Posts by Reza

De basis van PHP, lees gewoon allerlei tutorials en ga een beetje rond klooien ermee. Kijk hoever je komt.

Ik weet niet hoever je bent hierin, anders kan ik ook fout zitten en is dit misschien de juiste stap. Maar dan zou ik niet zomaar simpel gaan vragen wat er mis is met een systeempje.

De enige error die ik nu zie op je website, is de deprecated foutmelding. Deze foutmelding komt doordat mysql niet meer ondersteund wordt in de huidige PHP versie, het valt op te lossen door simpel weg MySQLI of PDO te gebruiken(zoals de error ook zegt). Anders heb je hier een tut: http://www.bestwebframeworks.c…ved-in-the-future-of-php/

Ik raad je aan om nog niet gelijk met een login systeem te beginnen.

Maargoed, wat krijg je voor foutmeldingen? Ik neem aan dat je weet wat deze zijn?
    Ik mag ook hopen dat je niet zomaar de source code klakkeloos hebt gekopieerd van die site maar het ook daadwerkelijk zelf hebt geprobeerd.

Zoek je games van elke categorie? Ik begrijp dat je niet hoofdprijs zal betalen maar wat onderscheid jou dan wel van het feit dat gamers ook bijvoorbeeld naar GameMania kunnen gaan en daar hun spel kunnen verkopen?

Het is ook volgens mij zo dat je met 2e handse Xbox games niet online kunt, bij COD etc kun je dan alleen local spelen. Dit is zo omdat je een online code nodig hebt die je alleen bij aankoop van nieuwe spellen krijgt.

Inderdaad, hoe meer goede sources, hoe liever.
    De enige schoonmaak die is gebeurd is het verwijderen van alle sources die of niet werkten of waar zware beveiligingsproblemen in zaten.

Over het algemeen is het wel verstandig om sources die (zware) beveiligingslekken etc te verwijderen.

Echter zou ik het anders aanpakken, een aparte categorie maken van niet veilige sources(of dergelijke). Zodat het aantal niet verdund wordt, maar hetzelfde blijft en dus ook groeit.
    Gebruikers zien dat deze sources onveilig zijn(en dus op eigen risico het gebruiken), zo kunnen zij hem nog wel gebruiken en wellicht verbeteren en weer uploaden.

Als mensen hier alle (maffia) sources kunnen vinden die er zijn, zullen ze ICTs kiezen boven andere plaatsen.

PHP
    <?php
    mysqli_query($mysqli,"INSERT INTO logs (userId, agent, ip, date) VALUES ('".$userId."', '".$agent."', '".$ip."', '".$date."')')") or trigger_error($mysqli->error);
    ?>

Zo krijg je uit je query een error, als je na dit nog steeds niks krijgt. Moet je error_reporting op -1 zetten evenals display_errors op -1 zetten.

Reza wat moet ik dan juist invoeren?

Als je zelf niet veel moeite doet, geeft dat mij ook geen reden om moeite te doen.
    De foutmelding verwijst naar regel 31, ik veronderstel dat het deze lijn is waar het om gaat:

PHP
    $connection->query("SELECT id, login, mod FROM users WHERE mod > '0'");

Heb je gekeken of deze query klopt? Heb je hem apart laten lopen in PHPmyAdmin?

Hij doet het op zich wel alleen hij geeft dit weer bij de moderator tab:

Warning: mysqli_fetch_assoc() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in/home/u456266587/public_html/shadowmaffia/crew.php on line 131

En de Forum Crew moet er nog in, hoe doe je dat?

Heb je al wat zoekwerk gedaan naar wat die foutmelding betekent, waardoor het komt.

PHP
    $query = $mysqli->query("SELECT i FROM users")->fetch_assoc();

// Dit zal geen waardes terug geven, maar een bolean(false dus)

$query = $mysqli->query("SELECT id FROM users")->fetch_assoc();

// Dit zal de juiste waardes terug geven.

Je krijgt op dit moment die foutmelding omdat je query niet juist is, voer hem eens direct uit in PHPmyAdmin. Anders http://php.net/manual/en/mysqli.error.php dit gebruiken.

Stuur mij maar een bericht, op dit moment heb ik een standaard login panel(met leden systeem waaronder activicatie).

