Posts by R.H user removed

Hallo iedereen, ik heb via teamviewer bij een vriend gezien, dat de layout +- dubbel wordt weer gegeven in IE en ook dat sommige opties niet werken...
    dit is mijn css:

Nu, ik snap niet goed hoe ik het kan opslossen, ik ben alleen dit teweten gekomen:
    Bij de body dit:
    margin-right: auto;
    margin-right: auto;
    Maar dit blijkt niet te helpen...

Kan iemand misschien helpen?
    u vindt de site hier:
    "klik"

Hallo iedereen, bij de les Lo bij het omkleden is mijn telefoon op de grond gevallen (hij stond af)
    En na school toen ik hem probeerde opzetten blijft het start scherm hangen
    (SAMSUNG mob!le).
    Ik heb het toestel al verschillende keren batterij eruit gehaald en opnieuw proberen opstarten (want afsluiten gaat ook niet) maar lukt niet.

Weet iemand of mijn toestel nog kan werken of ik best een nieuwe koop?

Samsung Star TXT B3410 W Ch@t

K.Rens; heb de height-30 weg gehaald, en ook de height:25px; bij de top_td en de top_first_td maar is hetzelfde..
    dat is voor de grote van de grijze strook die top_td en top_first_td

En het niet bold gedeelte (de silver) wordt groter weer gegeven...

Hallo iedereen,
    ik zit een beetje vast met de opmaak van mijn site, namelijk bij het invoeren van een table toont hij de tekst niet zoals op andere pagina's... bv. er zit teveel wit ruimte tussen de 2e regels en lettertype is de groot, dit is alleen bij een table..

demo:
    klik

hoe kan ik dit oplossen?
    De pagina waar het dus voorkomt

css:

Hallo iedereen, ik en nog een paar vrienden waaronder Reza weten niet hoe het komt, maar de image die ik wil laten laden uit database wordt niet getoont...

code:

Oke, ik ga proberen deze te krijgen, ik weet ook niet waarom Azerty, maar hier in onze omgeving is het bijna altijd Azerty

Blijkbaar is de actie niet meer :(

Kan iemand helpen zoeken? ik weet niet goed hoe ik zo iets makkelijk zoek, een goede laptop met prijs tussen 0-499 euro
    Op bol.com of winkels in oost vlaanderen

Stond in een blaadje van Aldi,
    Maar WoW, COD, BF ben ik niet van plan te gaan spelen, het is eerder voor maken van websites, (rpg,ect)
    Sommige RPG's te spelen, en MineCraft)

Verder ook voor mails te lezen, ..
    Maar eigenlijk niet zo van die games

Hallo iedereen, ik vond een laptop en wou even weten of deze goed genoeg zou moeten zijn, om vele dingen te doen, (waaronder ook MineCraft).

Medion Akoya MD 99070 (499 euro, 3 jaar garantie)

• 39,6 cm/15,6" breedbeeldscherm met HD-resolutie van 1366x768 pixels en led-backlighttechnologie
    • Intel Core i3-3110M-processor met geïntegreerde grafische functies (2,40GHz, 3MB Intel Smart Cache, Intel Hyper Threading-technologie)
    • 1000 GB harde schijf (S-ATA)
    • 4 GB DDR3 SDRAM-werkgeheugen
    • utgebreid softwarepakket o.a. Original Windows 8
    • High Definition Audio met 2 luidsprekers
    • multi-standaard dvd/cd-brander
    • ingebouwde wifi b/g/n en bluetooth 4.0
    • Ingebouwde HD-webcam en microfoon
    • Krachtige Li-ion accu met 6 cellen
    • talrijke aansluitmogelijkheden met o.a. 2x USB 3.0, 2x USB 2.0, 1x HDMI, multikaartlezer, enz
    • gewicht: ca. 2,8 kg (incl. accu)