Hmm , Een mooi tip , zal er eens over nadenken.
Bedankt iniedergeval !
Hmm , Een mooi tip , zal er eens over nadenken.
Bedankt iniedergeval !
Hallo, Beste leden van criminalspoint !
Ik heb voor €20 Euro en mijnmaffia spelletje weten te beheren met een domeinaam.
Aleen ben ik niet zo goed in het promoten, En zoek ik daar dus iemand voor die er goed in is en ook voor leden kan zorgen !
Kan jij dit goed en wil je mischien ook wel wat bijverdienen , dan zou dit een mooie kans voor jou zijn.
Leden : 300
Domein : http://www.drug-life.nl Klikje !
Groeten , Dave S.
@Brokentrack, Bedankt voor je bericht.
Graag wil ik even horen waarom het precies niet slim is, Of het moet niet kunnen.
De vps word voor kleine games zoals minecraft GtaIVMP.
Graag meer info waarom het niet kan of waarom het niet slim is.
Ik waardeer uw inzet.
Groeten.
Hallo Criminalspoint leden.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Het blijkt het moeilijk te wezen om partner van ea arts te worden.
Ik heb even aan ea zelf gevraagd of het nou mogelijk was om partners te worden, het is niet geheel onmogelijk en met de juiste inspiratie moet je toch een heel end komen.
Om te beginnen ga ik eerst maar een VPS Server huren en een template kopen.
Als Iemand nu toevallig nog een mooie template weet of heeft , wil ik dit graag weten.
En nog iemand met een goeie vps server, Voor een goeie prijs.
Groeten !!
Goeden morgen alle criminalspoint leden.
Ik zit al een tijd te denken aan een game hosting bedrijf en wil mij hier ook in de toekomst op gaan richten.
Ik post dit topic om info te vragen over wat voor servers hiervoor geschikt zijn , en ik zoek administratie paneel / webhost systeem.
Ik hoop in de toekomst hosting partner van EA games te worden, en voor grote games zoals: BF3 servers te gaan verhuren.
Ik zoek zoveel mogelijk info over de Servers ,en hoe te beginnen.
Er is geen budget omdat dit mijn toekomst plan is en ik zal er alles aan doen om elke cent erin te steken en een mooie toekomst op te bouwen.
Graag wil ik weten :
1: Wat voor servers zijn hiervoor geschikt en zal ook het beste draaien.
2: Wat voor administratie paneel moet ik ?
3: Waar kan ik de server kopen.
4: Eventueele informatie over KVK , internet, stopcontacten aanpassen , eigen bedrijf of thuisbased.
Wat weet ik al
1: Voor game's zoals bf3 Krachtige servers nodig, liefst intel XEON 10 core processors ?
2:
3:
Verdere Nuttige info is altijd welkom