Als je zelf zegt dat het basen hiervan niet moeilijk is zal daar de meerwaarde dat ook niet inzitten denk ik..
Posts by Samnr13
-
-
Een goede layout hoeft niet perse heel ingewikkeld te zijn.. Het gaat over de uitstraling die een layout geeft en bij een outgame gaat het dan nog eens extra over het feit dat potentiele leden hem mooi vinden en hij moet leden overhalen om zich aan te melden.. Zo denk ik er toch over..
-
Beste ict-ers,
Ik heb nog een criminal outgame te koop,
het gaat over volgende: http://tinypic.com/view.php?pic=24c9y4k&s=6
Basing is niet inbegrepen!
Bij aankoop ontvangt u het .psd bestand.startbod: €10,-
Buy now: €15,-Betaling gebeurt via paypal.
MVG
Sam -
Hoe worden de afspraken gemaakt?
Werken we met een contract?
Wie doet wat voor werk?
Afspraken kunnen gemaakt worden zoals de desbetreffende dat wilt en uiteraard zal er met een contract gewerkt worden. Over de verdeling van het werk moet uiteraard gesproken worden..En over het startersbudget wat J.hermans terecht aanhaalde moet ik jammer genoeg zeggen dat ik dat helaas niet kan bieden maar ik snap dat de zoektocht hierdoor wel moeilijker wordt..
-
Uiteraard ga ik hier niet in het openbaar uitleggen wat het principe is van het spel, maar ik zal toch proberen zo duidelijk mogelijk te zijn..
Het is een spel waar mensen ook misdaden moeten doen, power moeten krijgen en aanzien verwerven, net zoals bij de vele maffiaspellen die er zijn..
Waarom zou dit spel meer succes hebben dan de duizenden maffiaspellen? Aangezien er nog steeds veel mensen zijn die graag maffiaspellen spelen maar die je niet kan overhalen om het zoveelste klassieke maffiaspel te spelen, denk ik dat als je er bovenuitsteekt doordat je veel origineler bent en het eens iets helemaal anders is, dat je die spelers wel kan overhalen om dit spel te spelen.. Ik heb eens gekeken en in het nederlands bestaat er nog geen enkele game met hetzelfde principe als ik in gedachten heb..
Het is niet supermoeilijk om te maken, maar wel veel werk aangezien je niet gewoon een source kan downloaden en die debuggen.. Maar het is +- evenveel werk als een maffiaspel helemaal zelf scripten vanaf 0..
Moet ik over iets nog meer uitleg geven vind je, vraag het dan hier maar en dan zeg ik het wel
-
Budget is er niet, de winst wordt 50-50 verdeeld.
-
Je kan het het best vergelijken met een maffiaspel, alleeen net een ander onderwerp, wil je nog meer weten, stuur dan je skypenaam in een berichtje..
-
Ik heb je een bericht gestuurd!
-
Beste webmasters,
Voor een nieuw uniek project ben ik op zoek naar iemand die heel goed text-based spellen kan scripten, denk maar aan een maffiaspel
Maar het is zeker geen maffiaspel, het is een ander onderwerp waarvan er bij ons nog geen spellen over zijn (denk ik).Dus ben je bereid om eens aan een nieuw project te werken met veel potentieel, neem dan zeker contact met me op!
Ps: dit is de broer van banditweb, om een of andere reden kan ik zelf geen account meer maken..
Mvg
EDIT: Eers stond het in het foute forum, vandaar dat je het misschien voor een tweede keer tegenkomt, mijn excuses hiervoor..
-
Beste webmasters,
Voor een nieuw uniek project ben ik op zoek naar iemand die heel goed text-based spellen kan scripten, denk maar aan een maffiaspel
Maar het is zeker geen maffiaspel, het is een ander onderwerp waarvan er bij ons nog geen spellen over zijn (denk ik).Dus ben je bereid om eens aan een nieuw project te werken met veel potentieel, neem dan zeker contact met me op!
Ps: dit is de broer van banditweb, om een of andere reden kan ik zelf geen account meer maken..
