Posts by Reza

Misschien een tip om een eigen filmpjes database te maken.

Zou in mijn ogen wel leuk kijken maar weet niet hoe jij er tegen aan kijkt.

Fimpjes zijn in het algemeen relatief groot vergeleken andere bestanden.
    Het zou om je eigen filmpjes database te hebben veel ruimte kosten, ik weet zelf niet hoe het zit met de rechten omtrent filmpjes dan.

Over het nieuw uiterlijk ben ik wel tevreden, het is nu professioneler en straalt goed uit.
    Logo twist ik nog over, wellicht een ander logo?

Mooi dat er nu ook belangstelling is naar een andere bekende maffia source.

Als ik kijk naar jouw inzet Fils dan denk ik wel dat jij het haalt, i.p.v. paar andere projecten hier op ICTs.
    Veel succes!

Hallo,

hierbij verkoop ik een URL verkorter site.
    Het is een kleine source die ik geheel zelf heb gemaak. De source is gemaakt in PHP en PDO.

Demo
    URL2S*.eu

* Voor de werking van het script: http://url2s.eu/FzngI
    Je wordt dan doorverwezen naar ictscripters.nl. Probeer het zelf maar uit met een ander gewenst domein.

Rechten
    Bij aankoop ontvang je alle rechten over de source, je ontvangt ook het domein.
    Na aankoop doe ik afstand en indien gewenst verwijder ik via Teamviewer de source van mijn computer.

Uitleg source
    Het is, zoals gezegd, een url verkorter systeem, deze dient om lange urls te verkorten.
    De source is gemaakt in PHP en PDO(met reden als dat MySQL verdwijnt in PHP 5.5).
    Het config bestand is zo gemaakt dat de titel, domein , en motto/slagzin daarin te beheren zijn voor de hele site. Dit geldt ook voor de meta instellingen.

Indien het domein URL2S*.eu niet bevalt kan je daarom zelf snel al afwisselen naar een eigen domein.

Kosten alle rechten
    Alle rechten verkoop ik voor maar €15,-.
    Zoals ook al eerder gezegd doe ik afstand en indien nodig verwijder ik het met de koper erbij.

Betalingsmogelijkheden
    Paypal - ik heb hierbij het geld direct en dan kan ook de afhandeling direct plaats vinden.
    Bankoverschrijving - hierbij ligt er één eis aan vast, de source en domein worden pas geleverd wanneer ik het geld heb ontvangen.
    Indien nodig kan wellicht een teamlid van ICTs mee kijken of mee helpen.

En niet te vergeten PS CS6. Adobe zelf heeft vele programma's die super uitgebreid zijn, wellicht is Photoshop niet de geschikte maar als je je even verdiept kun je erachter komen welke programma van Adobe handig hiervoor is.

Zoals bovenstaande staat vermeld, met een leuke scene, komt er ook deels oplichting.
    Ik zou zelf niet veel kopen, een systeem zoals dat van Envato is beter aangezien je na het betalen het gelijk kan uploaden.
    Maar Envato is een groot bedrijf, aangezien jij dat niet bent zal ik als (ver)koper nooit iets halen of uploaden.

Over de moderatoren, valt dit onder vergoeding?

Wat bedoel je precies robin?

http://nl1.php.net/manual/en/function.rand.php

Een kop of munt script bestaat grotendeels gewoon uit de rand() functie.

Edit:
    Ik zie net dat Eeyk ook een stukje hierover heeft gepost.

Ik snap niet echt wat je met 3 kansen bedoeld.
    Verder, ik weet niet of dit aan ICTs ligt maar, doordat je script nu niet echt goed staat wordt ook een groot deel van de code als commentaar gezien.

Dat ligt bij mij namelijk veel anders, ik heb eens een bericht gestuurd en heb zelf met de persoon vandaag nog gepraat.
    Wellicht is hij gewoon weg niet geïnteresseerd in jou?

Wees trouwens ook volwassen en ga niet zoveel mogelijk Thumb down's geven... Nergens voor nodig;)

Hallo,

hierbij heb ik weer een PaySafeCard van een klant, echter kan ik er zelf niet veel mee en zit er een waarde van €15,- op.
    Deze verkoop ik hier voor €10,-

Betaling via Paypal of overschrijving(NL).

Dat rood wordt veroorzaakt door ICTs zelf, syntaxis kleur code.
    Altijd gescheiden houden hoeft niet, dit is echter wel beter, maar niet noodzakelijk.

Ze kunnen hoogstens het juridisch aanpakken.
    Administratie kosten mogen ze gedeeltelijk verrekenen en dat mag 45% procent van het bedrag zijn.

Als je het nu over de ouders hebt, heb je het fout.
    Indien je minderjarig bent, en je hebt geen toestemming van je ouder, mogen je ouders dit terug draaien.
    Ze hoeven dit dus ook niet juridisch aan te pakken;)

Mooi dat je veel info geeft, of het script hier "normaal" post...
    Met ook de vraag "wat is het probleem" verbaast het me dat het topic nog niet gesloten is.

Probeer eens dit, code heb ik even onder elkaar gezet.

Liever heb ik dat je HTML en PHP gescheiden houd, maar laten we dit eerst proberen;)

Even op dat laatste stukje, indien dit door je ouders wordt stop gezet, mag het bedrijf(volgens mij dan) administratie kosten verrekenen.

Ik ga toch niet voor iets betalen wat ik niet heb besteld? En al helemaal niet waar ik niet eens toegang tot heb.

Zorg voor meer informatie, en vraag tot die tijd even of ze het willen uitstellen.
    M.Martens raadt aan om de BV's aan te klagen, dit raad ik zelf af...

Het kost je uiteindelijk veel meer(als je hebt verloren wat voorspelbaar is aangezien het twee BV's zijn)...

Ervaring met oortjes zelf heb ik niet, maar met koptelefoon wel.

Die gaat al snel kapot/breekt nadat je hem iets te hard uit klapt of breder maakt.
    €25,- is goedkoop inderdaad, maar ik besteedde 2x €40,- en beide zijn kapot gegaan.