Posts by ditismenno

No offence maar is het wel verstanding om verder te gaan aan jouw klantenpaneel als je in korte tijd 2 vragen stelt die elke beginner in php zelf opgelost krijgt...?

Ik wil best helpen maar niet voor zulke shit vragen :P

Edit TIP! RTFM ofterwel READ THE FUCKING MANUAL op php.net kun je zo goed als al je vragen die jij nu stelt terug vinden...

als je onder aan het topic keek kon je zien dat ik het al had opgelost voor iemand antwoorde

Beste,

Zoals sommige al weten ben ik bezig met een klanten paneel daarvoor zijn 2 connections nodig 1 voor naar de database van de klant en 1 voor de database naar mijn site.

@edit het werkt alleen niet als ik de gegevens van het database laat ophalen:

php code info ophalen:

de php mysql2

PHP
    $mysqli2 = new mysqli("'$datahost'" ,"'$datausername'", "'$datapassword'", "'$data'");

probleem opgelost haakjes moesten weg

Beste,

Met dit script kan ik geen links gebruiken in mijn pagina's:

Zonder wel maar hoe los ik dit op en dat het menu nog steeds werkt?

Gewoon niet. Maak een API ;).

al opgelost nu snap ik alleen 1 warning niet de warning is:

Code
    arning: mysqli_real_escape_string() expects parameter 1 to be mysqli, null given in /home/universa/public_html/klant/pages/home.php on line 7

En lijn 7 is:

PHP
    $pageid = mysqli_real_escape_string($mysqli, $pageid);

@edit:
    laatmaar vergeten config te includen

Beste ICT'ers

Ik ben een site aan het maken voor een klant.
    En deze moet ge connect zijn met mijn hoofd database omdat hij in het klantenpaneel van mijn site hij zijn berichten kan veranderen.
    Dus de login gegevens van mijn database moeten in zijn script maar hij mag het wachtwoord niet weten hoe los ik dit op?
    ik heb het volgende bedacht.

PHP
    require ('http://www.universal-games.nl/includes/config.php');

Maar dan kunnen ze die gegevns toch nog opvragen via bijvoorbeeld:

PHP
    echo $MySQLi;

Dus hoe los ik dit op?

Wat ik nu heb gemaakt is dus onvelig:

Dankjewel ik snap het idee en ga het uitwerken ;) maar nu is mijn vraag is het ook mogelijk dat ik kan zorgen dat ze mijn script niet kunnen stelen?

Dankjewel want mijn wachtwoord van database staat erin natuurlijk