Ik kan het zo ie zo niet dus lijkt mij wel leuk om het echt vanaf het
begin te leren en te proberen, ga zeker kijken.
Posts by Opium
-
-
Stop met je eigen posts te liken, elke keer opnieuw @'Twan025
Snap zo ie zo niet waarom dat überhaupt kan
-
Gewoon als je hem stopt dat ie naar include ("paard.php"); gaat of
include ("vis.php"); etc etc. afhankelijk van plaatje -
Wat moet er gebeuren?
Heb er zelf effe geen tijd voor maar denk ook dat het in javascript het makkelijkst is om te maken en daar weet ik zo ie zo niet veel van.
Ik wil de plaatje uit de database halen, die dan snel achter mekaar te zien zijn, zeg 120x120 en dus op de zelfde plek, niet naast mekaar en dan random, snelheid van plaatjes wisselen moet ook in te stellen zijn.
Er onder een knop, als je er op drukt stop ie op dat plaatje.
Dan moet in naar een include file gaan die ik dan zelf kan uitwerken, in php.
Bij elke plaatje wil ik een andere include hebben.(geen link!!!)
Dus wordt het plaatje b.v. een paard, dan in include paard.php
Wordt het een vis, include vis.phpDat is alles.
Dit is de basis, de rest werk ik zelf uit.Stelt niet veel, betaling tussen 5 a 10 euro.
Kan wezen dat het script iets aangepast moet worden naar mij wens, dat zit in de prijs in, zo klein scriptje.
Mensen die eerder wat hebben gemaakt voor me weten dat ik altijd meteen betaal.Graag PM sturen als je interesse heb en hoe je het een beetje wilt gaan doen.
Heeft geen haast, mag over paar dagen klaar zijn.bedankt
-
Misschien makkelijk om de code source code te plaatsen.
Zit nu tegen smiles aan te kijken -
Snapchat wil naar de beurs dus FB doet er alles aan om ze dwars te zitten haha
Vandaar dat ze gauw de functie ook op Whatsapp hebben gezet. -
Huh oke. Gebruik altijd rar. Zal daar eens kijken dan, alvast bedankt
-
Middag,
Ik wil wat verschillende files op me server zetten om te downloaden.
Maar wil er vanzelf 1 files van maken, dat ie het verkleind is niet echt nodig.Nu hoor ik jullie denken, rar of zip hem dan.
Oke, dat heb ik ook maar sommige leden hebben geen rar of zip op de computer en snappen dat ook allemaal niet. Vooral oudere leden.
Vroeg, tenminste ik dacht dat ik zoiets toen had, kon je ze inpakken met rar en dan
kon de andere het ook uitpakken met rar zonder dat ie het proggie op de computer had staan.
Om het uit te pakken zat dus ook in het rar file.Weet iemand dat toevallig? Of een andere manier om van meerdere files 1 file te maken en dat ie na een klik auto uitpakt zonder een proggie te hoeven installeren op de computer.
Heb al div. dingen zitten google maar alles lijkt op mekaar, als iemand het toevallig weet of gebruikt, hoor het erg graag. Heb het wel vandaag nodig
-
geeft denk ik het zelfde zo beetje aan:
dmarc website.nl Record Missing
smtp mx20.website.nl Failed To Connect
dns website.nl SOA Expire Value out of recommended range
spf website.nl No records found
-
Oke, ja dat is wel een goed plan, zal eens kijken.
Bedankt
-
Avond,
Als ik me site test krijg ik deze error:
Heb de host gevraagd en kreeg ik dit antwoord:
Ik weet niet waar pingdom die gegevens vandaan haalt over cname en mailscanner.eu want dat staat al een poosje niet meer zo bij jou.
Vind dat een beetje raar antwoord maar goed, heb nog een beetje zitten google er op maar kan niet echt iets vinden.
wat betekend het nou precies en
kan ik dit oplossen bij me DSN instellingen of is het gewoon niet belangrijk en laat maar varen.Albast bedankt.
-
Hij was ook FAT32 maar dat pakte ie ook niet.
Gebruik je een app of zo om de usb te herkennen?
-
Wat is ongeveer de richt prijs?
-
Hoi,
Heb een Intenso Mini Mobile Line 16GB gekocht, leek me wel makkelijk omdat je die zowel
in de telefoon kan doen als in de computer.Maar helaas, in met telefoon herkent ie hem niet, het is een Samsung Fame.
In de computer doet ie het wel. Heb hem al opnieuw geformatteerd maar nog niks.
Plaatjes er op gegooid, niks.Nu ga ik morgen wel weer verder google maar ik vind tot nu toe geen oplossing.
Als ik kijk in mijn bestanden dan herkent hij de usb niet.Gebruikt iemand ook wel eens zo usb en weet toevallig waar het aan zou liggen?
Hoor het graag, alvast bedankt
-
Dan zullen ze de subsidie wel hebben terug getrokken, de site zal niet van hun wezen lijkt mij.
-
VPN is wel makkelijk...
-
Ach dan maakt het niet uit als het te gelijk uitkomt.
Ze maken best goeie dingen dus waarom dan niet in de bios.Maar zou zelf niet heen gaan, dan kijk ik wel thuis en kies ik een andere leuke film om heen te gaan.
-
Zouden ze de films dan tegelijk uitbrengen?
Dus zowel in de bios als jij als abo kan zien? -
Vind het op zich niet zo raar dat ze het doen, hun moeten toch ergens aan verdienen en aan de printers zelf verdienen ze niks.
Maar goed, ben geen HP fan.Heb zelf toen ook eens voor me canon goedkopere gekocht maar was geen succes, printen paar keer en daarna was de kop naar de ships, inkt door gelopen.
Stond ook op de site dat er schoonmaak setjes te koop waren voor de canon wat ik al vreemd vond want canon zelf verkoopt ze niet eens.
Dus voor mij geen goedkope setjes meer, dan maar paar euro meer en weet ik zeker dat het goed werkt. -
Denk dat je dit bedoelt link FangorN