Weet je zeker dat de scripts die op je server staan, veilig zijn?
Posts by SC-Webmedia
-
-
Er is zojuist 0,10 cent overgemaakt naar de paypal van TS.
-
Mensen waar doen we moeilijk om?
@TS: stuur me je paypal adres even per PB door, ik doe niet zo moeilijk om 5 cent -
Tim: Er bestaat ook nog iets van een trial.
Iets wat je had kunnen weten als je de site doorgekeken had -
Zover ik weet kan je een print als een functie zien, aangezien je daar haakjes bij moet gebruiken (heb het zo geleerd).
Dat zou tevens ook de reden zijn waarom een echo sneller is. -
Oftewel:
print is een "functie".
echo is een "language construct". -
strafeness1: lees dit eens: http://www.learnphponline.com/php-basics/php-echo-vs-print
En zo zijn er nog genoeg site met informatie erop -
Nee dat klopt, maar wist ook niet dat je een belg was :p
-
Zoals je misschien al hebt kunnen raden, ergens heb je een } vergeten.
-
Die die is nog steeds niet juist gesloten als dat je hem hebt geopend.
tevens kan dat ook gewoon met een echois nog netter ook :p
-
Net zoals GiovanniK aangeeft, dat ook
-
Regel 26 wordt niet juist gesloten.
-
L.Groot Klopt weinig van...
CitaatAls u wordt verdacht van een strafbaar feit, mag de politie u aanhouden en verhoren. Het verhoor vindt plaats op het politiebureau. De politie mag u maximaal 6 uur vasthouden. Hierbij telt de tijd tussen 0.00 uur en 9.00 uur niet mee. Jongeren onder de 18 jaar mogen ook verhoord worden door de politie. De ouders hoeven daar niet bij aanwezig te zijn. Zij worden wel zo snel mogelijk op de hoogte gebracht.
InverzekeringstellingDe (hulp)officier van justitie kan bepalen dat u langer op het bureau moet blijven dan de 6 uur voor verhoor. U wordt dan in verzekering gesteld. Bij uw inverzekeringstelling krijgt u een advocaat aangewezen die u rechtsbijstand verleent. U kunt ook zelf een advocaat kiezen.
Verlenging inverzekeringstellingUw inverzekeringstelling duurt in eerste instantie maximaal 3 dagen. In deze periode overlegt de politie met een officier van justitie wat er verder moet gebeuren. Er zijn 3 mogelijkheden:
U wordt nog maximaal 3 dagen langer vastgehouden op het politiebureau;
U wordt vrijgelaten;
U wordt voorgeleid aan de officier van justitie.Voorgeleiding bij de officier van justitie
Als u wordt voorgeleid aan de officier van justitie, heeft hij uw dossier al van de politie ontvangen. Hij kent dus de feiten. Na de voorgeleiding zijn er 2 mogelijkheden:
De officier van justitie vindt het niet nodig dat u nog langer wordt vastgehouden. U komt dan vrij. Als de officier van justitie heeft besloten u te vervolgen, krijgt u een dagvaarding mee. Daarin staat wanneer uw zaak voor de rechter komt.
De officier van justitie vindt dat u nog langer moet worden vastgehouden. Hij zal de rechter-commissaris vragen om een bevel tot bewaring af te geven. Daarmee begint uw voorlopige hechtenis.Voorlopige hechtenis
Bij voorlopige hechtenis wordt u meestal overgebracht naar een huis van bewaring. Het kan ook zijn dat u weer teruggaat naar het politiebureau. Voorlopige hechtenis duurt maximaal 14 dagen en kan niet worden verlengd. Als de officier van justitie u toch langer vast wil houden, moet hij de rechtbank om een bevel tot gevangenhouding vragen. Voordat de rechtbank hierover een beslissing neemt, wordt u door de rechter gehoord. Een bevel tot gevangenhouding geldt voor maximaal 90 dagen.
Gerechtelijk vooronderzoekSoms doet de officier van justitie een vordering tot gerechtelijk vooronderzoek. De rechter-commissaris zet dan het opsporingsonderzoek van de politie voort. Hij kan bijvoorbeeld toestemming geven om een woning te doorzoeken of telefoongesprekken af te luisteren.
Verdere vervolging of seponerenVerdere vervolging betekent dat de officier van justitie uw zaak aan de rechter wil voorleggen. U krijgt een dagvaarding om voor de rechter te verschijnen. Als de officier van justitie uw zaak niet aan de rechter voorlegt, heet dat seponeren. De politie en de officier van justitie bewaren de gegevens van uw zaak wel. Als u nog eens wordt aangehouden, kunnen deze gegevens erbij worden gehaald.
Lengte voorarrestHet totale voorarrest kan dus uiterlijk 110 dagen duren:
maximaal 2 keer 3 dagen inverzekeringstelling;
maximaal 14 dagen bewaring;
maximaal 90 dagen gevangenhouding.Na een veroordeling worden de dagen dat u in voorarrest hebt gezeten van uw straf afgetrokken. De eventuele rechtszitting begint binnen de termijn van 110 dagen.
SchadevergoedingHeeft u in voorarrest gezeten en komt u vrij zonder straf of boete, dan kunt u binnen 3 maanden een externe link: schadevergoeding vragen. Uw advocaat kan u daarbij helpen.
Bron: http://www.rijksoverheid.nl/on…n-een-strafbaar-feit.html
-
De server op robotz.606h.net doet er te lang over om te antwoorden.
-
https://www.money2.nl/
via deze site kan je met ideal betalen en staat het geld er direct op -
Al enkele jaren bij Versio.
-
Zelf heb ik PHP 5.4.14 op mijn vps staan
Doe wekelijks mijn server updaten steeds :p -
<%
%>
Dit zijn asp tags -
Net werd er niet gesproken over een firewall, enkel over een poort wijziging
Maar nog heb ik het idee dat het te achterhalen moet zijn, ondanks firewalls :p -
@Fils wel eens van portscanner gehoord?