Posts by crime-crime

Klinkt als een bekend smoesje in de oren, meteen het onderwerp veranderen bij het sluiten van het topic.

Denk dat ze dit niet zomaar moeten laten gaan, dit smoesje zie ik ook wel vaker, we komen ook niet uit een ei xD

jammer dat ik niks heb aangepast.

l.kok kun je het sluiten het is nog steedsopen.

wat bedoel je ik word hier meteen zwart gemaakt maar ik heb het zonder erg aangeboden en bied me excuses aan jammer dat sommige mensen dit niet accepteren zoals gewoonlijk..

Hierbij verkoop ik 5x mijn countdown script+2uiterlijken.

De demo kun je hier vinden http://crimecrime.comoj.com/countdown/

Kosten €2,-
    Betaling via paypal!

En een stukje code

PHP
    <? //gelieve niet aan dit script komen zonder verstand!
    	$now = time();	$target = mktime(		$config['targetDate']['hour'], 		$config['targetDate']['minute'], 		$config['targetDate']['second'], 		$config['targetDate']['month'],

PHP
    <h1>UNDER CONSTRUCTION</h1>		<h2 class="subtitle">Demo - Blijf op de hoogte! - Demo</h2>
    		<!-- Countdown weergave start -->		<div id="countdown_dashboard">			<div class="dash weeks_dash">				<span class="dash_title">weeks</span>				<div class="digit"><?=$date['weeks'][0]?></div>				<div class="digit"><?=$date['weeks'][1]?></div>			</div>
    			<div class="dash days_dash">				<span class="dash_title">days</span>				<div class="digit"><?=$date['days'][0]?></div>

Screenshot wit zie bijlage

even duidelijk maken voor blauw wat hier boven staat klopt niet echt..

Blauw:
    - Deze moet op fietspaden rijden als deze er zijn!
    - Heeft geen helm verplichting (wel aangeraden)
    - Mag niet harder dan 25 Km/h

Geel:
    - Mag alleen op de openbare weg dus niet op fietspaden
    - Heeft een helm verplichting
    - De snelheid mag officieel niet harder zijn dan 45 km/h

Veel plezier ik heb de dingen even na gekeken in mijn theorie boek voor het am rijbewijs dus je moet zeker een rijbewijs halen.

dit is het totaal wat ik nu heb

Hallo allemaal,

Ik wil graag een melding maken in mijn spel dat er klikmissies beschikbaar zijn door een melding bij je lifestats te zetten.

Nu was mijn vraag hoe kan ik dat het beste doen ik heb er nu 3.

dus als er 1 beschikbaar is moet er bijvoorbeeld komen te staan "Er is 1 klikmissie beschikbaar" zijn het er 2 of meer "Er zijn 2 klikmissies beschikbaar"

Hoe kan ik dat het beste maken of heeft iemand dit al voor mij?

De tijden worden bijmij in de database opgeslagen

PHP
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `kliklink1`='".time()."' WHERE `login`='{$data['login']}'");

en zo opgevraagt om te kijken of je buiten de tijd bent

PHP
    if($sql['kliklink1'] > time()-$per_time)

Al vast bedankt

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een rld script te maken voor het xtreme-war source.

Ik heb nu het stukje bitches pimpen gemaakt maar als ik dit aan klik dan krijg ik niks te zien.

Dit is de code.

Zou iemand mij kunnen vertellen wat er aan dit stukje fout is?

En mij ook kunnen helpen met een oplossing.

Bedankt:cheer: