Posts by R.H user removed

Opgelost,

Heb het zo gedaan:

<a href="?page=winkel&winkel=wapens&action=bestel&id=<?php echo $item['id'] ?>" class="button">Koop</a>

En id binnen de link dus.
    Maar ik heb alleen een probleem met een button die kleiner is dan hij hoort te zijn,

Code
    .button { cursor: pointer; font-family: Arial; font-size: 12.5px; color:#fff; font-weight: bold; height: 31px; border: 1px solid #181a1a; background: url(img/misdaden/button.png); width: 135px; border-radius: 5px; text-align: center; padding-top: 0px; }
    .button:hover { cursor: pointer; font-family: Arial; font-size: 12.5px; color:#e0bb53; font-weight: bold; height: 31px; border: 1px solid #181a1a; background: url(img/misdaden/button.png); width: 135px; border-radius: 5px; text-align: center; padding-top: 0px; }

Dat is de css ervan, maar hij wordt niet weergegeven als hoort.

Nee, ik heb al een formulier, ect
    Maar wat ik niet snap is hoe ik er update querys in kan maken,

Want er is dus 1 button omdat hij voor elk item ophaalt door de while loop,
    Maar nu snap ik niet hoe ik dan moet regelen dat als je op button klikt dat hij dan van het item waar je opstaat doet en niet een ander?

Dat heb ik al eens geprobeerd maar niet echt gelukt, daarmee dat ik vraag naar iemand die kan helpen in TeamViewer.

Bij stap 1 loopt het al fout, hij zou SuperUser ofzo moeten installeren, en dat zou na de reboot erop moeten staan, maar dit is niet zo...

Hallo iedereen,

Ik ben bezig aan een winkel pagina,
    maar bij het maken van de buttons loop ik vast...
    Namelijk in de markt worden de items dus geladen vanuit de database, dat is dan ook de while loop.

Nu is mijn vraag hoe ik de button dan kan maken?
    Omdat ik in het script dus 1 button heb staan (koop button) en door while loop wordt die dus telkens opnieuw geplaatst,
    maar hoe kan ik dan die button instellen, zodat hij telkens voor het juiste item update in de database bij je eigen items?

Alvast bedankt!

Ik zal dit ook even in de startpost zetten;
    Ik heb een Sony Xperia Mini Pro SK17i,
    Met een Android-versie: 4.0.4 ICS

Ik heb zelf al geprobeerd met flashboot, ect maar kreeg een error,
    Misschien doe ik dan iets toch niet juist, daarmee dat ik vraag voor iemand met ervaring dit via Teamviewer te doen.

Hallo iedereen,

Is er iemand die via teamviewer mij wilt helpen mijn telefoon te rooten?
    Ik heb al veel geprobeerd zelfs met een programma genaamd "UnlockRoot Pro" maar die zei "Root Failed"

Ik heb een Sony Xperia Mini Pro SK17i,
    Met een Android-versie: 4.0.4 ICS

Een duimpje voor victor,
    Als er een probleem is, eens zoeken, vind je het niet meteen blijven zoeken, en dieper zoeken,
    En als het echt, echt niet wilt lukken vraag het eens ;)
    Zet er dan ook bij wat je al hebt geprobeerd, zo kunnen wij je probleem ook sneller zien op te lossen.

Opium, simone75 wil een crime source online zetten voor haar zoontje die er graag eentje zou willen hebben, dat vind ik opzich al erg mooi dat je dat als moeder voor je zoon wilt doen, zeker als je al geld verloren ervoor bent, door te ruilen tegen een source die op de demo dat de persoon stuurde weinig tot geen sporen van bugs vertoonde,
    de bugs die gevonden waren ging de persoon van wie de source was fixen, maar had niets meer van hem laten horen...

Hallo iedereen,

Tijdens mijn vrije tijd wil ik me bezig houden, samen met Anthony Bijlsma, met een broertje te maken van de Crimz source, deze zal dan Crimez heten. We gaan proberen om deze dit jaar nog af te hebben!
    We zullen hiervoor vanuit de Crimz source verderwerken, en nieuwe opties invoeren.

Ook zal er waarschijnlijk een licentie systeempje opkomen,
    Namelijk de gewone gratis licentie, is de gewone source,
    en dan voor een kleine bijdrage krijg je er nog een aantal zelf gemaakte handige pagina's erbij,
    Hoeveel dit zal zijn is nog niet zeker.

Je kan de vorderingen al bekijken op de site: Crimez.nl

We zullen hier regelmatig in dit topic de updates erop zetten!
    Heb je ideetjes?
    Plaats ze hieronder maar neer!

nouja, ieder zijn mening wat hij/zij de beste gratis crime source vind he ;)
    Ik ben er vroeger mee begonnen, ben er ook mee verder gegaan, en nu kan ik al meteen een hoop bugs oplossen,
    Ik denk dat ik eens een crimz V2 zal maken :p

Hallo iedereen,

De laatste tijd ben ik erg geïnteresseerd in MMORPG games zoals ArchLord.
    Maar ik zou graag met wat Nederlands talige (liefst belgen) samen spelen.
    Nu omdat ik in Archlord nog niet echt zo iemand ben tegen gekomen die Nederlandstalig is dacht ik het hier eens te vragen of jullie soms MMORPG's kennen waarom er wel een aantal zitten?

** A.u.b. niet een van deze games opsommen:

• RuneScape
    • World Of Warcraft (WoW)
    • League Of Legends (LoL)

Alvast bedankt!