Posts by Opium

kan ook gebeuren door b.v. meer pagina's te openen en te gelijk een handeling te doen.
    De meeste vinden dat niet lekker, als het niet goed gescript is.
    Zelfde met pagina terug etc.
    Bekende bugs bij crimes..... Spelers vinden altijd wel weer wat, zeker als er prijzen mee te verdienen valt.....
    Pagina's loggen van spelers waar ze komen dan haal je meestal wel hoop er uit...

tnx darkshifty, zal ze eens bekijken.

Ben nu effe bezig met deze wordpress item.

Maar kan wel merken dat wordpress niet echt me ding is....
    zal de logica van wordpress wel niet zien haha

Maar goed, ben een heel eind, dacht ik maar nu wil ie weer niet inloggen
    op de mobiel, wel op de de computer.... wordt een beetje gek van dat wordpress.

Dacht doe iets simpels, dan heb ik niet zoveel werk en hoef ik niet te scripten maar had dat kwa tijd net zo goed zelf kunnen doen haha

Maar goed, als het niet wil met wordpress dan zal ik eens jou opties bekijken of een kant en klaar script kopen maar dan in php.

Hoi,

Ik zoek iets om onze fotos op te zetten, heb geen zin en tijd om zelf wat te bouwen dus wil
    het kant en klaar hebben.
    Had al deze op me server gezet, kan je gratis installeren van de host, maar vind het net niks...
    piwigo (zitten ook fouten in, moet ik zelf weer aan de slag)
    Dus dan zou ik dus de wordpress kant op moeten maar daar weet ik niet zoveel van af.
    Deze leek me wel wat maar daar kan je geen commentaar bij zetten, wat iemand van de foto vind.
    Gallery Stel ik koop deze, kan ik hem dan zo op me server installeren of moet er nog wat anders eerst geïnstalleerd worden?

Iemand een idee cq ervaring mee of heeft zelf een site draaien met foto's en dan met login, zodat gebruikers daarna commentaar cq vragen kunnen stellen.

Staat genoeg op de site van Enveto maar zegt me allemaal niks.

Hoor graag iemand.... Tnx

Ik zie nu bij bepaalde maffia games de callcredits weer terug komen bij een onderdeel
    namelijk kraak de kruis.
    Voorheen was dit volgens mij verboden omdat het valt onder de noemer kansspelen, dacht ik me zo te herinneren.
    Heb er over zitten google maar kan er eigenlijk niks meer van terug vinden.

Weet iemand of dit nu wel of niet mag? Na mijn mening is het nog steeds niet toegestaan maar goed kan het niet onder bouwen.

Iemand? :)

Dit is al oud hoor, ben het paar jaar geleden al tegen gekomen.
    Zijn wel meer voorbeelden van link

Zijn beetje gebaseerd op de maffia rpg's.

Het is wel grappig maar moet je hobby wel paarden zijn, de termen zeggen
    mij niks.

Hmm oke ferhat, dat dacht ik ook... idd ships, dan zit je idd met de tab toets, die zoekt de link op. Zal eens kijken of het ook met een label en input gaat.
    Volgens mij pakt ie het dan niet met tab toets.
    Image tekenen in php? Heb je daar toevallig een voorbeeld van? Dat klinkt ook wel interessant.

Idd luc, dat kan ook. maar ga eerst eens bovenstaande proberen.
    x en y coördinaten kan je wel positie bepalen maar het klikken op het object is vanzelf anders aangezien het dan van de grote van het object afhangt.

