Posts by Reza
-
-
Gebruik is & ipv &
Bedankt voor je reactie.
Helaas krijg ik dan nog steeds hetzelfde resultaat. Ik zit nu te kijken naar een oplossing met UTF-8.
EDIT:
Oorzaak van het probleem heb ik nu wel gevonden. De editor die ik gebruik(Ace editor) haalt om een of andere manier blijkbaar de '&' weg... Daardoor miste hij steeds uit bij de input. -
Hallo,
al een tijdje heb ik mijn eigen code editor, nu kan ik dit zonder probleem gebruiken.
Echter merkte ik al een tijdje geleden dat wanneer de '&' teken ergens voorkomt, het de rest van de code niet meer opslaat..Nu komt dit probleem alleen voor bij dit teken, ik heb bijna alles geprobeerd. htmlspecialchars, htmlentities sowieso, preg_place voor dat ene karakter.
Een voorbeeld van hoe het eruit ziet:
Screenshot by Lightshot - Ervoor
Screenshot by Lightshot - ErnaMijn code is erg simpel aangezien er niet veel voor nodig is:
Code$fileAdres = $fileAdresRoot.'/'.$fileMaps.'/'.$fileName.''; $stringValue = $_POST['value']; $saveFile = file_put_contents($fileAdres, $stringValue);
Ik hoop dat ik duidelijk ben met wat er precies fout gaat, anders kan ik het misschien via Teamveawer laten zien. Hopelijk kunnen jullie mij helpen hiermee.
-
Beste,
Momenteel krijg ik telkens te horen dat hier geen exact bedrag aan zit en dat SEO mensen mij geen garantie kunnen bieden dat het ook gaat werken.Dit is dan ook de reden dat het niet alleen gaat werken met goede keywords voor jouw content.
Ik kan je vele dingen aanraden, iets teveel om nu uitgebreid te behandelen in dit topic. Echter raad ik je aan om vooral aan linkbuilding te doen, als kleine stap kun je jouw link hier bij ICTscripters bijvoorbeeld aanmelden. Er zijn op internet pakketten van link building te koop of zelf kun je handmatig het ook gaan proberen.Om te zorgen dat jouw site qua SEO in orde is zou ik meerdere SEO-checks doen op jouw site, zorg ervoor dat alles valid is qua content tot HTML en gebruikersvriendelijkheid. Houd je content actueel en blijf alles updaten. Het duurt even maar dan heb je ook een goede site. Indien je meer zou willen weten of hulp zou willen hebben, kun je mij via Skype contacteren.
-
Waarom zou zo'n hyperloop überhaupt naar Nederland, België of Luxemburg moeten komen? Met een topsnelheid van 1220 kilometer denk ik niet dat het handig is om in ons land dat te hebben. Van het noorden naar het zuiden is het hemelsbreed volgens mij 350 kilometer lang, totaal niet nodig dus.
Lijkt mij wel een fantastisch voor de VS, China et cetera. Ook een van de eerste stappen naar een echte futuristische wereld
-
@L.Groot
Bedankt voor het reageren. Ik had dat al inderdaad vermoedden, Versio zelf zal dat niet doen aangezien ik dan root user rechten heb en dat er niet in zit.Heb het nu opgelost door elk bestand de goede rechten te geven via Filezilla, elk bestand dat nu gemaakt wordt door de server zelf heeft al de juiste rechten. Echter moet ik nog zelf handmatig elk bestand dat ik via Filezilla maak, veranderen naar de juiste rechten.
Het topic kan gesloten worden, of het openhouden voor mensen die nog willen reageren.
-
Hi,
ik ben bezig met het maken van een online FTP systeempje voor mijn CMS paneel. Nu lukt alles goed, echter heb ik verschillende problemen met het chmodden van bestanden naar de juiste rechten.
Om alles geheel automatisch te laten verlopen, heb ik nadat ik een bestand aanpas online, het bestand laten chmodden naar de goede rechten hiervoor. Nu wilt het chmodden niet werken en krijg ik een bekende error:
CitaatWarning: chmod() [function.chmod]: Operation not permitted in /home/NAME/domains/DOMAIN.NL/public_html/panel/code-editor.php on line 31
Ik heb verschillende forums al geprobeerd, allemaal zonder resultaat. Ik weet tot nu toe dat het probleem is dat de webserver niet de juiste rechten bezit om de rechten van het bestand aan te passen.