Ik kan eventueel die support bieden met het up to date houden van het veiligheid van het systeem, dit systeem zal nu wel zo'n paar jaar denk ik mee gaan( MySQLI OO met prepared statements).

Hallo,
    Bedankt, ja het support duurt weer dagen voordat je reactie krijgt.
    Weet je misschien een andere goede hosting wat dit nog meer bied?

Versio, transIP. Zij hebben allemaal de gratis optie om DNS te beheren. Volgens mij heb ik tot nu toe alleen YourHosting meegemaakt die DNS beheren als betaalde optie had...

Een iets te agressieve campagne of aanpak als je het aan mij vraagt... Bewust zelf bepaalde sites niet goed laten functioneren is nooit iets goed.

Ik begrijp dat elke organisatie de doorvoer naar HTTPS moet zetten(zelf ben ik nu ook hiermee bezig). Maar door ze te dwingen, lijkt mij nu ook iets te.
    Straks zullen bepaalde overheden afraden Firefox te gebruiken, iets wat mij sterk lijkt maarja...

Bedankt voor je reactie Ismail.
    Inmiddels was ik er zelf ook achter gekomen dat het niet ging om dat 'Reza' de eigenaar van de bestanden was, maar dat het ging om dat www-data de eigenaar moest zijn omdat deze het proces PHP runde.

Bedankt voor jullie reacties ^^

Bedankt voor uw reactie. Het aanpassen van een bestand lukt succesvol, als ik de nieuwe waardes opgeef ik mijn editor slaat hij alles goed op. Alleen voert hij de chmod regel nog steeds niet uit, daarom dat ik denk dat de map etc allemaal de goede rechten hebben.

Alles wordt dus succesvol uitgevoerd, alleen als ik een bestand probeer te chmodden naar 777 of iets anders gaat dat niet. Ik wil namelijk dat hij eerst het bestand chmod en dan pas opslaat.

Hallo,

ik probeer om via een online code editor een script te laten opslaan die ik dan aanpas. Hiervoor probeer ik ook, als het bestand niet de juiste rechten heeft, de bestandsrechten aan te passen via de functie chmod.

Nu was paar maanden geleden het probleem(Topic) dat dit niet mogelijk was met mijn hosting. Nu echter met mijn VPS, lukt dit nog steeds niet. Ik heb geen DA dus die link van Lars daar zal ook niet veel hulp bieden.

De gehele folders en bestanden waar het over gaat hebben de eigenaar 'reza' en ook nieuw gemaakte bestanden door 'reza' kunnen niet aangepast worden(iets wat op mijn vorige hosting wel kon).

De foutmelding die ik krijg: Warning: chmod(): Operation not permitted in /home/*****.nl/www/panel/includes/handlers/save-file.handler.php on line 25

De lijn:

PHP: save-file.handler.php
    chmod($fileAdres, 0775);

Het variabel $fileAdres draagt de goede path mee, aangezien dit alles zonder de chmod functie gewoon werkt.
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, bijvoorbaat dank!

Bedankt beiden voor jullie reacties, ik heb vandaag dus een bericht terug gekregen van Paypal.
    Dankzij een hele aardige medewerker van Paypal heb ik mijn eigen geld teruggeboekt gekregen. Iets wat ook volgens de medewerker niet hoorde.

Voor de volgende keer zal ik het als een zakelijke betaling overmaken ;)
    Bedankt voor jullie hulp!

Beste,

momenteel zit ik met een klein probleem. Ik heb een online aankoop gedaan van een contact, iemand waarmee ik vroeger al eerder zaken mee had gedaan.

Nu is het probleem dus dat ik helaas opgelicht ben, doordat ik het persoon vertrouwde heb ik het geld via Paypal als GIFT gestuurd en vervolgens heeft persoon niets meer van zich laten horen op Skype.

Een geschil openen op Paypal gaat helaas niet als het om een gift transactie gaat. Mijn vraag aan jullie is nu, wat ik allemaal kan doen?

Momenteel heb ik al een e-mail gestuurd naar Paypal, ook is er een reservering geplaatst op mijn bank bij ING(het geld is dus nog afgeschreven). Morgen zal ik dus ook langs ING gaan.
    Het was mijn eigen domme fout, hopelijk kunnen jullie mij nog verder helpen!

Gegevens van het persoon zijn ook aanwezig. Het gaat om de naam, woonplaats en IP-adres.