Op het werk gebruiken wij gewoon de Koala tool
Enorm handig als je het mij vraagt! (Vooral dan de functionaliteit om variabelen en functies te gebruiken!
Posts by L.Kok
-
-
Hallo iedereen,
Ik heb zonet een week stage bij een bedrijf erop zitten. Tijdens deze week heb ik redelijk veel nieuwe dingen geleerd.
Zo heb ik kennis gemaakt met de tools van atlassian. (Jira, Stash, Confluence)Ook heb ik SCSS geleerd.
Nu was mijn vraag wie hier al allemaal gebruik maakt van SCSS? Of het zeker eens wilt bekijken?
-
Wanneer ik dit download dan krijg ik een mapje met het volgende:
Wat moet ik hiermee precies doen? Als ik naar examples kijk dan staan er veel bestanden.
Open ik deze in de browser dan kan ik een test betalingen doen, maar moet ik dus gewoon de bestanden vanuit examples gebruiken voor een payment?
En dus hierin alles gaan aanpassen.Of hoe zit het nou precies?
-
Hallo iedereen!
Ik ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een website voor mijn moeder haar bedrijf. Voor een bepaald onderdeel wil ze dat gebruikers kunnen betalen met bancontact.
Ik heb besloten om voor Mollie BV te gaan, echter begrijp ik hun systeem nog niet goed. De meeste zullen mij met het antwoord: "Lees de documentatie bij de API" dienen, maar dat brengt niet veel duidelijkheid.
Indien iemand tijd heeft en me dit zou willen uitleggen dan zou dat zeer welkom zijn!
Het is misschien leuk als er dan later een TUT over geschreven wordt. -
Is er hiervoor een deadline of niet?
Ik heb nog enkele opdrachten te vervullen, daarna wil ik eventueel dit voor jou doen.Prijs zal laag liggen omwille van het portfolio dat ik wil vullen.
-
Dat zou ook kunnen inderdaad, ik schrijf het liefst altijd mn eigen mail classe
Zou je deze eventueel willen delen hier op ICTscripters?
Wat betreft het zenden van de juiste headers heb ik eigenlijk geen idee van hoe dat zit met PHPmailer. Ik begin het stilletjes aan beetje beu te worden, telkens opnieuw en opnieuw.
-
Hallo iedereen,
Ik ben momenteel bezig met een website op te zetten voor mijn moeder haar zaak. Echter wanneer ik een mail wil versturen loopt het fout.
Ik gebruik PHPmailer, aangezien deze normaal gezien de beste is. Via een script test ik of de mails verzonden worden. Deze geeft altijd een succes melding.
Het volgende probleem is dat ik niets ontvang in Outlook, ook niets in de spam folder. Wanneer ik naar een Gmail account stuur komt het in de spam terecht.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos? Het is noodzakelijk dat dit werkt aangezien anders de facturen en offertes niet verzonden kunnen worden.
PHP
Toon Meer$mail = new PHPMailer(); // defaults to using php "mail()" $body = file_get_contents('contents.html'); $body = eregi_replace("[\]",'',$body); $mail->AddReplyTo("info.account@h*****.be","First Last"); $mail->SetFrom('info.account@h******.be', 'First Last'); $mail->AddReplyTo("laurens@h*******.be","First Last"); $address = "[email protected]"; $mail->AddAddress($address, "Laurens Kok"); $mail->Subject = "Mail testen :)"; $mail->AltBody = "To view the message, please use an HTML compatible email viewer!"; // optional, comment out and test $mail->MsgHTML($body); $mail->AddAttachment("images/phpmailer.gif"); // attachment $mail->AddAttachment("images/phpmailer_mini.gif"); // attachment if(!$mail->Send()) { echo "Mailer Error: " . $mail->ErrorInfo; } else { echo "Message sent!"; }
(Dit is gewoon een standaard voorbeeld van PHPmailer!)
* Het script wordt uitgevoerd op een subdomein.
Alvast bedankt
Laurens Kok -
Het probleem is dat het project hoofdzakelijk niets zal opbrengen. Bekijk het als ICTscripters, het is geen opbrengstenwebsite maar een website die mensen het leven aangenamer maken.
Ik weet nu niet hoe ik dit naar buiten moeten brengen om het geld bij elkaar te halen. Ervan uitgaand dat crowdfunding geen optie is.
-
De vraag is hoe ga jij de bedrijven kunnen overtuigen om jouw systeem te gebruiken? en niet blijven bij de VDAB bijvoorbeeld.
