Posts by Opium

Hmmm nee zal daar niet voor betalen. Denk dat je wel genoeg dingen offline kan bekijken als je effe niks te doen hebt.
    Beetje nutteloos lijkt mij.

Heb zins kort netflix er bij genomen.
    Bevalt wel redelijk, is alleen jammer dat ze soms paar seizoenen achter lopen.

Maar dat kan ook wezen dat ik te ver voor loop :D

Ben het helemaal met FangorN eens, geen telefoons in het verkeer. Het moet eerst goed fout gaan voor ze er wat mee gaan doen.

Wat is het volgende spel?
    Dat je Call of duty in je eigen straten kan spelen?

Het gaat nu nog maar om 1 spel, wat als er meerdere komen en iedereen loopt langs mekaar te rennen?

Nintendo kan nu nog lekker hun zakken vullen maar voor hoe lang, claims zullen komen.

oke dank FangorN.

Weet ook niet zeker of dat het is maar zat ook een include in de captha, die heb ik nu weg gehaald en het lijkt wel weg te zijn.... effe afwachtten maar weer...

Weet nu in elk geval dat dit nu goed is

Middag,

zo heb nog wat zitten kijken maar omdat ie zeg maar willekeurig deze pagina geeft denk ik zomaar dat het aan de captha ligt.

Ik weet nog met overzetten dat ie een fout melding gaf.
    Hier onder zie je de code wat het was en waar ik het naar veranderd heb.

Is dat wel goed? Geeft nu geen foutmelding meer daarop maar omdat ie nu soms dit doet, dacht misschien kan dat het wel wezen en zit er nog een fout in.

Heb wat dingen veranderd in me index pagina, het leek goed te gaan maar heeft het nog af en toe.
    Zal van het weekend nog eens me include etc nalopen die via de index lopen.
    Heb idd ook testserver en daar is het zelfde op dus moet toch iets in de code zitten.
    Je kan het evt. live bekijken, topmaffia, maar tis niet altijd zelfde waar ie het hebt, nou ja, ik ga maar van het weekend verder met uitpluizen, beetje lastig zoeken idd ook omdat ie geen errors geeft.....

Oke bedankt, zal toch nog eens de index pagina nalopen want dan zou het daar moeten zitten. Hij heeft het namelijk ook wel eens als ze uitloggen drukken en dan maakt ie voor de rest geen gebruik van de DB meer, alleen de index laad nog wel in.

Errorlogs, heb lopen zoeken maar kan daar niks van vinden.

PHP-versie: 5.6.19
    Client API library version mysqlnd 5.0.11-dev - 20120503

Dank FangorN, ik zal je tip om ipv local het ip in te voeren mee nemen.

Voor de rest blijft ik het maar vreemd vinden, als ie deze pagina geeft, het is niet altijd zo, en je klikt op een button of iets, dan komt ie ook in 1x... tis niet zo dat ie de site eerst 'traag' gaat laden of zo en dan het scherm komt.Tis in 1x BAM.

Maar is het nu beter om de af te sluiten met free(); of is het totaal niet nodig?

Alvast bedankt voor de tipjes ;)

Hij geeft geen echte error, de brwoser loopt 'vast'.

Alles werkt goed voor de rest op de site, maakt gewoon verbinding met de DB.
    Maar vind het wel vreemd dat ie deze melding opeens krijgt terwijl er voor de rest niks is veranderd alleen dat ik naar MYSQLI ben gegaan.
    Of het moet aan de host liggen maar dat lijkt me ook erg stug.
    Foutmeldingen geeft ie voor de rest niet, ook niet in directadmin is niks te zien.

Strange...

Morgen,

Ben overgegaan naar mysqli en naar mij idee werkt de website gewoon goed.

Alleen krijg ik deze melding 'vaak': De verbinding werd geherinitialiseerd

Ik het idee dat het vaker gebeurt met drukken van een button.

Heb geen idee in welke richting ik nu moet zoeken. Heb wat lopen google en sommige
    zeggen dat het komt dat je je connection sluit.

Code
    $open = mysqli_query($db,"SELECT * FROM `klanten` WHERE naam = '" . $klant . "'") or die(mysqli_error($db));
    $data = mysqli_fetch_object($open);
    $open->free();

Zou dat idd hier door komen en moet ik dan gewoon open laten staan?
    Het is namelijk ook zo dat het niet altijd het geval is dat ie dat doet.

Dat me site nog mysql was had ik totaal nergens last van.

Iemand hier ideeën cq oplossing voor?

bedankt

Kijk dank je wel FangorN

het werkt ook ondertussen, idd door de exit :whistling:

Bedankt voor je info, ga het eens proberen.

Al was je een vrouw geweest had ik je wel willen zoenen :D

danke

Snap het effe niet....
    Waar ik $_SESSION['id'] maak, zet ik uit.

dan ga ik inloggen.
    Heb het volgende staan:

Code
    echo "KlantID{$_SESSION['id']}";
    if(!isset($_SESSION['id'])){
    		echo'leeg';
    	} else { echo 'bestaat'; }

regel 1 laat niks zien, geen id.
    Dan zou je zeggen dat ie niet bestaat.
    Maar regel 4 laat ie wel zien, bestaat.
    Dus hij is leeg maar ook weer niet.... vat hem effe niet....

oke maar hij voert het wel uit dus dan zou je toch zeggen dat de sessie bestaat?

Ik heb hiervoor wel een check.

Code
    //Start een sessie
    	session_start();
    	ob_start();
    	if(!isset($_SESSION['id'])){
    	header('Location: ../index.php');
    	}

daarna komt pas de query. Dus ga er nog maar eens induiken want iets werkt niet helemaal lekker.

Tja LIMIT 1, ik doe dat tegenwoordig standaard als ik weet dat het maar om 1 klant gaat.

Tja, en de errors report, ik heb het boven aan de pagina staan maar Directadmin geeft ze wel aan en ik zie niks op de pagina, dan praat ik over de NOTICE. Beetje strange....

Kan je deze Notice ook ergens anders lezen?

want met deze zie ik ze niet:

Code
    error_reporting(E_ALL);
    ini_set('display_errors','on'); 
    mysqli_report(MYSQLI_REPORT_ERROR | MYSQLI_REPORT_STRICT);

En wil altijd wel alles 'error' cq notice vrij hebben.