Deze melding heb ik ook gekregen, en heb hem ook binnen gekregen.
De website link wordt weggehaald totdat je het hebt opgelost.
Posts by L.Kok
-
-
Graag je hoofdpost duidelijker maken, en in zinnen schrijven.
(Enters, leestekens, ...) -
-
-
Komt doordat je dit in een paragraph hebt staan, maak gebruik van een div en pas je style aan dan zal het werken.
-
Klopt het moet volgens mij zo zijn:
PHP
Toon Meerp.bar { width: 100px; height: 12px; margin:0px; background: url('../images/barback.gif') repeat-x top left; border: 1px solid #4f1d09; } p.bar span { height: 12px; text-align: left; line-height:normal; margin:0px; color: #fff; font-size: 10px; display: block; background: url('../images/barspan.gif') repeat-x top left; }
-
Stel dat ik dit doe:
PHP$succeskans = rand(0, 100); //Kijken of de misdaad is gelukt, je hebt bij deze misdaad 40% kans dat hij lukt if($succeskans <= 40){ echo'misdaad gelukt!'; }else{ echo'misdaad mislukt!'; }
Natuurlijk is dit niet zo een mooi manier omdat de kans altijd zal blijven staan op 40 en dit dus niet leuk is voor de spelers.
Echter kan je iets maken zodat de kans wordt berekend door het aantal keer dat de speler een misdaad heeft uitgevoerd. -
Met script bedoelen we de inhoud van een bestand.
Ik weet niet hoe het bij deze source noemt maar meestal noemt de gevangenis:
jail.php , gevangenis.php , bak.php , ...Als je hier even naar kan zoeken?
En heb jijzelf al iets aangepast aan het script of niet? -
Mogelijk kan je een deel van de scripts posten? (Gevangenis en shop, daar waar je denkt dat de fout zit.)
Anders kunnen wij niet helpen. -
Even een kleine aanvulling:
DI kan goed in teamverband werken, en beschikt over de nodige kennis om dit systeem te realiseren.
Ook houdt hij zich aan de gemaakte afspraken dus een zeer betrouwbare persoon.Ik was zeer tevreden over de samenwerking met hem.
Mvg,
L.Kok -
TOpicstarter wordt geholpen :slotje:
-
Met toestemming van de topicstarter :slotje:
-
-
Dit gaat een beetje offtopic, discussiëren of iemand wel die processor heeft.
@topicstarter: Heb je voldoende antwoorden op je vraag?
Zo niet gelieve dan vanaf nu ontopic te blijven. -
Hallo,
Ik zit nu al 2 dagen te sukkelen met mijn cronjob, ik heb elke manier geprobeerd die er te proberen valt maar de cronjob wordt niet automatisch uitgevoerd, handmatig werkt het wel.
Er zit dus geen fout in het bestand zelf.
Dit is hetgene wat ik doe:
Ik heb hierin het domein en de map van de cron weggelaten aangezien deze zeker juist zijn. Dit heb ik ingevuld omdat mijn hoster het zei, maar het werkt nog niet.
Ik maak gebruik van htaccess om mijn website af te schermen voor alle bezoekers. Als je de website bezoekt moet je dus eerst inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord, kan het daaraan liggen dat de server de cronjob niet uitvoert?
Heeft iemand enig idee hoe ik de cronjob werkende kan krijgen?
Alvast bedankt!
-
-
Lijkt me opgelost. :slotje:
-
OP vraag van de topicstarter :slotje:
-
Citaat van zwpgangster
L.Kok, dit kan idd maar dan moet hij het aanpassen:
en dan zorgen dat hij bij elke getal een woord zoekt!
In de link was er daarvoor een speciale class te downloaden.
-
Volgens mij is dit wat je zoekt:
http://www.techrepublic.com/ar…s-to-words-in-php/5193528Ik heb ook even je topictitel aangepast, gelieve de volgende keer duidelijker te zijn.