Posts by OmGz
-
-
-
Float:left; again...
Ferhat OP wilt dat wij hem voeden met de complete pagina, zoals de labels etc.
Wij zijn hier om te helpen, niet om jouw klusjes voor je te doen OP. -
Hoi!
De chrome console doet bij sommige errors die te maken hebben met HttpRequests aangeven dat het op *line 1* zit. Maar, als je klikt op de link van "download.php:1" in de console, opent het een bestandje met 1 regel. Daarin staat dacht ik de regel code die de foutmelding heeft geproduceerd.
Dat gaat echter over iets anders, en is geen error. Dat komt omdat deze files gecomprimeerd zijn. -
Ik vind de medailles juist uniek!
-
Volgens mij moeten .background en body omgedraaid worden.
Dit. Je zoekt nu voor de body tag in een div met de id background. Dit kan niet aangezien deze divs in de body horen te staan. -
-
Heb een test account aangemaakt voor geintresseerden;
user: testaccount
pass: testaccountIk vind de outgame een beetje lelijk imho. De layout is wel goed maar er mist iets. Ook vind ik dat je misschien wat meer tijd moet besteden aan het stylen van je forms.
-
Tip: Gebruik Webpage Screenshot (dan krijg je hele pagina's), want volgens mij gebruik jij 2 printscreens (omdat het niet op het scherm past).
Ziet er verder top uit. Clean en tegenovergesteld van tjheu vind ik het juist een pluspunt dat deze wat minder druk is.
Dankjewel voor de tip! Ik vind inderdaad dat mijn tweede layout veel mooier is doordat het wat rustiger en verzorgder overkomt.
-
Misschien een idee om een blog erover te maken, is altijd interessant.
Goed idee! Ik zal er morgen meteen een schrijven -
http://prntscr.com/10ahw6
inb4copyrightclaimofgoogle. -
Ziet er heel goed uit
!
Dankjewel! Het betekent veel voor me als iemand als jij dat zegt
Jeroen;
Bootstrap is een front-end html, css en javascript framework gemaakt door Twitter.
http://twitter.github.io/bootstrap/
Een minderheid van de mensen vinden dat bootstrap moeilijk te stylen is en zeer gebruikersonvriendelijk, maar ik heb daar zelf geen probleem mee. -
Ik zou graag deelnemen met en de front-end op mij nemen.
-
Misschien zou je ook eens mijn reactie kunnen lezen op je blog
-
Wil niet gaan grave-diggen ofzo, maar ik heb de layout vernieuwd naar;
en
-
Hoi, ben dus bezig met een site en kreeg een snippet van iemand die precies deed wat ik wou, maar dat doet het dus nu niet
Ik krijg de error;
XMLHttpRequest cannot load [onbekende site]/secure/ajax.php?check=check_postback&rand=09e684d8&new=0.5404295383486897. Origin http://[mijn site].net is not allowed by Access-Control-Allow-Origin.Ik heb alle files die ik heb gekregen doorzocht maar kon niet vinden waar het vandaan kwam.
Ik begrijp al wel dat ik geen XMLHttp request kan sturen naar een ander domein dus moet het veranderen in mijn url.
Deze foutmelding komt in mijn console btw.Nu is mijn vraag hoe ik er achter kan komen waar dit vandaan komt. Volgens chrome console komt het van download.php:1, maar da kan niet zijn want daar zit en php code boven en mn eerste lijn is een doctype
-
Okidoki!
-
Dit is een retheme van een bestaande source. Skid. Ga aub terug naar hackforums.
-
Maak een map buiten de public_html directory.
Maak een php bestand met als naam checkDownload.php ofzo.
In die check download check je of de user heeft betaald, is aangemeld etc.
Zo ja dan pas je je headers aan (content-type, zorg ervoor dat ie niet gecached word, content-length..) en dan doe je met fopen de file in chunks bufferen
Zo nee dan redirect je ze naar aanmeld/betaalscherm..Veel veiliger kan je het denk ik niet maken.
-
Cool dat je bootstrap gebruikt! Top.
Ben er hele grote fan van - en overweeg het zelf in de toekomst te gebruikenIk vind je thema mooi, strak en clean.
Goed gedaan!
Dankjewel, het is zeker een aanrader.Ik vind het nog vrij kaal. Probeer meer opvulling aan je lay-out te geven.
Ik heb inmiddels al icons toegevoegd en ben nu bezig met een introductie video. Bedankt voor de feedback!