Posts by Aaron

Beste,

Door een uitbreiding in ons bijberoep zijn we op zoek naar verschillende personen die ons bij enkele opdrachten kunnen ondersteunen of de opdracht voor ons in orde maken.

Voor elke opdracht die je doet, word er uiteraard betaald. Steeds na het afhandelen.

Voor volgende zaken zijn we personen aan het zoeken:
    - PHP / MySQL ombouwen naar OOP / MySQLi
    - zoeken / maken / installeren van Wordpress thema’s ( wens van de klant)
    - koppelen van API’s tussen verschillende websites / programmas
    - Bouwen van app’s voor android & iphone
    - Maken van HTML websites (kleine bedrijfswebsites)

Heb je interesse in 1 of meerdere opdrachten? Heb je ervaring met iets anders maar denk je dat dit van pas kan komen voor ons?

Ervaren of een beginner? Wij geven iedereen graag een kans!

Contacteer ons!

Beste,

Ik ben op zoek naar iemand die voor een klant van mij een aangepast forum layout kan maken. Volgende zaken waren heel belangrijk:
    - Responsive
    - Modern
    - Geen te druk forum
    - Dient ingebouwd te worden

Mensen die interesse hebben in de opdracht. Gelieve mij een privebericht te sturen.

Met vriendelijke groeten,

Aaron

prijs heb ik niet. Ik heb geen van de gegevens.
    Dit moet allemaal worden opgegeven.

Dit heeft me uitendelijk kunnen helpen!
    Waarvoor dank.

Mijn oplossing (deel van het script):

Ik ga dit nu verwerken in mijn formulier & uiteraard de nodige veiligheid bijbouwen.

Fangorn,

In heb een post formulier waar de volgende waardes in staan:
    item1 qty1 price1

Dit kan vermeerderd worden door een javascript. Onbeperkt aantal lijnen.
    Er is een counter bij de javascript die de aantal lijnen telt en via het post form meegaat.

Zo kan ik via de while loop alles lezen en beveiligen.

Of is er hiervoor een betere oplossing?

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een manier om in mijn while loop een string met een nummer te kunnen maken.
    Zodat ik meerdere string items kan maken.
    $string1
    $string2
    ...

Waarna ik later de data kan toevoegen. Wie kan mij opweg helpen om met een while loop dit te kunnen maken?

Hallo allemaal,

Een vriend van me vroeg mij of ik kon helpen met een wordpress website.
    Echter heb ik daar niet zoveel verstand van dus heb ik een Template gekocht.

Nu wil ik daar natuurlijk eigen inbreng aan doen zodat hij er tevreden van is. Ik heb reeds wat foto's en teksten.

Extra info:
    Dit zou deze maand af moeten zijn (i know, redelijk rap)
    XX tot XXX aan te verdienen

Betaling liefst via overschrijving of met mastercard (visa).

Kan je mij hierbij helpen?
    Reageer hieronder of stuur mij even een berichtje!

top! Ik ga met onderstaande aan de slag!
    Ik had reeds al een javascript gevonden die enkel cijfers toeliet en een “.” Maar daar kon je meerdere plaatsten.

Ik test dit vandaag even uit en hou jullie op de hoogte!

Hey!

ik ben op zoek naar een manier om een extra controle uit te voeren op mijn PHP form.
    Een klant van mij wilt zijn facturen kunnen maken via zijn website. In de velden waar hij een bedrag kan in voeren,
    is het enkel maar mogelijk om cijfers in te voeren en een "."

Maar uiteraard wil ik daar een extra controle op uitvoeren eenmaal de POST gebeurd is.
    Het ingevoerde bedrag moet altijd 1 cijfer voor de punt hebben en max 3 erna. (of enkel 1 cijfer zonder .)

Bijvoorbeel:
    0.525 Goed
    1 Goed
    1562.1 Goed
    100.001 goed

1.0004 Niet goed
    1...50 niet goed

Wie kan mij hierbij helpen?

Topics worden inderdaad niet zomaar verwijderd.

Een forum dient om elkaar te helpen. Indien je de fout zelf opgelost had, dan kon je dit met ons delen. Wissen doek we niet.

Best is dat je de laptop opent en de losse of gebroken onderdelen controleert. Tevens best een schijftest, memtest en dergelijke strestests laten uitvoeren. Aan dit kan je zien of er schade is.

Maar natuurlijk moet je ook kijken hoe oud de laptop is. Stel dat die bijvoorbeeld 5 jaar is. Dan kan je hdd controle foute bevatten. Die er reeds waren voor de val.