Zelf zit ik op een shared webhosting(van Versio), dit betekent dat ik dus niet de root user ben van de server.Mijn gehele code hiervoor is niet nodig. Indien het nodig is zal ik het plaatsten:
Code
Toon Meerif(isset($_GET['doublename'])) { $fileMaps = trim($_GET['doublename']); $fileAdres = $fileAdresRoot.'/'.$fileMaps.'/'.$fileName.''; } $fileContents = fopen($fileAdres, 'rb', false); $fileContent = stream_get_contents($fileContents); ### FTP settings ### /* Saving the file */ if(isset($_POST['save'])) { $textEditor = trim($_POST['editor']); $permisFile = chmod($fileAdres, 0644); // Regel 31 file_put_contents($fileAdres, $textEditor);
Edit:
Bestanden die ik zelf online heb aangemaakt, kunnen wel aangepast worden door chmod functie. In Filezilla heeft het bestand nieuw.php(aangemaakt online) andere eigenaar/groep rechten: - http:// * prntscr.com/5lat3a -Terwijl bestanden die in Filezilla zijn aangemaakt andere groep/eigenaars rechten hebben: - http// * prntscr.com/5laths -
Ik kwam zelf niet verder op Google met dit...Zou iemand mij kunnen helpen?^^ Alvast bedankt!
-
Excuses voor het niet melden, maar ik had ondertussen al hun voorzien van wat diensten.
-
Graag zou ik meer informatie willen^^
Mijn skype kun je vinden op mijn profiel -
Hi,
je hebt me nog op Skype volgens mij? Indien je wilt, kan ik het voor je overzetten.
Vergoeding etc bespreken we dan wel op Skype. -
Indien iemand nog code wilt ruilen, PM me maar.
-
Indien je nog zoekende bent kan ik je snel helpen via Skype.
Mijn skype naam staat op mijn profiel weergegeven. -
Download Spuhunter, deze verwijderd adware/malware voor je(zelf ook gehad op Chrome).
-
Indien je nog zoekende bent, mijn skype staat op mijn profiel.
Volgens mij heb ik je BTW al op Skype wegens een eerdere klus^^ -
Adware kun je vaak niet handmatig verwijderen, zit heel erg diep in je systeem waardoor je het wel met een anti-adware programma moet verwijderen.
Ik heb zelf regelmatig last van adware/spyware zoals Trovi Search en Bing zoekbar die maar niet weg gaat, sinds een tijdje gebruik ik Spyhunter en die wist het allemaal te verwijderenIk raad dus aan om naar Spyhunter te gaan kijken, het is betaald maar via een bekende weg gratis^^
-
Als je nog hulp nodig hebt, ik wil je graag helpen :-). Bedoel je btw dat je het ongeveer zo wilt hebben(header) Screenshot by Lightshot?
Stuur mij maar een PM met je Skype en dan kan ik je helpen. -
Indien je nog zoekende bent, stuur maar een PM.
-
Dit kan met behulp van AJAX en Jquery. .load() | jQuery API Documentation als voorbeeld maar er zijn meerdere functies waardoor je bepaalde elementen automatisch kunt inladen.
-
Ik ben inderdaad voor zo weinig mogelijk verschillende views voor users.
Het rechter menu zal ik binnenkort nog eens terug naar kijken.
Heb nu de reclame in de topics terug gezet, google analytics geupgrade naar universal analytics, de server geupdated terug, een spamfilter geïnstalleerd en ik werk in de achtergrond met een andere programmeur aan een nieuwe coole functie voor op ICTscripters. Als dit vlot loopt, kunnen we deze hopelijk binnen de maand nog live zetten.
Na deze plugin denk ik dat de meeste dingen erin staan en kunnen we eindelijk beginnen met het vertalen.Wellicht een impopulaire mening maar waarom geen advertentie per topic als reactie of dat het weergegeven wordt als reactie.
Ik denk dat het ook zo interessanter wordt om een advertentieplek te kopen. -
Ik heb gezien dat het blog gedeelte in het menu nog niet vertaald is?
Bij mij staat er Nieuwste blogs, maar de rest is wel in het Engels.Komt waarschijnlijk doordat Koen het stukje voor nieuwste blogs zelf heeft gemaakt^^