Posts by jan

ik had de router al geportforward (of hoe je het ook spelt), en ik zal nu kijken of het met de mail werkt als ik op xampp mercury start. :P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.02.12 13:14:49:
    De server en de plaatjes en alles werken nu maar de website werkt niet op internet explorer wel op andere browsers, ligt dat aan mij of heeft dat met het script te maken ?

ik had de sitelink veranderd naar mn ip 80.60.1xx.xx maar toen deed ie het op mn ip al helemaal niet en op localhost deden de plaatjes het weer niet, dus ik denk dan dat het gewoon aan mn server ligt (xampp) dus ik zoek wel verder uit. maar bedankt allemaal ;)

hallo allemaal,

Ik ban net server begonnen en de kopie van Banditi erop gezet, maar als je je nu registreerd zou je een mailtje moeten krijgen maar dat werkt niet.
    En ik zou ook graag willen weten waar ik de $sitelink kan aanpassen want die staat nog op localhost. En nog een ding :p als ik met localhost naar de website ga krijg ik dat gewoon alle achtergrond plaatjes het doen maar met bandititest.tk doen alle plaatjes het niet.
    kan iemand mij helpen?

alvast bedankt,
    jan