Mvg,
EDIT: ik heb het topic aangemaakt in een ander forum, hier mag een slotje op
-
Zucht met wie werk ik dan, niet met banditweb ?!
Voor zover ik weet werkt u niet met mij samen, tenzij ik je niet ken van ict-scripters natuurlijk..
-
Als bewijs kan je een berichtje sturen naar Willem (weet wel niet of hij dat wil.. :s), bij hem ben ik nu aan het promoten en ik had er gisteren met gemak al 42 goedgekeurde.. Heb zelf ook veel games gehad, maar die ga ik hier niet allemaal zetten..
-
Beste ICT'ers,
Heb jij een goed maffia script dat volledig bugvrij is, maar slaag je er maar niet in om er echt veel leden op te krijgen..?
Dan ben ik de juiste man voor je, ik heb al jaren ervaring met maffiagames en dan vooral met de promotiekant..Wat ik kan? Als ik echt mijn best doe dan kan ik in het begin gemiddeld zo'n 40 nieuwe leden per dag aanwerven, waarvan het meerendeel ook blijft spelen als het een goede game is!
Als we verder vorderen kan ik ook nog meer leden per dag aanwerven..
Ook kan ik heel veel nieuwe opties bedenkenWat ik zoek? Iemand met een bugvrij maffiaspel met vrij veel opties, iemand die er ook echt wel veel tijd in wil steken en ook vooral goed kan scripten.
Denk jij dat je wel met mij wil samenwerken? Neem dan z.s.m. contact met me op!
MVG
banditweb -
Ja het was eigenlijk wel mijn bedoeling om het wat donker te maken, het is dan ook een maffiagame en de maffia is ook duister.. Maar zeker bedankt voor jullie commentaar, ik zal er de volgende keer zeker rekening mee houden
-
Beste eigenaren,
Ik heb vandaag voor het eerst geprobeert om eens een outgame in elkaar te flansen, nu vraag ik me af wat jullie er van vinden en vooral wat er nog beter kan..
hier is de link: http://tinypic.com/r/24c9y4k/6
MVG,
Sam -
Beste,
Ik zou iemand voor mij gratis een outgame willen slicen, je zou mij er heel erg mee helpen..
Heb de outgame gemaakt in photoshop CS5Als je dit wel even wil doen, stuur dan maar een berichtje
Alvast bedankt,
Sam -
-
-
-
Ik heb banditboyzz.com gehad maar die is verbannen van mijnmaffia (ja dat ga je waarschijnlijk niet geloven maarja..)
CitaatAls je zoveel geld hebt verdient met Mijnmaffia, is er dan geen mogelijkheid om een Scripter in te huren in plaats van als partner aan te nemen?
Want je moet je voorstellen dat een scripter hiernaar kijkt en denkt:
"Ik moet zonder loon het werk doen, waar ik normaal honderden euro's voor vraag, en het is nog maar af te wachten of het succesvol wordt."Misschien een idee om iets meer garanties te geven aan de scripter, zodat de zekerheid van de persoon iets hoger komt te liggen.
Verder hoop ik toch voor je dat een scripter het risico aan durft, want de grapjas die zei dat Maffiagames niet meer werken heeft het volledig mis. Maffiagames werken juist nog erg goed, het punt is dat je uniek moet zijn. Er zijn nog steeds Maffiagames met tienduizenden leden en zodra jij daar tussen kunt komen heb je het goed voor elkaar!
Met vriendelijke groet,
Maks JorritsmaJa die 200 euro die ik verdiend heb dat is wel al meer dan een jaar geleden dus die heb ik jammer genoeg niet meer liggen :p Dat is ook de reden dat ik er opnieuw mee wil beginnen met maffia sites want toen heb ik gezien dat je er echt vrij eenvoudig geld mee kan verdienen.. Maar jammer genoeg kan ik de scripter dus geen zekerheid geven door op voorhand te betalen maar je zal me op mijn woord moeten geloven als ik zeg dat je er echt wel profijt uit gaat halen en uiteindelijk zal je ook beter uitkomen