Posts by brandon192

Voorkeur is dat het een design is die al gesliced is en een ingame design. Mag ook een outgame design bij zijn maar dat zou een extra zijn.

Qau design niet echt een voorkeur dat dat hij wel een beetje met de tijd mee is gegaan en niet de table layout's van vroeger.

Wat ik persoonlijk echt een mooi design vind is deze :

Hallo,

Ik ben opzoek naar iemand die mij een logo kan maken. Creatief ben ik niet echt heb een ruw idee van wat ik wil maar weet dan ook niet of het echt goed samen kan. Het logo zal gebruik worden voor als patch op airsoft kleding en misschien in de toekomst als logo voor youtube kanaal.

Dingen die ik graag wil zien in het logo is mijn naam (Skullergy) en een doodskop. Verder wil ik graag dat het logo toch een beetje in de kleuren van leger blijft dus dus geen opvallende kleuren zoals rood, blauw, geel, enzo...

Voorkeur gaat uit als het logo in Illustrator of photoshop gemaakt kan worden.

Een klein lijst van logo/patches die ik mooi vind:
    https://i.pinimg.com/564x/16/e…c5bdad9fdc6b8880c2134.jpg
    https://nl.pinterest.com/pin/475692779369314601/
    https://nl.pinterest.com/pin/522980575467210519/
    https://nl.pinterest.com/pin/454371049884698599/

Kan jij dit realiseren, stuur een pm met je vraagprijs voor heet design en een portfolio achter.

Kun je wat specifieker zijn wat voor een maffia layout je zoekt?

Ingame en outgame?
    Wil je een 3 colum layout?
    Heb je mss al een logo of moet die erbij?
    Sliced of niet?

Domeinnaam: wotf*eu
    Minimaal prijs: € 5,00
    Opbieden met: € 1,00
    Buy-Now: nvt
    Geldig tot: 11-2016

Geregistreerd via Versio

Veiling eindigt 24 uur na laatste bod.

Elders verkocht mag een slotje op!

Ik vraag me eigenlijk af of het legaal is om je steam account te verkopen, als ik op google kijk zie ik alleen maar advertentie van mensen die hem verkopen en dat beantwoord mijn vraag natuurlijk niet.

De reden dat ik hiervoor kijk is dat ik veel spellen erop heb staan die ik niet speel en dus ook niks aan heb

Beste leden,

Ik zoek een designer voor het maken van mijn website layout. De website is een text-based leger game. Het budget is een xx-MED bedrag.Het bedrag word echt vastgelegd in overleg met disgner. Aangezien ik nog niet echt een idee heb van hoe de website eruit moet gaan zien laat ik de designer vrij.

Enkel punten wat ik wel graag zie in de layout

Informatie over de speler terug te zien in de header, 2 side bars, een layout die zowel voor outgame als ingame gebruikt kan worden.

Bij interresse reageren liefst met portfolio.

Layout het liefst met sliced en based dit is geen pre maar een voorkeur!

Kan je geen PB sturen, krijg volgende melding:

"“ferhat.rocks” does not want to be added to conversation"

Als je je gegevens naar mij stuurt voeg ik je anders wel toe.

Heb ook een Sony Vaio, en idd een bekende melding, heb dit al zovaak gehad 5 a 6 keer en heb hem net 2 maandjes ofzo

Zoveel om op te noemen, ben net ook een nieuwe playlist aan maken met spotify.

Enkele liedjes wat erin zitten:
    1. Nico & Vinz - Am I Wrong
    2. Aloe Blacc - The Man
    3. Gers Pardoel - Louise
    4. George Ezra - Budapest
    5. Clean Bandit feat. Jess Glynne - Rather Be
    6. Route 94 feat. Jess Glynne - My Love
    7. Milky Chance - Stolen Dance
    8. Avicii - Addicted To you
    9. David Guetta & Showtek feat. Vassy - Bad
    10. Katy Perry feat. Juicy J - Dark Horse
    11. Afrojack feat. Wrabel - Ten Feet Tall
    12. Sigma - Nobody To Love
    13. John Legend - All Of Me
    14. DJ Snake & Lil Jon - Turn Down For What

Summer 2014 - Spotify Playlist

Survarium, gaat een dag lang in open béta. De ftp mmo-shooter is voor iedereen te downloaden zijn en de 25ste gratis te spelen.

Doors open day, zo beschrijft de ontwikkelaar het op de officiele website. 24 Uur lang zullen gamers de game kunnen downloaden van de survarium website en hem online spelen. Na 24 uur gaat de game weer in een gesloten beta.

Survarium is een game ontwikkeld door Vostok games, dat grotendeels bestaat uit oud-werknemers van Stalker-ontwikkelaar GSC Game World.

Survarium Official Website

Ik kan me nog herrinneren dat WOTF te koop heeft gestaan. Wat ik enkel weet van het spel is dat het op een opensource game gemaakt was met de nodige aanpassingen voor het een oorlog/war game te maken.
    Jammer genoeg kan ik niks meer terugvinden hierover. En het spel is offline gehaald.