Event management hebben ze hier in België, denk dat dit ongeveer is wat je zoekt.
In deze opleiding leer je vooral dingen die in verband staan met een groot event te organiseren. Procesbeheer en talen zijn hier denk ik sterk aanwezig.
Linkje: Event- en projectmanagement | Thomas More
Posts by L.Kok
-
-
De optie om alle topics op gelezen te zetten (wat in vorige versie wel aanwezig was), is dat volledig verdwenen?
Of is deze verplaatst?
Want kan het helaas niet meer terug vinden.
Mocht deze zijn verdwenen, kan het weer terug komen?Deze is er nog, ikzelf heb er ook een tijdje naar moeten zoeken en vond het niet. M.Beers zei het tegen me.
Wanneer je naar forum gaat zie je rechtsbovenaan een vinkje, hiermee zet je alles op gelezen.
(Dit werkt ook zo bij berichten!) -
Hallo,
Ik heb dit spel recent aangeschaft en moet zeggen dat ik het enorm goed vind. Het brommer rijden is enkel wat onrealistisch, hierbij zie je dat ze gewoon dezelfde omgeving hebben genomen als bij een auto.
Verder zijn er genoeg activiteiten te doen, buiten de campaign om.De campaign heeft een sterke verhaallijn die zeer mooi in elkaar zit, het is praktisch onmogelijk om enkel de campaign te doen aangezien je meer geld nodig zal hebben waardoor je mensen hun telefoon moet gaan hacken etc.
Wat ik dan weer jammer vind is dat het enorm hoge specificaties vereist. Zo kan ik bijvoorbeeld het spel enkel goed runnen wanneer mijn internetbrowser gesloten is en skype ook. Moet ik maar een betere pc komen..
Kortom een goed spel, jammer van de hoge systeemvereisten!
-
Misschien leuk om weer topic's aan favorieten toe te voegen.
Als ik me niet vergis kan je wanneer je in het topic bent klikken op Manage subscription.
Dit vind je in de menubalk rechts bovenaan.Hiermee kan je kiezen om 'watch the thread' nu zal je notificaties ontvangen van het topic.
-
http://www.ictscripters.com doet het bij mij niet.
ictscripters.com wel.Bij deze kan iedereen de site ook bereiken met de www ervoor. Bedankt voor het melden!
-
Momenteel is Koen nog volop bezig met de aanpassingen en net gevonden fouten te herstellen.
Dit gebeurt natuurlijk altijd wel bij het releasen van een nieuwe versieDit topic is tevens ook een topic waarin jullie alle gevonden fouten kunnen melden.
@Maxthon1 in de BB codes zullen we waarschijnlijk nog enkele dingen schrappen. Wat bedoel je precies met beperkt, welke functies mis je?
-
Topic gesloten op aanvraag van topic starter.
-
Hallo,
M.Beers behoort tot het team, daarom hebben wij er samen voor gekozen om hem niet als winnaar te kiezen. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat hij vergeten wordt, wij danken hem natuurlijk zeer voor zijn blogs en hopen dat hij blijft doorgaan met het uitbrengen van nieuwe dingen.
Wij hopen met deze prijzen de leden te stimuleren om blogs te schrijven zodat de leden van elkaar zullen bijleren, dan zou het niet zo mooi zijn om een teamlid als winnaar uit te reiken.
-
Ik zoek meer iets uniek, zoals de namen: bandias / criminas
-
Hallo iedereen,
Momenteel ben ik bezig met een game te ontwikkelen om mijn kennis iets of wat te onderhouden.
Het thema van het game is Maffia.Momenteel ben ik nog opzoek naar een mooie en krachtige naam om aan dit project te geven, alleen daar loop ik vast.
Weet jij een goede naam voor een maffia game, deel het dan hier!Momenteel reken ik op de gratis creativiteit van jullie, echter wanneer er een goede naam uit de bus komt ben ik bereid op latere basis een donatie te doen naar de creatieve geest!
Reacties zoals: Dit gaat toch niets worden, etc. wil ik hier niet zien.
-
Luc dit werkt ook niet..
Lars duidelijker kan ik het niet echt formuleren, de bedoeling is dat ik via css alle div's kan stylen die een input bevatten.
-
-
Apache OpenOffice vind ik niet zo goed.
Ondertussen heb ik de Free Edition van KingSoft gedownload, hierover ben ik heel tevreden!
-
Hallo iedereen,
Ik heb enkele dagen geleden de desktop van beneden naar mijn kamer verhuisd en helemaal opnieuw geïnstalleerd. Dit had tot gevolg dat mijn Microsoft Office volledig weg is, de installatiedisk heeft echter zijn maximum reeds bereikt.
Weten jullie een goed gratis alternatief voor Microsoft Office, ik zou zeker een Word en Excel willen hebben!
De Desktop is redelijk oud en draait nog Windows Vista. -
De topicstarter is voorzien! Ik zal deze opdracht voor hem realiseren!
-
Ferhat, ik moet zowiezo ook vanuit België komen dus samen reizen is zeker een optie! (Koen moet ook gewoon vanuit België vertrekken)
-
Heb je bovenaan wel session_start(); gebruikt?
-
devchat.eu 1 euro
-
Gisteren hebben Groot-Brittannië en ook de VS het gebruik van Internet Explorer afgeraden.
Het blijkt dat er in Internet Explorer een lek is gevonden waardoor hackers volledige toegang krijgen tot je computer.
De hacker kan dus software installeren, data bekijken en wissen, etc.
Het lek werd gevonden door FireEye en betreft alle versies van Internet Explorer 6 tot en met 11.Microsoft geeft aan hard te werken aan een oplossing voor dit lek, echter zal er geen update komen voor Windows-XP gebruikers. Windows heeft hiervoor de ondersteuning recent stop gezet. Uit cijfers blijkt dat wereldwijd nog 15 tot 25 procent van de PC's op Windows-XP zou draaien.
Werk jij nog met Internet Explorer, bekijk dan de alternatieve browsers:
Google Chrome
Firefox
Opera
...Met vriendelijke groeten
Laurens -
Ik vind het niet echt iets hebben, maar ik ben zowiezo al niet voor Twitter.
De blauwe kleur op je profiel vind ik tevens ook niet mooi, het is te scherp te donker.