Posts by Strike

Citaat van K.Rens

http://www.dimopay.com biedt uitbetalingen via paypal aan
    Voor de rest ken ik de markt niet genoeg, maar zijn er niet veel die uitbetalen naar paypal.

PayPal beschikt over een eigen API bestand, tussenpartij is dus niet nodig.
    Dit kan je in principe vergelijken met het iDEAL idee ervan, werkt bijna hetzelfde.

Je winst ontvangen in PayPal tegoed heb ik nog niet van gehoord, wellicht is er wel een partij die dit doet.

Vincenzo
    Ik raad je ook niet aan iets te kopen, zoals Dpm_x al zegt leer je hier niks van.
    Tevens mag je die code ook niet openbaar maken bij bijvoorbeeld een fout oplossen.

Ik raad je dan ook bij deze aan zelf iets proberen te maken :cheer:

Citaat van Cruelty

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

De meeste zullen er niet van houden :P.

Maar ik wel (a)

Ze kunnen niet eens een normale zin ABN typen.
    Zou dit sowieso al niet vertrouwen, maar ondanks alles succes!
    Hoop dat ze een keer gaan reageren, anders moet je andere stappen ondernemen.

Citaat van gofie

Heey nillas ga jij eens wat anders doen of zo inplaats.ander mensen afkraken heb je niks beters te doen. Er zijn ook mensen die wel meedere sites hebben net.zo als ik en die ook mee verder.moet gaan dus beter ga even normaal doen en reageer niet op dit soort.topic.met je waardeloos andwoord.

[offtopic]En dat noem jij correct Nederlands?[/offtopic]

Heb je een budget hiervoor?

zwpgangster
    Serieus ^o) [func]eregi[/func] ???

EN:
    This function has been DEPRECATED as of PHP 5.3.0. Relying on this feature is highly discouraged.

NL:
    Deze functie is afgekeurd als van PHP 5.3.0. Steunend op deze functie is zeer ontmoedigd.

Ooit gehoord van [func]preg_match[/func] ?

Citaat van Nillas

Een hoster is pas illegaal bezig op het moment dat diegene begint met verkopen.

Maar volgens mij mag het wel, als je goed je boekhouding bijhoud.

Is logisch anders krijg je ruzie met de fiscus die elk jaar even je zooitje overhoop halen.

SaintsRow
    Dit mag inderdaad niet zomaar, er is een website geweest (http://www.dikkedonder.nl) die gaf ook links naar torrents.
    Deze is door Stichting Brein offline gehaald en hij kon zijn spullen inleveren.

Kortom zeer risico vol project, je zou zoals Nillas zegt echt informatie moeten vragen wat wel en niet mag.

Citaat van iSilverStar

Wat voor site is hackthissite.org? Ik weet het namelijk niet.

Kan je skills testen hoever jij in beveiliging denkt en kan komen.
    Is dus in principe een soort test om te kijken hoever jij het kan gaan maken.
    De levels worden wel steeds lastiger dus is zeker een leuk iets om jezelf te testen ;)

De captcha code heeft een stuk code waarmee je PHP kan uitlezen.

Daar wordt de functie [func]show_source[/func] of een van de andere functies voor gebruikt.
    Hoe ze het precies doen is lastig uit te leggen, wel zou ik een captcha kiezen die niet in een standaard criminals source zit.

@Malik
    In sommige criminals code zit een captcha waarmee een config uitgelezen kan worden (PHP dus).
    Denk dat je fout daar zit, meeste criminals sources zijn zo slecht maar niemand weet dit.
    Daarmee bedoel ik dat je van alles kan uitvoeren op de gedownloade code.

Citaat van brentvdh

Ja, maar dan kan je er nog heel wat mee doen hoor.

Bij mij hebben ze heel mijn website er zo af kunnen halen.

Kan ik nog veel sneller, voer een URL in een programma en hij download alles van client-side.
    Wat heb je daaraan dan, helemaal niks want het is ook nog eens illegaal om te gebruiken.

Citaat van Dpm_x

Dan krijg je toch alleen de html?

Klopt, zo gemakkelijk zal het niet zijn om de PHP oid zou wel leuk zijn maar nee zo werkt dat niet.

Citaat van brentvdh

Ga eens met google chrome naar de website en klik eens met de rechtmuisknop, dan element inspecteren weergeven.

En surf daar eens rond? Dan heb je alles wat je moet hebben!

Ja natuurlijk, dat is client-side daar krijg je niet de server-side gedeelte hoor...