Dit is mogelijk met de HTML5 meter tag.
Posts by SC-Webmedia
-
-
Maak je niet druk man, nergens voor nodig.
Zolang jij niets hebt uitgevoerd, hoef je je nergens druk over te maken (zoals al eerder vermeld, door andere leden).Wat jij nu doet is precies wat hun willen, jezelf zo gek mogelijk maken.
En zo te lezen, lukt het ze nog aardig ook. -
Gefeliciteerd aan beide.
-
Ja het werkt uitstekend!
Na het liken krijg je een serialkey en die kan je tijdens installatie (steam) invullen.
Daarna gewoon downloaden en spelen maar
-
Thnx en ben hem meteen aan het downloaden.
Lang geleden gamen op de pc :p -
Mocht je een nieuwere php versie gebruiken en je script gebruikt shorttags (<? ipv <?php), dan wordt er ook php code getoond.
-
Heb zelf ook kpn en die melding ook eens gehad.
Nadat ik de modem resetten, was het probleem verholpen. -
Modem al eens proberen te resetten?
-
Wel als je het eerst in een div plaatst samen met css

-
Nou ik vind het toch nog sprekend Criminolz lijken.
Wel vreemd, tijd terug open ik een topic met nieuwe game engine.
Deze wordt gesloten want zou een andere (open-source) zijn.Hiervan zie je duidelijk dat het om de Criminolz gaat, en deze blijft gewoon open.
Is dat omdat het door een crewlid gestart? -
Dat dacht ik juist ook.
Of hij had het er juist bij moeten zetten dat je de source er "gratis" bij krijgt.
Vind ook dat zoiets zeker in een begin topic had moeten staan, dit komt beetje vreemd over. -
Is dit niet de criminolz source met andere layout?
-
scarface ik heb nergens gezegt dat je weinig mb/gb geheugen op je kaart nodig hebt.
Ik zei alleen dat het weinig uitmaakt en andere dingen de snelheid aanduiden
Je hebt vast en zeker kaart met 512mb geheugen, die veel sneller/beter zijn dan een 1gb kaart

Maar voor die info raad ik je aan om het aan een computer verkoper te vragen, misschien geloof je hun wel
-
scarface de mb/gb van een videokaart wil totaal niets zeggen over de kaart.
Kijk liever naar:- SNelheid grafische chip.
- Shader snelheid.
- Geheugen snelheid.
- Interface (aantal bits).Laatste waar je naar wilt kijken zijn het aantal mb/gb

-
Graag gedaan en hopelijk bent u er blij mee.
-
Wel eens in een andere pc gehad met andere chipset?
Kan zeker wel problemen veroorzaken. -
Uit eigen ervaring raad ik je dit af.
Gaat alleen maar problemen opleveren, die erna nogmaals kan uitvoeren (zodra je hdd weer omgezet moet worden).
Tijdens een installatie van windows, wordt bekeken wat voor hardare je hebt.
Kan zelfs zijn dat hij niet eens boot na het overplaatsen.Raad je aan een oude hdd (indien aanwezig) te gebruiken met een schone installatie.
-
L.Kok dx staat erom bekend dat het heel lang kan duren voordat je product binnenkomt.
Heb er al regelmatig dingen besteld en tot nu toe altijd binnen gehad.
Tevens op 1 a 2 artikellen na heb ik altijd erg lang moeten wachten. -
Kan hem toch in php houden en doormiddel van .htaccess/mod-rewrite de link omzetten naar .html?
Zie het probleem niet, of je geeft te weinig informatie. -
Voor nog geen 3 euro (geloof 2,60 euro) heb je bij de action een toestenbord op usb.
Heb deze zelf ook en werkt uitstekend.