Posts by L.Kok

Criteria voor een onderneming Uitleg
    U levert goederen of diensten. Goederen: u verkoopt bijvoorbeeld fietsen.

Diensten: u bent bijvoorbeeld klusjesman, journalist of boekhouder.
    U vraagt hier een vergoeding voor. Het gaat dus niet om vrijwilligerswerk.
    U neemt regelmatig deel aan het normale economische verkeer. Als u een enkele keer een fiets opknapt en verkoopt aan familie of vrienden, dan bent u geen ondernemer.

U heeft meer dan 1 opdrachtgever. Als u het hele jaar voor maar 1 opdrachtgever werkt dan lijkt het er meer op dat u in loondienst bent.

U kunt uw werkzaamheden naar eigen inzicht uitvoeren. Als ondernemer bepaalt u hoe en wanneer u uw werk doet. Ook als u zich laat inhuren door een opdrachtgever.

Extra richtlijnen
    Soms geven de criteria niet genoeg duidelijkheid. Dan telt ook de tijd die u in uw bedrijf steekt mee. Gemiddeld moet dat meer dan 15 uur per week zijn.
    Als een stille maatschap niet aan al deze criteria voldoet, maar de omzet meerdere jaren hoger dan ?10.000 was, dan kunt u een beroep doen op het zogenaamde 'substance'-begrip. De Kamer van Koophandel beoordeelt dan opnieuw of er toch sprake is van een onderneming.

Dit is een kleine uitleg uit de kvk site!

Hierbij de link:

http://www.kvk.nl/over-de-kvk/…eria-van-een-onderneming/

Een andere e-mail gebruiken werkt altijd ;) (bij mij toch) En die 15 posts kloppen niet ik denk dat het er maar 5 zijn ofzo :p

Inderdaad gelieve ook wat meer informatie te geven. ;)

Ook even voor de duidelijkheid wij ontwerpen gameplays voor de gewone KLIKgames.

Harry potter game is uitgesloten; omdat Gameplay-concepts al een gameplay hierover aan het ontwikkelen is. Deze zal niet downloadbaar zijn, omdat deze voor eigen gebruik is.

Pokemon kunnen we proberen te ontwikkelen.

Op de lijst momenteel:
    Sport
    Pokemon

Een game over 1 bepaalde sport? Of over het algemeen sport.

Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat je bij het aanmelden een dropdown keuze krijgt tussen 10 sporten en je dan de beste moet worden in jou sport en dat je kan deelnemen aan verschillende evenementen, etc?

Hallo,

Gampeplay-concepts is van plan om een gratis gameplay te maken die te downloaden is op onze mainsite. Nu was de vraag waarover willen jullie dat die gameplay gaat?
    Alle antwoorden die hier gegeven worden zullen bekeken worden en wij pikken er de beste uit!

Hopelijk kunnen jullie ons helpen.

- Gameplay-concepts -

Citaat van Joyeria

Met de header en logo + favicon ben ik bezig.
    De zoekfunctie werkt momenteel nog niet en ik ben aan het twijfelen of ik deze niet beter weglaat.
    Ook staat op het lijstje dat het oranje vakje zal verschuiven.
    Een foto van het team valt te regelen.

Wat bedoel je met een slider toevoegen aan de site?

Had ik ook al eerder aangegeven, maar toch bedankt! :D

Adverteren om leden te hebben kan simpel maar ook moeilijk zijn.

Dutchleader.nl (is gratis)
    Via Google Ads (Niet gratis)
    Ook op nog veel meer website's kan je promoten, etc zelfs hierop Criminalspoint -> Linkpartners.

Citaat van SkyNet

De website ziet er zo standaard / gratis uit?

Ben je zelf een ontwerper?

Ik ben nog alles aan het leren, en ben zeker nog niet goed in alles. Dit is inderdaad een gratis layout, maar ik vindt deze zeer overzichtelijk en later eens het bedrijf meer bekender is en ik meer ervaring heb zal er een andere layout komen.
    De rest, etc doe ik allemaal zelf.

Met de header en logo + favicon ben ik bezig.
    De zoekfunctie werkt momenteel nog niet en ik ben aan het twijfelen of ik deze niet beter weglaat.
    Ook staat op het lijstje dat het oranje vakje zal verschuiven.
    Een foto van het team valt te regelen.

Wat bedoel je met een slider toevoegen aan de site?

Ik ben momenteel bezig met een site te ontwerpen voor mijn onderneming. De onderneming is Gameplay-concepts, nu is mijn vraag of ik ergens speciaal rekening moet meehouden tijdens het bouwen van de site?

Alvast bedankt,
    Binnekort laat ik de website tonen als hij af is.

dit is wat ik tot nu toe heb.: http://gameplay-concepts.v3host.be

Bedankt, ja hij is nog niet tip top af en ik zal zeker iets met deze tips doen! De eerste les was niet echt een layout maken :) Het was meer dat papier dat de 1ste les. Voor de rest heb ik zelf geexperimenteerd en dit kwam eruit..