Stappenplan. (php)
Importeer je header.
Importeer je functions (als je die hebt)
Importeer je db (zonodig)
Kijk of er een get query is doorgevoerd.
Kijk of dit bestand bestaat in /paginas/*.html
Zoniet, import dan de home page.
Import je footer.
Posts by OmGz
-
-
sublimetext.com
Nuff said. 2 is echt niet normaal goed en het heeft zooooo veel functies. 3 is in closed beta en komt ook bijna uit. -
De letters zijn bijna onleesbaar.
Vind je? Hoe zou ik het kunnen verbeteren? -
Ziet er strak uit. Ideaal voor JQUERY
Hij is al functioneel met jquery -
Maak je topics in het vervolg iets duidelijker
het is een login form, dus meer is er niet nodig vermoed ik?
Maar is het achtergrond mooi, is de style die ik nu gebruik okay. Zelf vind ik de register en redeem links niet goed.. -
Ik zou je buttons maken met css. Makkelijker, sneller en geen problemen met gimp. Ik deed vroeger ook altijd gimp maar css3 is echt makkelijk te leren.
-
Plaatje omdat het project nog niet af is.
Enkel afbeelding gebruikt voor bg. Wil het zo simpel mogelijk houden. Ideen? -
Links doen het bij mij ook niet. Titel is ook nogal onduidelijk.
-
ThinkWP
OrakWP
JuicyWP
LimeWP
SupraWP -
TS kan je niet gewoon wat informatie hier posten? Wat maakt jouw crime zo speciaal, aangezien er al duizenden crimes zijn.
Waarom lees je niet eens de titel en post van dit topic? Dat is het minst wat je had kunnen doen. -
Vind hem zeer strak. Keep it up
-
Ik ben bezig met een network stresser, PHP shell, PTC script en een paar scritps voor codecanyon..
-
WPNova
SupremeWP
SublimeWPMiss dat je daar iets aan hebt?
-
Ik vind de hoeveelheid opties die je nu hebt zeer slecht. Layout is wel mooier
-
Screenshots? Wat voor licenties? Want 100 euro voor een clone gaat niemand betalen.
-
Server beveiliging, Als het een dos is van 1 ip kan je het ip verbannen van de server.
Cloudflare kan ook nog helpen
Jij hebt wel een hele slechte host als ie zegt dat het niet word gelogd. Gebruik cloudflare, gratis en werkt goed. Als het slechts 1 ip was die je ddost blacklisten. Als de packets gespooft zijn dan een hele range blacklisten. -
Ik was een member op de site. JustMe/Ecliipsee is een goede coder en weet wat hij doet. Forum is best wel goed gescript ook.
-
L.Kok dx staat erom bekend dat het heel lang kan duren voordat je product binnenkomt.
Heb er al regelmatig dingen besteld en tot nu toe altijd binnen gehad.
Tevens op 1 a 2 artikellen na heb ik altijd erg lang moeten wachten.Dit had ik ook, het product komt echter wel, maar dan na drie maanden. Nog even wachten dus
-
De plaatjes zijn ook transparant -.- Maar op de ipad zie je een witte achtergrond.
Dus kan ik met deze code zien of je met je ipad op de site zit?Ja, als het goed is zou de code die je hebt aangegeven in OP het wel doen. Alleen is het veel makkelijker te behalen in css3..
-
In de meeste gevallen zullen de nieuwe tld's nutteloos zijn. Verwacht ook niet dat Google .google gaat aanvragen..