Kijk vooral goed naar de plaatsen waar er schade zichtbaar is, dat daar de kabel of de behuizing nog in goede staat is.

Uiteraard kan je dit ook laten door door hem te brengen naar de winkel. Daar kunnen ze dit meestal ook nakijken.

Je stuurt iedereen die op de knop duwt naar action="?p=nieuws". Je moet moet de action”” aanpassen.

Echter is dit geen vriendelijke manier. Want alle data die je stuurt, word in de url getoond. Een propere mythode is de POST mythode.

Deze is rapper en gebruiksvriendelijk. Vergeet uiteraard niet om de invoer steeds te controleren. Dit zowel bij GET en bij POST.

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een app kan bouwen die gekoppeld kan staan met een mysql database.

Wie kan mij hierbik helpen? Uiteraard zal hiervoor dik betaald worden. Interesses? Contacteer mij via privébericht.

Deze werken toevallig niet?
    https://marketplace.whmcs.com/product/978
    https://marketplace.whmcs.com/product/970

Als je deze hebt kan ik ze misschien binnenkort wel aanpassen voor je dat andere betaalmethodes ook ondersteund zijn.
    Alles hangt er van af of de deze nog werken en hoe complex zijn code is gemaakt...

Koen,

ik had daar ook reeds aan gedacht, maar ik ik heb het liefst dat alles word geschreven door 1 zelfde persoon.
    Waar ik later bij problemen naartoe kan gaan om hulp.

kan jij dit maken voor mij?

Beste,

ik ben op zoek naar iemand die voor mij een module kan maken in WHMCS.
    Zodat ik Targetpay gekoppeld krijg aan WHMCS.

Wat ik graag zou willen gekoppeld krijgen:
    - Bancontact
    - IDEAL
    - SMS
    - Bellen

Optioneel:
    -Sofort
    -Bankoverschrijving

Wie kan deze module voor mij bouwen? Uiteraard zal hiervoor betaald worden.
    Ik zoek iemand die hiervoor ASAP aan de slag kan.

Contacteer mij via PM of mail.

Met vriendelijke groeten,

Aaron

Beste,

Ik ben voor een nieuw project op zoek naar enkele mensen die mij willen helpen. De samenwerking zou voor een lange periode zijn.
    Uiteraard komt er een vergoeding.

Designer:
    Allereerst ben ik op zoek naar een Designer die een unieke lay-out kan bouwen. Op maat gemaakt & responsive.
    Dit is momenteel een éénmalige opdracht. Later volgt zeker en vast meer!
    Heb je hiervoor interesse? Stuur mij maar een privebericht met je motivatie & enkele voorbeelden.
    (Beginnende personen zonder voorbeelden mogen mij zeker ook sturen. Motivatie is een MUST)
    Kan je deze layout voor ons inbouwen? Dit is een pluspunt maar geen must.

Developper / Scripter:
    We zijn bezig een project aan het opzetten waar de klant/bezoeker geholpen kan worden. voorlopig is dit een basis. Maar we willen dit graag uitbreiden. Dit wordt uiteraard vergoed.

Volgende kennis is een MUST:
    - PHP / MYSQL / OOP
    - Codeigniter
    ...

Heb je volgende kennis? Dan is dit een pluspunt!
    - CentOS
    - DirectAdmin + API
    ...

Wat word er verwacht van jou?
    Bugs helpen oplossen, oudere code vernieuwen waar nodig.
    De klant/bezoeker zijn idee helpen uitwerken op "papier" en daarna helpen uitbouwen.
    Dit een belangrijke functie, hiervoor wordt een contract opgemaakt tussenbeide.

Site beheerder:
    Ben je op zoek naar een nieuwe online uitdaging? Een uitdaging die je met andere mensen online in contact brengt?
    Ben je behulpzaam? Kan je goed overweg met de Nederlandse taal?

Dan zoeken we jou! Hiervoor is geen kennis of ervaring vereist. Elke dag eens online komen is reeds voldoende.
    Het enigste wat we verwachten van jou is dat je alles in goede banen brengt.
    Hiervoor wordt er ook een vergoeding voorzien!

Heb je interesse in één of meerdere aanbiedingen van mij? Staat jou vaardigheid er niet tussen maar denk je wel iets te kunnen beteken voor mij? Aarzel dan niet en neem zeker contact op!

ONE TEAM ONE DREAM