Posts by L.Kok

Hallo iedereen,

Voor een of andere reden werkt deze iCal file niet als ik hem download en wil importeren in mijn agenda:

Hopelijk heeft iemand van jullie verstand van ICS :)

Deze file wordt automatisch gegenereerd trouwens :)

Dit is vrij ruim, wat wordt er precies verwacht?

Wat moet de programmeur kennen van talen, etc?
    Waarvoor is het budget exact?

Met vriendelijke groeten
    Laurens

Het is me ondertussen gelukt!
    Oplossing die ik gebruik:
    1 table waarin de dagen en uren instaan.
    Vervolgens een table erover leggen waarin de afspraken aan de hand van position absolute en top positie gepositioneerd worden.

Reden waarom geen plugin te gebruiken:
    Ik verkies alles zelf te maken met eigen code omwille van onderhoudbaarheid en flexibiliteit.

Tevens blijft het ook altijd een leerproces als je nieuwe manieren moet zoeken om je eigen niveau omhoog te krikken.

Hallo Iedereen

Voor een nieuw project ben ik bezig met een agenda overzicht waarin afspraken komen te staan.
    De agenda is opgebouwd alsvolgt:

Nu wil ik graag via PHP de afspraken er online in plaatsen zoals je kan zien van 9 uur tot 9 uur 30.

Hoe krijg ik dit het beste voor elkaar?

De agenda structuur is zo opgebouwd:

Ik zal dus gaan moeten kijken naar $i en $j en dan vervolgens rowspan gaan gebruiken.

Maar dit wordt me echter iets te complex. Iemand enig idee of betere manier?

50 euro is een uurloon dat ik hanteer. Aan het programmeren van de nieuwe opties is meer tijd ingekropen dan 1 uur. Deze opties vind je niet op elke crime game!

Ik kan het beginbod niet lager zetten dan 300 euro.

Hallo MBodifee,

Je hebt vergeten je base tag te sluiten.

Probeer het met deze code eens opnieuw.

Code
    <head>
    <base href="http://www.theworldofdance.nl"
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="bk.css">
    </head>

Aangezien je een base opgeeft in je head, wil dat zeggen dat alles vanaf nu via die url binnengehaald wordt.

bk.css wordt dus: http://www.theworldofdance.nl/bk.css

public_html is geen map die thuis hoort in een html structuur het functioneert als de root folder van www.theworldofdance.nl

Code
    body {
    background-image: url("arctile.jpg");
    }

Aangezien arctile.jpg in je root staat en bk.css ook moet dit zo geschreven worden.

Hallo iedereen,

Hierbij verkoop ik een maffia spel waarin ik onlangs nog aan heb zitten sleutelen.

Demo link: Bekijk het spel
    Account: demo
    Wachtwoord: demo123

Het unieke aan het spel is dat de familie optie uitgebreider is dan op de meeste andere opties.
    Zo is het mogelijk om familie misdaden te doen die geld op de familie bank brengen. Ook is het mogelijk om familie power te kopen die dan meetelt als persoonlijke power voor elke speler van de familie.

Het spel is nooit echt actief geweest, wel is er recent nog een Facebook campagne opgestart om nieuwe leden naar het spel te halen. Deze had een conversie van 38 geregistreerde spelers.

Het spel wordt verkocht aan een beginbod van 300 euro opbieden met 5 euro (inclusief domeinnaam crimago.nl) met een factuur.
    Veiling loopt af 1 week na het laatste bod.

Eventuele uitbreiding van het spel kan ook gedaan worden door mij tegen een op maat gemaakte factuur.

Meer weten? Stel je vraag gerust!

Met vriendelijke groeten
    Laurens Kok

denk dat dit dan eerder voor de webshophouders zal zijn? En niet zo zeer de gevestigde IT bedrijven die hun producten willen verkopen.

Of zie ik dat verkeerd en zou dit wel mogelijk zijn?