En nee ik heb unity niet zelf gekocht maar iemand anders heeft het gekocht en kreeg 5 licenties
Posts by ditismenno
-
-
Hallo,
Kost de Unity Engine niet 1500 dollar?
http://unity3d.com/unity/download/Verder zie ik nog niet echt wat. Ziet er erg standaard uit. Kan nog niet veel. Lijken op standaard dingen die je met de engine kan maken.
2/10
Mvg,
TimBeste dit is niks standaards deze game maakt al gebruikt van een animation script zodat hij weet welke anitamtion's.
Het schiet script.
De spread script.
noem maar op.En ja unity kost 1500 dollar.
Als u u echter intresseert in het maken van games kunt u mijn tutorials op youtube volgen.
Echter zijn mijn tutorials altijd met c# coding. -
Zoals sommige al weten maak ik tturoials over hoe je games maakt in unity.
Zelf ben ik bezig met een multiplayer game zoals warrock en combatarms nu ben ik al een aparmaanden bezig en wil ik laten zien wat ik tot nu toe heb dus graag een rating:
http://www.youtube.com/wa...TSCfi5_BxQ -
Hallo,Je moet kijken naar het verschil tussen nu en de logtijd. Je moet dus een verschiltijd berekenen. Haal dus van de nu tijd de log tijd af en je hebt de tijd dat verstreken is. Kijk of dat lager of hoger is dan 24 uur.
Mvg,
TimDankuwel het is klaar ik heb de volgende code
Nu iets heel anders
Hoe zorg ik dat om de maand alle vote's uit de table servers teruggezet worden op 0? -
-
Probleem al zelf opgelost ik gebruikte in mijn code mysql terwijl ik werk met mysqli
Maar hoe laat ik mijn site nu rekenen of er wel 25 uur verschil tussen zit? -
-
Sla hun ip adres op in de database inclusief met een tijd. Nu vergelijk je tijd met die van nu en zo kun je zien of het 24 uur geleden of langer is geplaatst.
Dankjewel dit is een geweldig ip maar hoe zorg ik nu dat de site het ip weet?
-
Ik heb zeg maar een server lijst gemaakt de server met de meeste votes komt boven aan te staan.
Nu kunnen zij wel voten maar hoe zorg ik dat zij dit om de 24 uur kunnen? -
Misschien helpt dit je verder? http://ckeditor.com/
Heel erg bedankt maar hoe zorg ik dat de andere php codes niet werken want nu zitten mensen topics te maken met msgbox erin -_-
-
Is er misschien een andere functie om een soortgelijke bbcode systeem te maken?
-
Hoe zorg ik dat mijn textarea gebruik maakt van BBcodes en hoe zorg ik ervoor dat HTML codes niet werken als deze in het database komen?
-
Hallo,
Ik wil graag weten hoe ik een action mee kan laten voeren bij het volgende script.
PHP
Toon Meer<?php define('IN_INDEX', 1); if (isset($_GET['page'])) { $scan = scandir('pages'); unset($scan[0], $scan[1]); if (in_array($_GET['page'] . '.php', $scan)) { require 'pages/header.php'; require 'pages/' . $_GET['page'] . '.php'; require 'pages/footer.php'; } else { require 'pages/header.php'; require 'pages/404.php'; require 'pages/footer.php'; } } else { if (file_exists('pages/home.php')) { require 'pages/header.php'; require 'pages/home.php'; require 'pages/footer.php'; } else { require 'pages/header.php'; require 'pages/404.php'; require 'pages/footer.php'; } }
-
Gratis gekregen van de echte maker van het script I.V.M hij woont vlakbij me en zijn soort van opgegroeit
-
hosting pagina is nog steeds 10x niks.....
kijk even naar deze hosting pagina's
(deze zijn alleen als voorbeeld bedoeld niet om copy van te maken)five-square.net
hosted.nl
versio.nl
transip.nlDeze tip is opgevolgd wat vind u er nu van?
-
Ik heb dezelfde source maar dan met mijn design van de oude universal-games.
-
Het is een verbetering wel jammer dat het gratis layout is maar je kan er een begin mee maken.
Wat er al gezegd is geen advertenties op een hosting website.
1. is vaak verspilling van ruimte op een webhosting websiteVeranderingen -
1. ik zou wat meer foto's plaatsen om het een beetje leven te geven.
2. de hosting pagina dat zou ik helemaal opnieuw bouwen
3. ik zou je teksten even goed doorlezen
4. andere logo ontwerpen maar ik weet niet of dat de logo is van je hosting maar zo ja zou ik het opnieuw makenEn als tip volgende keer steek er even wat meer tijd in voor dat je een topic maakt want anders word je
hier niet serieus genomen.Hopelijk kan je hier iets mee?
Ik ben heel erg dankbaar voor jullie hulp.
Ik heb de hosting pagina aangepast en hoop dat jullie het nu iets vinden.MVG
Menno
(Ik weet dat ik eigenlijk te jong ben maar kan me eigen niet inhouden en het spijt me zeer als ik jullie irriteer)
-
Beste tim zoals ik al zij gaat donderdag deze site op min eigen host
-
Hallo
Deze site word nu gehost bij versio dus als die traag is moet je gaan klagen bij versio hij word volgendeweek op mijn eigen site gezet
-
Het is al iets beter, echter vind ik de layout niet echt mooi.
Je maakt te weinig gebruik van shadows, hierdoor lijkt het of alles op elkaar geplakt is, etc. (Css -> Box-shadow)Verder Is ja packpagina inderdaad niet mooi.
Mijn tip is om dit ook in boxes te maken en niet in een table, neem een andere icon deze zijn zo opgeblazen en dat maakt het lelijk.Ik vind de layout zelf iets minder, vooral het felle kleur gebruik.
Hopelijk heb je er wat aan.
Heel erg bedankt dit ga ik zeker gebruiken.
@Giovannie
Deze teksten zijn niet van google gecopieert.Cas
Mijn excuses ik zou de zinnen proberen professioneler te maken