Oké ik begrijp het nog niet helemaal maar dat kan ook aan mij liggen :$.
Posts by VonDutch
-
-
Wat voor ander probleem veroorzaken ze als ik zo brutaal mag zijn :$
-
http://www.webhosters.nl/webho…/hostslim-b-v/ervaringen/
Bewijst dat ze inderdaad slechte service en uptime bieden, hun website vertelt iets totaal anders...
-
brentvdh
Het eerste wat mij stoort is de oversized ontwerp, ik klik hier liever snel weg.Makkelijk gezegd: Het straalt geen vertrouwen uit op mij.
Reza
Dan had het iets duidelijker moeten zijn, dit kan je namelijk zeer simpel laten onthouden.
Heeft niks met uitbreiding te maken, ik nam aan dat je het overzicht van het formulier bedoelde. -
Reza
Aanmelden moet je juist niet uitgebreider maken, een bezoeker wil zich snel door een website kunnen navigeren. -
scarface
Wie heeft het over een slaapstand???
Hij staat nooit in slaapstand hij draait gewoon zodat ik direct aan de slag kan.Virus scanner draait automatisch elke nacht, daar hoef ik niet eens naar om te kijken.
-
scarface
Op kantoor draait mijn pc 24/7 non-stop dus jou verhaal klopt van geen kanten.
Enigste reboot die ik uitvoer is 1x per maand voor de benodigde updates.Dus wederom weer een onzin verklaring van je!
-
scarface was een typfout, ik heb al 2 jaar me Windows 7 zonder virussen of problemen draaien.
Als je er fatsoenlijk mee omgaat is er niks aan de hand, maar aangezien windows aardig open is kan er van alles gebeuren als je niet verantwoord met je systeem omgaat! -
scarface
Dat je windows haat is duidelijk, maar om het een crashende os te noemen onzin!Draai Windows 7 al 2 jaar zonder ook maar 1 fout of crash te hebben gehad.
-
ereg functie is sinds PHP5 niet meer ondersteund, hiervoor dien je preg_match te gebruiken.
-
crimz
Net 3x geopend werkt zoals het moet doen, krijg zelfs een aantal deel mogelijkheden rechtsboven waaronder youtube, facebook enzovoort... -
Een hosting layout die verwerkt is in een CMS, ik begrijp het prima uit zijn verhaal hoor??
-
Lijkt me niet dat ze producten maken om het niet te laten werken?
Wellicht begrijp je het programma niet zo goed, is geen ramp, je gebruikt het immers niet elke dag. -
Ik vind het wel iets hebben, logo's laten je juist zien van welk bedrijf je bent.
Dus die blaadjes onderscheid je juist van de rest, onderscheiding is nodig aangezien je zoveel afbeeldingen per dag ziet....
-
@Koen
In Nederland gehoste goksites zullen harder aangepakt worden, zou er dus wel mee uitkijken. -
Indien je Windows hebt is er de Windows movie maker, veel filmpjes op youtube worden op die manier ook gemaakt.
-
Indien je net met programmeren begint.
- Vertrouw nooit een input: mysql_real_escape_string() of addslashes()
- Vertrouw nooit een output: htmlspecialchars() of htmlentities() & stripslashes()
- Velden controleer je momenteel alleen op lege waardes, tip: strlen() & trim() -
Ik heb bij deze geen interesse, reden is eigenlijk dat je omslachtig en onduidelijk werkt.
Wellicht kan je beter meer oefenen voordat je jezelf aanbied als PHP/SQL programmeur
-
1. Alle velden zijn SQL injection gevoelig!
2. Onderscheid HTML en PHP wat netter, kan er nu niks uit opmaken.
3. $convert = goed; ?????
4. Alle velden zijn te misleiden, kan er met spaties alleen al doorkomen. -
Dan moet je het nog een keer nalezen, ik lees niks over vergoedingen.
Lijkt mij dat je vergoedingen wel kan vermelden hierop.