Je reageert op een topic van bijna 3 jaar oud, waarvan de topic starter al 2 jaar niet meer online is geweest
Posts by SC-Scripting
-
-
Je hebt van die xxx site waarbij je alleen een domein hoeft te koppelen aan hun ip.
Daarna kan je de gehele website aanpassen via hun beheer paneel (naam, slogan, kleuren etc etc).
Dat noemen ze daar een "white label" en ik gok dat de TS zo iets bedoeld. -
Denk dat je moet zoeken op white label.
-
spatie2.5.rar achter de link zetten
-
Verouderde en niet werkende scripts zouden niet eens meer beschikbaar mogen zijn
Zorgt voor teveel vragen en/of problemen.Het script waar je om aan het vragen bent is gemaakt in het oude mysql, iets dat je in 2022 beter niet meer kan gebruiken of aan denken.
-
-
Wegens het niet gebruiken bied ik een domein te koop.
Er zijn geen statistieken beschikbaar en het domein verloopt op 21-01-2022.
De provider is Versio en gratis interne push is mogelijk.Het gaat om het domein: wmplaats.nl
Ik wilde hier een community voor maken, maar heb er de tijd niet meer voor.
Betaling: PayPal
-
wat heeft dit met dit topic te doen??? NIETS denk ik zo
Het heeft er wel wat mee te maken, hij geeft juist aan dat het niet slim is om die code nog te gebruiken...
Wel in andere woorden, maar komt op hetzelfde uit.@AarClay Zolang ze die downloads overal blijven aanbieden, dan zullen ze helaas nog vele jaren bestaan.
-
Als je bij de download pagina kijkt, dan staat erbij dat de template eruit is gehaald.
Staat zelfs nog bij dat je deze zelf dient toe te voegen... -
Indien mensen interesse hebben, hier kan je de gratis versie downloaden
En hier kan je betaalde/gratis plugins vinden. -
Daar heb je gelijk in.
Laten we hopen dat het snel opgelost wordt, want het is jammer dat er meer bots online zijn dan leden...
-
Aan de gebruikersnamen te zien , kan er beter gezorgd worden dat gebruikersnamen niet met een getal beginnen?
Niet dat dit het geheel zal tegenhouden, maar zou wel een mooi begin zijn. -
Nee ik geloof het verhaal over de kinderen ook niet, puur omdat ik zelf ook kinderen heb (oudste wordt volgende maand 14) en ook die zie ik zoiets niet doen
Die is veel te druk met school/vrienden en gamen (en nee geen textbased web spelletjes) lol -
-
Zover ik weet kan je geen HDD met SSD samen voegen om uit te breiden.
Hiervoor kan je 2 SSD of 2 HDD gebruiken en deze in "een" raid configuratie in te stellen.
Buiten dat om is het volgens mij niet mogelijk. -
-
Het is een acer, bij acer zit dit niet ingebouwd. Heb je tips voor bepaalde software?
Software "bouw" je niet in, maar dat installeer je
-
Dit script heb ik een hele tijd terug ontwikkeld en ook verkocht (met alle rechten) .
Even aan deze persoon vragen of hij een licentie verkoopt. -
Ik denk dat je verkeerd hebt gelezen, het is een gratis .nu of .eu
-
Misschien via .htaccess?