Posts by ditismenno

Dit is het volledige script:

Beste ict'ers
    Ik ben bezig met een profiel pagina en ik loop tegen het volgende op:

SQL
    SELECT * FROM `topics` WHERE id='$userid'

Bij deze sql code is er niks aan de hand maar dit is niet wat ik wil dus maak ik dit ervan:

SQL
    SELECT * FROM `topics` WHERE ownerid='$userid'

Maar als ik dat doe dan krijg ik opeens de error:

PHP
    Fatal error: Call to a member function fetch_assoc() on a non-object in /home/mennoug23/domains/universal-games.nl/public_html/pages/profiel.php on line 9

en lijn 9 is:

PHP
    while($user = $exec->fetch_assoc()) {

Dat weet ik darom is mijn vraag of kvk ook voor particulieren is want er zijn ook talloze webshops zonder kvk en ik wil ook zonder kvk gaan werken.
    Hiermee bedoel ik dus: http://www.lagebudgetkoopjes.nl/
    En: http://cheaptech.nl/

1. Wat ben je van plan? Reseller webhosting worden
    2. Wat zijn je ideeën hierin? Webhosting verhuren
    3. Wat zijn je verwachte inkomsten? 30 euro per maand inkomsten 20 uitkomsten
    4. Wat is je leeftijd (verantwoording)? 14

Mocht het nu niet verplicht zijn dan wil ik mijn Reseller nu meteen bestellen

Ik heb een web player nodig die ik niet ga installeren, maar volgens mij maak je een rip off van minecraft. Waarom steek je je tijd niet in iets origineels?

Dat willen we juist gaan doen bij minecraft golft het water niet bij mij dan al wel maar bijvoorbeeld kingdom dat willen ik gewoon in bouwen dat is veel makkelijker voor iedereen

Beste mensen ik ben al een tijdje bezig met een eigen game.
    Nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden.
    Willen jullie misschien testen of de world generator niet glitcht zoals bomen in de lucht?
    alvast bedankt speel hem hier

Beste
    is er iemand die zo vrij wil zijn om me te helpen met de targetpay api?

Ik wil mensen dus 1,30 euro laten bepalen en daarna een update query uitvoeren

Beste mensen.
    Mijn site begint einderlijk een beetje populair te komen nu heb ik dus ook een colom gemaakt met laatste reacties:

Je ziet het vast al verbeteringen staat er vaak in ik wil dat alleen de laatste reactie van verbeteringen er in komt.
    mijn sql codes:

SQL
    if($exec = $mysqli->query("SELECT topicid, id FROM reacties ORDER BY id DESC LIMIT 0, 10")) {

en

SQL
    if($exec2 = $mysqli->query("SELECT name FROM topics WHERE id='$topicid'")) {

ik wil ds zegmaar dat een titel er maar 1 keer in kan staan

Hmm, dat probleem heb ik niet. Misschien kan je een screenshot ergens online zetten met je browser versie etc. erbij, zodat Bijlsma kan zien wat je precies bedoeld?

bijna onmogelijk aangezien het heel snel gaat ik heb de nieuwste google chrome