Posts by jasjj
-
-
Dan krijg ik het volgende op mijn pagina: Could not fetch response
-
-
Heeft iemand een oplossing?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.07.12 11:45:16:PHP
Toon Meer<?php $username = $_POST['naaml']; $connect[1] = mysql_connect("xxxx", "xxx", "xxxxx") or die(mysql_error()); $connect[2] = mysql_select_db("xxxxx", $connect[1]) or die(mysql_error()); function validatePincode($code){ // Stel deze parameters in $rtlo = "xxxxx"; // Uw layoutcode $keyword="BETAAL+BD"; // Uw Keyword + subkeyword BETAAL AA $shortcode="3010"; // Shortcode $co= "31"; // Countrycode, 31=NL, 32=BE $test="0"; $sRequest="http://www.targetpay.com/api/sms-pincode"; $strParamString = "?rtlo=".$rtlo."&keyword=".$keyword. "&code=".$code."&shortcode=".$shortcode."&country=".$co. "&test=".$test; # get request $ch = curl_init($sRequest.$strParamString); curl_setopt ($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1) ; $strResponse = curl_exec($ch); curl_close($ch); return $strResponse; } if( $_GET['pincode'] ){ $strResponse = validatePincode( $_GET['pincode'] ); echo $strResponse;} if($strResponse == "000 OK") { echo "Betaling Succesvol";} if($strResponse == "106 Pincode already checked or not paid") { echo " - Betaling Mislukt"; } else { echo "<Br><Br>"; echo "SMS <b>BETAAL BD</b> naar <b>3010</b> <i>(euro 3,00)</i>."; echo "<Br><Br>"; echo "<i>U ontvangt per sms een 6-cijferige pincode.</i>"; echo "<br>"; echo "<i>Toets de pincode hieronder in en klik op 'verzenden'.</i>"; echo "<FORM method=\"GET\" >"; echo "<input type=\"text\" name=\"pincode\">"; echo "<input type=\"submit\">"; echo "</form>"; } ?>
PHPif($strResponse == "000 OK") { echo "Betaling Succesvol";} if($strResponse == "106 Pincode already checked or not paid") { echo " - Betaling Mislukt";
ik heb nu dit erbij geplaatst alleen blijft die error nog zichtbaar.
-
Hallo,
Ik heb het sms script van targetpay rechtstreeks overgenomen en wat aangepast :
Is voor een html formuliertje die ik in de echo wil zodat erna een query uitgevoerd wordt op die naam naar de database.
Alleen heb ik 1 probleem,
Geeft errors aan, waarvan ik niet weet hoe ik deze kan wijzigen. Als betaling succesvol is komt de code : 000 OK en als die mislukt: 106 Pincode already checked or not paid.
Is het mogelijk om deze deze errors naar eigen text te kunnen wijzigen?
Hier de volledige code
PHP
Toon Meer<?php $username = $_POST['naaml']; $connect[1] = mysql_connect("xxxx", "xxxxx", "xxxxxxx") or die(mysql_error()); $connect[2] = mysql_select_db("xxxx", $connect[1]) or die(mysql_error()); function validatePincode($code){ // Stel deze parameters in $rtlo = "xxxxx"; // Uw layoutcode $keyword="BETAAL+BD"; // Uw Keyword + subkeyword BETAAL AA $shortcode="3010"; // Shortcode $co= "31"; // Countrycode, 31=NL, 32=BE $test="1"; $sRequest="http://www.targetpay.com/api/sms-pincode"; $strParamString = "?rtlo=".$rtlo."&keyword=".$keyword. "&code=".$code."&shortcode=".$shortcode."&country=".$co. "&test=".$test; # get request $ch = curl_init($sRequest.$strParamString); curl_setopt ($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1) ; $strResponse = curl_exec($ch); curl_close($ch); return $strResponse; } if( $_GET['pincode'] ){ $strResponse = validatePincode( $_GET['pincode'] ); echo $strResponse; } else { echo "SMS <b>BETAAL BD</b> naar <b>3010</b> <i>(€ 3,00)</i>."; echo "<Br><Br>"; echo "<i>U ontvangt per sms een 6-cijferige pincode.</i>"; echo "<br>"; echo "<i>Toets de pincode hieronder in en klik op 'verzenden'.</i>"; echo "<FORM method=\"GET\" >"; echo "<input type=\"text\" name=\"pincode\">"; echo "<input type=\"submit\">"; echo "</form>"; } ?>
-
Bedankt voor de tip! Weet u ook nog forums waar ik kan informeren?
-
Tja, ik heb geen idee wat je voor z'n script zou moeten neerleggen.
-
Daar wordt ik alleen niet veel wijzer van.
-
Weet ik, Alleen kan niet vinden waar ik doe zou moeten plaatsen.
-
-
Citaat van jasjj
Ik heb weinig verstand van php,daarom zoek ik kant en klare scripts.
Kant en klare module van targetpay gebruik ik nu alleen de query's kun je dan opnieuw uitvoeren.
Heb dit script gekocht en bekenen, Ziet er goed uit. Alleen heb geen idee hoe ik een test mode inbouw.Citaat van scarfaceIk laat er 1 maken maar het is wel betalen per minuut , dan krijgt het lid per minuut dat het belt bijvoorbeeld 12 credits.
Release je dit script / verkoop je dit?
-
Ik heb weinig verstand van php,daarom zoek ik kant en klare scripts.
Kant en klare module van targetpay gebruik ik nu alleen de query's kun je dan opnieuw uitvoeren.
-
Hoi,
Ik heb hier pas een een topic gestart met dezelfde vraag, Weet niet of ik die mocht 'Bumpen'.
Heeft iemand een targetpay sms, ivr (pay per call), paysafe script? Zonder een speciale crime layout etc. Wel met query's. 2 landen, NL - BE.
Mvg. Jasjj
-
Ik werk al ongeveer 2 jaar met een pop-up en die query's kun je niet beveiligen. Oftewel pagina herladen en query herhaalt zich weer.
Citaat van scarfaceAls ze echt outdated zullen zijn worden ze wel verwijderd, mischien het stof er even afblazen maar het proberen is het wel waard
! Echte api´s vind je op de targetpay website zelf .
Die voorbeeldscripts heb ik al een geprobeerd, werd ik niet veel wijzer van -
Hoi,
Ik ben hier net nieuw, excuses als ik mijn vraag op de verkeerde plek post.
Ik heb een aantal TargetPay api´s gezien op dit forum zoals:
http://www.criminalspoint.com/…TargetPay-SMS-script.html
http://www.criminalspoint.com/…ijn-targetpay-script.html
http://www.criminalspoint.com/…2/Help-met-Targetpay.html
Zou ik deze topics kunnen gebruiken of is dit allemaal ´outdated´?
Ook kan ik nergens een paysafe api vinden, met de voorbeeld scripts wordt ik neit veel wijzer, mijn niveau op php is nogal laag..
Mvg. Jasjj