Posts by Crime2Go

Citaat van Sourceshop

[offtopic]Aub Crime2Go dit is iets heel anders dan wat u steeds doet. Zoek eerst zelf zaken voor u andere bekritiseert![/offtopic]

@TS er was iemand die onlangs enkel logo's maakte hier, ik zoek de naam en post het wel:D

De naam van diegene was 'marcofc', maar die blijkt nu inactief te zijn... :|

Hallo daar,
    Ik heb een eigen website gemaakt, en daar staat een blog op. Maar helaas nog geen smileys en/of emoticons... Dus bij deze de vraag: Wie weet er een smiley of emoticon pack die ik kan downloaden en op mijn blog kan gebruiken?

Mvg,
    Crime2Go

@ iSilverStar: Bedankt voor de tip, ik zal vragen of hij dat kan doen.

@ Jgdonleach: Ja, dat knopje bedoelt ie volgens mij ;)

@ Klaasie: Het heeft ermee te maken dat ie vind dat je niet goed kan ontwerpen, dus dat je je niet hoeft te bemoeien hiermee...

@ Klaasie: Ja, ze gaan dit nog serieus spelen, als jij er geen zin in hebt omdat je denkt dat het 'geen echte game' is, hoef je er verder niks van te zeggen om ruzies te voorkomen.

Citaat van jgdonleach

Leuk spel, voor kleine kinderen, maar bij level 3 zit een fout in, die balk komt naar beneden, maar als hij beneden is en je zit er nog onder ga je niet dood ofzo.

Ik zal het doorgeven. En ook fijn dat je even alle levels speelt. :)
    Wie heeft 'm al uitgespeeld trouwens? (xD)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.09.11 21:38:46:

Citaat van DangerProne

ach tis wel grappig toch... zo zijn de kinderen lekker wat aan het maken... begin is er... ben begonnen toen op de c-64 met print peter en goto 10 :D

leuk toch :cheer:

Inderdaad :D

Citaat van iSilverStar

Tis leuk bedacht, maar tis gewoon met een editor. Niet zelf gescript ofsoow? Dat kan iedereen? Dus ik vraag me af waarom we dit moeten checke?

Omdat mijn neefje dit spel wil laten zien en reacties wil, op de website van de editor kan dat niet...

Kan via PB (xD) Wel goed kijken, hé..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.09.11 21:18:50:

Citaat van L.Groot

Ach ja, je kan het maar beter wel melden ;).
    Ik zal bekennen dat ik er momenteel ook last van heb en het gaat om dezelfde aanvaller denk ik. Momenteel worden ze nog op mijn backup server gepleegd, maar na 3 aanvallen worden ze al geblokkeerd dus bijna onmogelijk ;).
    Als ik een wachtwoord van 10 tekens zou hebben die letters en cijfers kan bevatten dan is dat dus 10+26=37. Dan heb je dus 37 * 37 * 37 * 37 * 37 * 37 * 37 * 37 * 37 * 37 = 4.808.584.372.417.849 pogingen nodig. Dit gedeeld door 3 houd dus in dat je 1.602.861.457.472.616 IP-adressen nodig hebt om het wachtwoord maximaal te kunnen kraken. Ga ervan uit dat ik meer dan die 10 tekens heb: een onmogelijke taak dus ;).

Knap staaltje rekenwerk, maar je hebt wel gelijk :S

Citaat van Guitar

Grapjas :)

Het kost E0,38 per blikje. 500 blikjes is de minimale bestelling ;)

OMG. Als ik jou was zou ik daar dus niets kopen.. 8-)
    En ik geloof dat er geen bedrijven meer zijn die ze gratis weggeven.

Citaat van r-mulder

Crime2Go

800 connecties per IP

:S

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.09.11 20:54:08:

Citaat van Ceas4r

Probeer het maar eens optelossen (k)oen, als je meer kent dan mij zoals je zegt (xD) Lol!

En waar slaat dit op? Maak jij even zo'n geweldige website als CP? Met 500 banpunten schiet je niet ech op, hé... :sst:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.09.11 20:55:23:

Loser! Echt dom dat je de website aanvalt! Weet je niet beter? (Oh nee, je kan niet denken) (xD)

@ Thymen:

Erg mooi, maar ik zoek software, met een simpele insluitcode die ik op mijn website kan plaatsen. Geen hele PHP scripts...

[offtopic]BTW: Gefeliciteerd met je eerste post :cheer:[/offtopic]

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.09.11 21:22:23:
    BuMp! ;)

Citaat van binkkie

Ik bedoel met me right_colum dat ie dan naar link verplaats terwijl de left_colum wel normaal blijft staan. Ik maak wel een screenhost ;) die post ik wel in me edit.

'Return' wat wil je daarmee? Welke pagina? (xD)

Citaat van iSilverStar

Wat voor wil je? Een soort chat? Of gewoon dat mensen posten en dat je later antwoord?

Dat mensen posten en dat ik later antwoord...