Als je een beetje googeled vind je heus wel enkele voorbeeldjes.
Mits een beetje verstand van html en css kan je dat dan aanpassen, op deze marlies verlies je er geen geld aan?
Posts by L.Kok
-
-
Even een verklaring:
Deze website zal slechts een jaar moeten funtioneren, voor een mini-onderneming.
Daarom heb ik gekozen voor een strakke layout met niet teveel kweddeltjes.Tevens zeg je dat het kaal is, wat kan er dan beter aan? Hoe los ik het op?
-
Mijn excuses ik ben de link vergeten.
De link is: Ga naar de layout -
Hallo iedereen,
Graag zou ik jullie mening hebben over een website die ik aan het maken ben. Ik heb enkel nog de index pagina gemaakt dus gelieve deze te beoordelen, wat kan ik er nog aan aanpassen of ben ik iets vergeten, etc?
Graag opbouwende kritiek.
Alles op deze website is volledig zelf gemaakt, hier rusten dus ook copyrights op!
Ga naar de layoutMvg,
Laurens -
In elke source zit er wel een bug, buiten als je hem koopt. Alhoewel dat dat verschillend is.
De source met de minste bugs was volgens mij de criminolz source. -
Hallo,
Voor mijn studie moet ik samen met mijn klasgenoten een mini-onderneming opzetten gesponsord door Vlajo.
Wij zijn succesvol gestart, alleen mist er 1 ding en dit is een mooi en strak logo.Daarom zou ik aan een designer willen vragen of hij mogelijk een logo voor onze mini-onderneming kan maken.
Omdat wij een mini-onderneming zijn kunnen wij geen vergoeding betalen, maar wij hebben wel andere zaken te bieden:Wij zullen jou als linkpartner op de website plaatsen.
Wij zullen jou eigen logovan je bedrijf op onze verkoopstands plaatsen.Simpel weg, wij hebben jou meer naambekendheid te bieden.
Als iemand interesse heeft, kan hij/zij mij altijd een bericht sturen.
Alvast bedankt -
Jquery heeft hiervoor een ingebouwde functie namelijk: autocomplete.
Online voorbeeld kan ik niet geven, ik neem contact met je op. -
Hallo iedereen,
Ik probeerde het volgende te doen: Een auto suggest field te maken. Wat versta ik hieronder?
Simpel als ik een 'L' in het field typ, dan komen alle leden waarvan de beginletter een 'L' is te voorschijn.
Alleen loopt het net daar mis, ik gebruik de volgende code:PHP
Toon Meer<?php include("include/config.php"); $result= mysql_query("SELECT voornaam, achternaam FROM gebruikers") or die(mysql_error()); $findrow = array(); while($row = mysql_fetch_array($result)){ $voornaamw = $row['voornaam']; $achternaamw = $row['achternaam']; $string = $voornaamw.' '.$achternaamw; $findrow[] = $string; } ?> <script type='text/javascript'> $(function() { $( '#tags' ).autocomplete({ var availableTags = <?php echo json_encode($findrow);?>; }); }); }); </script> <?php include("include/functies.php"); ?>
Uitleg bij bovenstaande code: in de config.php staat gewoon de verbinding met de database, deze is correct!
Hieronder staat een klein scriptje dat alle voornamen en achternamen in een array stopt. Dit wordt gevolgd door de jQuery code, die zal ervoor zorgen dat alles aangevuld zal worden.
Alleen er verschijnt gewoon niets..Wat staat er in de functies.php: Hierin staat de header van de layout, dus ook alles tussen de <head></head> (jQuery libary, etc..)
Weet iemand waaraan het ligt?
Alvast bedankt! -
Demo account?
-
Even losstaand van het feit over legaal of illegaal.
Dealextreme is een site waarmee je beter niet handelt.
Ik heb 2 maanden geleden een product besteld, heb het nog altijd niet zeer triestig. Aangezien de support bevestigd dat het product al geshipt is en dan nog 2 weken wachten en niets ontvangen..Het feit illegaal of legaal, ik denk illegaal als het wordt gecontroleerd zal er zowiezo een sanctie zijn.
-
Ik sluit me inderdaad aan MJorritsma, Social Media is een netwerk waar mensen vrij informatie / gebeurtenissen kunnen plaatsen.
Een Social Network kan onmogelijk alles controleren wat er geplaatst wordt op het netwerk..Sommige mensen misbruiken de Social Media en dat is wel heel jammer, helaas kan het Social Network daar niets aan doen.
-
Het ding is eigenlijk wat kan er beter aan Facebook, Twitter.
Hiervoor ga ik van Oorzaak -> Gevolg -> Preventie werken.Maar deze aspecten kan ik ook aanhalen.
-
Hallo iedereen,
Momenteel ben ik bezig aan een werk voor mijn school. Mijn opdracht is een analyse maken van de negatieve aspecten van Facebook, Twitter, ..
Ook moet ik in de analyse zetten of Facebook en Twitter bepaalde dingen ontbreken. Om deze analyse zo perfect mogelijk te maken kreeg ik de toestemming om aan derde hun mening te vragen.Hierbij wil ik jullie dus vragen: Wat zijn de negatieve aspecten van Facebook, Twitter, ... En wat ontbreekt er bij sommige van deze?
Vb. Privacyinstellingen van Facebook zijn een beetje ingewikkeld -> Kan duidelijker!Alvast bedankt!
Laurens -
De layout wordt verkocht tegen 15,- euro vaste prijs!
Neem hem mee, dit is de laagste prijs.Betalen kan via paypal / overschrijving
-
Ik vraag in dit topic duidelijk naar een boekcursus, dit zodat ik steeds naslagwerk heb als ik met een kleine vraag zit. Ook vind ik dat het zo makkelijker leert.
Gelieve dus geen website's meer te sturen.
scarface: Die op bol.com had ik inderdaad al gezien, maar hoe weet ik zeker dat hij goed is dat is de vraag. -
Hallo iedereen,
Ik heb besloten om een Jquery cursus te kopen dit in de vorm van een boek!
Heeft er iemand een aanrader, of kan ik eender welk boek kopen?Ik ben een beginner in Jquery en wil er dus zeker van zijn dat ik alles vanaf het begin te leren krijg.
Verder woon ik in België, dus liefst een handelaar in België.Mvg,
Laurens -
Ik vind het zeer mooi ogen! Mooi en subtiel kleurgebruik.
-
Bedankt ik heb de manier van M.Beers gebruikt werkt perfect!
-
Ik wacht al heel lang op een OO TUT, veel succes en ik hou het zeker in de gaten!
-
Hallo iedereen,
Ik heb 3 div's namelijk: container, leftside, rightside. Ik gebruik onderstaande code:PHP
Toon Meer#container{ width: 900px; background: #fff; border-radius: 5px; height: auto; margin: 50px auto; } #container .leftside{ width: 590px; float: left; padding: 5px; height: auto; } #container .rightside{ width: 285px; margin-left: 5px; margin-top: 5px; float: left; padding: 5px; background: #efefef; height: auto; }
De container geeft een witte achtergrond die dus automatisch moet meegaan naarmate de leftside en de rightside groter worden. Alleen dit gebeurd niet, ik heb al min-height gebprobeerd echter treed de inhoud van de leftside of rightside eruit als hij groter is als de min-height.
Kan iemand me hierbij helpen?
Alvast bedankt.