Ik denk persoonlijk als je crouwd funding gaat doen. je ook direct weet of de mensen het nodig hebben.
bijvoorbeeld als de mensen hier geld in gaan steken. dan gaan ze het in de toekomst gebruiken.
Als ze er geen geld insteken dan weet je dat je het idee mag opbergen in de kast. Want de markt is er nog niet klaar voorHallo Mitchellve,
De markt is er zeker en vast klaar voor. Het is niet mijn bedoeling om de VDAB hun taken af te nemen.
Het betreft hier een aanvullende dienst, moest het toch een enorme mensentrekker zijn dan kan er wel gekeken worden om de richting van VDAB op te gaan. -
Hallo iedereen,
Voor een nieuw project ben ik opzoek naar 1 of meerdere investeerders. De kostenraming voor dit project is mid XXX. In deze kostenraming zit domeinnaam en server.
Veel informatie over het project kan/wil ik niet geven aangezien het uniek is. Het is zeker en vast niet mijn bedoeling om van dit project een opbrengstenberg te maken, integendeel er zullen uit dit project voornamelijk geen opbrengsten komen die naar eigen zak gaan.
Het project is een nieuwe, innovatieve manier om te solliciteren bij bedrijven.
Ferhat R. heeft mij aangeraden om een crowdfunding project aan te maken, wat zijn jullie bevindingen hierbij? Ik sta er enorm kritisch tegenover aangezien je je project volledig bloot geeft en het dus gewoon 'gestolen' kan worden.
Alvast bedankt
Laurens Kok -
Demo link en demo account?
*Tevens lijkt me dit een source te zijn die vrij is gegeven hier op ICTscripters. (Als ik me niet vergis door mafiasnextkill)
Betreffende: Maffiazi.nl source
-
Hierbij wens ik aangesproken te worden via bericht, met interesse voor jou project.
-
- Wat zijn de winstverdelingen?
- Werken we via een skypegroep / Project Management Dashboard / ...
- Vast percentage of variabel percentage naargelang het geleverd werk?
- Contract?Dit zijn alvast enkele vragen die bij mij opkomen alvorens ik besluit om met jou samen te werken.
-
Wat onderscheid jou concept van de rest?
-
Iedereen kent wel het programma om films/series online te bekijken.
Onlangs is bekend geraakt dat er stappen gingen genomen worden tegen gebruikers van deze programma's.Zojuist krijg ik bericht van mijn peter, woonachtig in Duitsland, dat hij een boete van maarliefst 800 euro heeft ontvangen. De aanleiding? 1 film gekeken via popcorn time.
Dit beleid zal wellicht snel ook naar België komen!
-
Iemand die kan helpen?
-
<p>
Dit zou je kunnen doen door een class toe te voegen aan de iFrama, dan kan je met jQuery een click event aanmaken. Als er op de class (iFrame) geklikt wordt, dan voer je een AJAX Request uit naar een PHP-bestand. Dit PHP-bestand haalt dan weer een bepaald nummer uit de database, voegt daar één aan toe en slaat dit dat weer op in de database.</p>
<p>Veel makkelijkere oplossing zijn er (zover ik weet) niet.
</p>
<p> </p>
<p>Tot zover ben ik mee, echter is het zo dat ik moet weten of er een button in de iframe wordt aangeklikt.</p>
-
Hallo iedereen,
Voor een nieuw project ben ik op zoek naar het volgende:
Ik wil kunnen weten wanneer de gebruiker op mijn website, geklikt heeft op een button van een externe website die gelaadt wordt in een iframe.
Dit omdat ik zelf wil kunnen bijhouden hoeveel mensen erop hebben geklikt, aangezien het hoofdbedrijf geen dashboard heeft voorzien voor de Affiliate marketeers
-
Bedankt iedereen voor de antwoorden die gegeven zijn.
Ik zoek inderdaad werk in België, liefst regio Leuven. Van thuis uit werken zou eigenlijk perfect zijn.Ik beschik tevens ook niet over een BTW / KVK nummer, dus zelfstandige praktijken zijn niet mogelijk.
Ik ga bovenstaande opties eens nagaan
-
Hallo iedereen,
Momenteel ben ik nog een student in België tot 1 maart.
Ik ben zo snel mogelijk op zoek naar een studentenjob, deze job mag alles zijn en moet niet persé met websites te maken hebben.Heb jij of een kennis van jou een studentenjob die moet worden opgevuld, laat me dan ASAP iets weten.
Vanaf 1 maart tot Juli/Augustus ben ik opzoek naar een tijdelijke job die ik kan beoefenen.
* Ik beschik niet over een BTW / KVK nummer.
Alvast bedankt!