Posts by ditismenno

Beste dit is niks standaards deze game maakt al gebruikt van een animation script zodat hij weet welke anitamtion's.
    Het schiet script.
    De spread script.
    noem maar op.

En ja unity kost 1500 dollar.

Als u u echter intresseert in het maken van games kunt u mijn tutorials op youtube volgen.
    Echter zijn mijn tutorials altijd met c# coding.

Hallo,

Je moet kijken naar het verschil tussen nu en de logtijd. Je moet dus een verschiltijd berekenen. Haal dus van de nu tijd de log tijd af en je hebt de tijd dat verstreken is. Kijk of dat lager of hoger is dan 24 uur.

Mvg,
    Tim

Dankuwel het is klaar ik heb de volgende code

PHP
    if (strtotime($date) <= strtotime('-1 day')) {

Nu iets heel anders
    Hoe zorg ik dat om de maand alle vote's uit de table servers teruggezet worden op 0?

Ik heb nu de code

PHP
    if($exec = $mysqli->query("SELECT * FROM `votetime` WHERE ipadress='$userip'")) {	while($count = $exec->mysqli_num_rows()) {
    	if ($count > 0){ //user bestaat al	 echo 1;	}	else {	 //user bestaat niet	  echo 2; } } }

En de error:

PHP
    Fatal error: Call to undefined method mysqli_result::mysqli_num_rows() in C:\Users\coolb_000.SMOKEGUN\Desktop\Nieuwe map (3)\forum\root2\pages\votesucces.php on line 8

Hoe zorg ik dat mijn textarea gebruik maakt van BBcodes en hoe zorg ik ervoor dat HTML codes niet werken als deze in het database komen?

Hallo,

Ik wil graag weten hoe ik een action mee kan laten voeren bij het volgende script.

Deze tip is opgevolgd wat vind u er nu van?

Ik ben heel erg dankbaar voor jullie hulp.
    Ik heb de hosting pagina aangepast en hoop dat jullie het nu iets vinden.

MVG

Menno

(Ik weet dat ik eigenlijk te jong ben maar kan me eigen niet inhouden en het spijt me zeer als ik jullie irriteer)

Heel erg bedankt dit ga ik zeker gebruiken.
    @Giovannie
    Deze teksten zijn niet van google gecopieert.

Cas
    Mijn excuses ik zou de zinnen proberen professioneler te maken