ik kan u ook een database leveren met tweets
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.08.12 16:39:50:
Betaling via paypal
Posts by bramva
-
-
Beste CP'er,
Ik ben een scripter en zoek kleine klusjes die maximaal 1 dag duren. Ik kan html,php,mysq en css(en klein beetje designen).
Deze heb ik tot 18-8 nodig.
Ik bied mij aan omdat iemand op een ander forum zijn koop heeft ingetrokken en ik dus een hoop winst misloop en die heb ik wel nodigMVG,
Bram -
zoals al een paar mensen zijden
Tijdens het opstarten voordat je het windows teken ziet heel vaak op F11 drukken.
Dit zou moeten werken.(ik heb zelf ook een HP en op die manier werkt het bij mij en volgens support zou het ook moeten werken) -
ik ben voorzien
-
Beste CP'ers,
Ik ben opzoek naar iemand die voor mij een ingame EN outgame layout wilt maken.(DIT GAAT NIET OVER EEN MAFFIAGAME)
Budget:low-xx | mid-xx
MVG,
Bramva -
Ik wil wel de volgende pagina's/scipts op me nemen:
-Eigen crew rank - Waarbij je kan kiezen wat dat rank kan
-Template systeem, waardoor nieuwe layouts makkelijk toe te voegen zijn.(EX. layouts)
en misschien nog meer -
-
-
-
ik ging zojuist naar http://www.twitter.nl en kom daar gewoon niet op de normale twitter uit! zo te zien is twitter vergeten te verlengen!
-
-
Wat is uw echte naam?
Dat kan misschien helpen. -
zojuist heb ik hem in aparaat beheer gevonden. Toen heb ik de software gedeïnstaleerd zoals microsoft adviseert. weer opnieuw geïnstaleerd en hij werkt nogsteeds niet :((
-
je kan de action weglaten dan krijg je hetzelfde als <?=$PHP_SELF?>
-
scarface
bij apparaten vind hij mijn DVD/CD reader en brander niet.heeft iemand nog tips om hem goed schoon te maken?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.12 14:52:08:
heeft iemand enig idee?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.07.12 17:06:24:
niemand?:(( -
Beste CP'ers,
Ik heb een Laptop draaiende op Windows 7.
Ik heb gisteren nieuwe DVD schijfjes gekocht.
Nu is echter het probleem dat mijn Laptop het vertikt om nog te branden ook niet op de oude schijfjes.
Wat moet ik doen?Groet van Bramva,
PS: de error code die ik krijg is : 0xc0aa0301
dit is via de gewone Windows brand sofware -
Weet iemand een vervanging van de Darwin layout? ik ben niet van plan om nogmaals voor DA te betalen.
-
Ik raad mixsurvz.com aan echter word je daar pas bij 1200 dollar uitbetaald
-
ok bedankt allemaal
-
weet iemand er nog 1 voor DA?