Aan zomaar klikken had ik ook al gedacht Fangorn, ze krijgen maar 5 sec de tijd dus denk dat op die manier het mee valt.

haha tis simpel maar was wat lastig om uit te leggen.
    Het is zoals b.v. hier onder van ehhe zoek de teddybeer.
    Plaatje mag zo rond de 780 x 500 zijn.
    Wil dus een achtergrond zoals b.v hier onder en dan met een 2e plaatje, appel, peer, banaan etc. random plaatsen, zodat je dus moet zoeken en met muis er op moet klikken als je het hebt gevonden en de prijs uitkeert. Alleen mag de muiswijzer vanzelf nergens op reageren als je over het gezochten object heen gaat maar wel reageert als er geklikt wordt.
    Achtergronden en objecten moeten makkelijk bij te plaatsen zijn.

Middag,

Wie kan dit effe voor me maken,tegen kleine vergoeding(pm svp) of wat tips geven hoe te beginnen.

Op een achtergrondplaatje moet object komen, b.v. zoek de appel, peer, banaan.

Het moet elke keer random geplaatst worden op de achtergrond, zodra je er op klikt, hij een prijs uitkeert.
    Als je dus over het plaatje gaat met je muis, moet ie vanzelf niet reageren zodat je ziet dat dat de object is.

Ben zelf met wat andere dingen bezig dus zoek een basis, het uitwerken voor de rest doe ik wel zelf zoals opslaan database en tijd waarneming van het zoeken.

Hoop dat jullie het begrijpen. Bedankt

menu namen niet te groot? Als je 1 verwijderd cq korter maakt heeft ie het nog?
    Denk zomaar dat als scroller in beeld komt aan de zijkant ruimte
    te kort komt.

Hmm AarClay, als het een vreemde codec is waarom laat ie het dan wel zien in
    een andere browser zoals Fierfox of chrome die ik gebruik op de telefoon.

Idd FerHat, denk dat ik dat maar voortaan doe

Nou ik kreeg het van leden te horen, ik zei dat de info in het filmpje zat.
    Maar hun gebruiken de browser van samsung die standaard op de foon
    zit. Ik zie ook niks als ik die browser gebruik.
    Als ik firefox op me telefoon gebruik dan ziet ie hem wel, heb als test elk
    filmpje die ik heb omgezet apart laten afspelen en dat werkt ook allemaal.

Welke browser etc weet ik dus niet, hun hebben ook een samsung, dus android.

erg grappig dit...

Dank je Ferhat.

Maar heb nu al van alles geprobeerd maar op de telefoon laat ie het nog steeds niet zien in de standaard browser van samsung.

heb nu zo staan en zou je zeggen dat ie het moet doen:

Code
    <video poster="zomerstop.jpg" controls>
    	<source src="sept.webm" type='video/webm; codecs="vp8.0, vorbis"'>
    	<source src="sept.ogv" type='video/ogg; codecs="theora, vorbis"'>
    	<source src="sept.mp4" type='video/mp4; codecs="avc1.4D401E, mp4a.40.2"'>
    	<p>This is fallback content to display for user agents that do not support the video tag.</p>
    </video>

Laat wel de poster zien met dat je play kan drukken maar voor de rest niks.
    Ook niet de tekst dat ie niet gesupport wordt.
    Snap er effe niks meer van. Maar goed, als iemand nog een idee heeft.

Ja maar als ik op me foon met Firefox of Chrome de pagina opent dan doet ie het wel gewoon met de video tag,
    Alleen, blijkbaar zijn er dus nog mensen die de browser die standaard op de foon staan gebruiken, laat ie niks zien.
    Dat vind ik wel vreemd.

Hoi, klein vraagje over de video tag.
    Laat op me site een mp4 zien maar ik zie het filmpje gewoon maar
    nu hoor ik van sommige mensen dat ze geen video krijgen te zien op de foon.

Nu heb ik gewoon FF op me foon maar heb effe gekeken op de stanadaard browser die er op zit
    van samsung maar dan laat ie idd tot me verbazing niks zien.

Iemand enig idee hoe ik dat kan aanpassen zodat ie ook op de foon zichtbaar is?

Heb wel effe gegoogeld maar kan daar niet echt een antwoord op vinden.

Alvast bedankt :thumbup: