PAGE['title'] ?></div>

Maar uiteraard werkt dit allebei niet hoe zorg ik dat dit wel werkt?

Heel erg bedankt dit had ik zelf ook geprobeerd maar het probleem is dat jij dan bijvoorbeeld "hier je variabele tekst of een variabele" Dit ook de hele tijd blijft meegeven

Volgend probleem ik heb de bolgende code:

PHP
    public function addpagesucces($argument3, $not_required_argument3 = 1) {
    			require ('inc/config.php');
    			$pagename = $_POST['pagename'];
    			$pagecontent = $_POST['pagecontent'];
    			$mysqli->query("INSERT INTO `page`(`title`, `content`, `menu`, `loggedin`, `admin`, `menutext`) VALUES ('$pagename','$pagecontent',0,0,0,0)");
    			header('Location: index.php');

//return DONT echo
    			//return array("example" => 1);
    		}

Maar hij insert niet?

ik heb dit er nu in staan:

PHP
    require ('inc/config.php');

$currentsiteauthor = $mysqli->query("SELECT author FROM settings");
    			while($row = mysqli_fetch_array($currentsiteauthor))

$currentsitetitle = $mysqli->query("SELECT title FROM settings");
    			while($row = mysqli_fetch_array($currentsitetitle))

Maar je kan dit niet 2 keer doen?

Beste,
    Sorry voor weer een topic!!!

Ik heb deze code:

PHP
    public function changesitename($argument2, $not_required_argument2 = 1) {			require ('inc/config.php');			$currentsitename = $mysqli->query("SELECT title FROM page WHERE id=1");			return '			<b>Admin > Verander site naam</b></br>			<hr style="margin-top:0px;" width="950px" color="purple">			<form action="?action=changesitenamesucces" method="post">			Nieuwe site naam: <input type="text" style="width:300px;" value="'. $currentsitename .'" name="sitename"><br>			<input type="submit" value="Verander site naam">			</form>			';						//return DONT echo			//return array("example" => 1);		}

Maar ik krijg deze error:

Code
    Catchable fatal error: Object of class mysqli_result could not be converted to string in C:\Users\coolb_000\Desktop\New folder (2)\root\admin\class\housekeeping.php on line 35

Oke heel erg bedankt nu doet hij dit:

Code
    $content = $housekeeping->changesitename(1, 1);

En dit werk als ik de content weer laat echo'en maar ik heb de content al geinclude dus hoe kan ik deze laten vernieuwen?

PHP
    if($_GET['action'] == 'changesitename')
    {

//rest van script

Ga je nou voor elk foutje dat je krijgt een topic aanmaken? Want volgens mij had je 99% van je vragen al op kunnen lossen door beter te kijken.

Dankje maar nu krijg ik een notice als hij de action niet gebruikt

Code
    Notice: Undefined index: action in C:\Users\coolb_000\Desktop\New folder (2)\root\admin\index.php on line 26