Misschien is dit iets voor je?
Tis nog gratis ook
Posts by SC-Webmedia
-
-
Inderdaad ik zie het, mijn excuses.
Maar is gesliced niet beter dan psd?
Maargoed... -
Beetje zoeken is toch nietmoeilijk mensen?
Is gewoon via google te vinden!Maar voor de luilakken: lay.rar download - 2shared
-
Zijn die kleurtjes niet alleen voor teamleden?
-
De optie om alle topics op gelezen te zetten (wat in vorige versie wel aanwezig was), is dat volledig verdwenen?
Of is deze verplaatst?
Want kan het helaas niet meer terug vinden.
Mocht deze zijn verdwenen, kan het weer terug komen? -
Juist beter op de PC, al is PS4 en PC redelijk gelijk
Dit is uiteraard wel afhankelijk van je hardwareMaar buiten dat om, zou ik liever voor PS4 kiezen!
Heb zelf helaas (nog) geen PS4, maar een PS3.
Maar vermaak me nog goed met GTA5 en sinds aantal dagen BF4.
Al merk je met BF4 ook dat de PS3 ver op zijn eind zit en meer ontwikkeld is voor next-gen/PC. -
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Hier kan je verschil van graphics bekijken: PC/PS3/PS4 -
Ziet er goed uit.
Echt een hele verbetering! -
-
Zoals ik via google begrijp haalt Dell tijdens de boot bepaalde dingen uit de utility partitie.
Dit is bij de TS niet mogelijk om, aangezien zijn partitie corrupt is, en/of onvindbaar (waarschijnlijk verborgen partitie).
Heb zelf geen Dell, dus zelf ook weinig ervaring mee.Had wel gelezen dat de utility partitie te repareren is en/of opnieuw aan te maken is.
Kan je hierin niet verder helpen dan naar google te sturen, maar het is zeker te repareren.Verder om geen bestanden te verliezen, kan je even opstarten vanuit een linux live cd/usb en vanuit daar kan je bestanden overzetten naar wat anders
Is ook iets wat ik aanraad te doen, voordat je het probeerd te "repareren".zelfs met een andere hardeschijf heb je alsnog de utitity partitie nodig
Dus daar schiet je niets mee op :p@wmdiensten dat durf ik niet te zeggen aangezien ik geen Dell heb.
Kan enkel vertellen wat ikzelf op internet lees -
Ben ook bang dat de hardeschijf toe is aan vervanging.
Raad je aan (zodra hij een keer opstart) direct alles te backuppen en daarna de hardeschijf te vervangen.
Dit kan (indien windows echt niet wilt starten, via een linux live cd/usb
Tevens kan je in linux ook de hardeschijf testen op eventuele fouten/bad clusters.
Maar eerst backuppen, daarna pas testen op fouten etc!Hoor je de hardeschijf toevallig ook tikkend geluid geven?Excusses heb te snel geantwoord.
Is er toevallig windows opnieuw geinstalleerd, waardoor de boot volgorde is aangepast?
Want na wat googlen ben ik erachter gekomen dat het (blijkbaar) om een Dell desktop/laptop gaat?
Kijk even in de bios of je hardeschijf als eerste staat om te starten (dus niet je cdrom/dvdrom of wat dan ook).Bron: Klik hier
-
Vond het raar aangezien alle links waar je op klikt (op inloggen na), worden doorgelinkt naar jou site WebMobiel.
Vandaar dat ik het vreemd vond.En het lijkt mij, dat als je een layout aan het ontwikkelen bent, je geen links van een andere website gebruikt
Beetje erg vreemde manier van werken... -
Is deze zelf gemaakt?
Aangezien de links doorschakelen naar web-mobiel.nl???
Vind de layout ook erg veel lijken op die van Frenzo namelijk, zelfs de html code... -
Nou ondanks dat het een crewlid is, wordt hij wel "vergeten" in de startpost
Kunnen jullie wel onderling afspreken, maar wij weten van niets (enkel wat we zien)... -
Tijmen heeft maar 1 blog geschreven met totaal geen inhoud?
Vind ik eerder dat M. Beers de prijs verdiend heeft met zijn gigantisch uitgebreide reeks.
Desalniettemin, Gefeliciteerd
Dat vind ik nu ook...
-
Omdat iets nieuw is, wil niet zeggen dat het ook 100% werkt
Neem dat nu maar van mij aan. :p -
Als je een linux distro download en daarna ermee opstart, heb je de mogelijkheid je geheugen te testen.
Laat deze test wel minimaal 3x volledig doorlopen.Zo zie je meteen of je met defect geheugen zit of niet.
Tevens heb je ook tools die je hardeschijf testen -
Je kan ervoor kiezen om CM 11 erop te flashen.
Daarmee heb je direct android 4.4.xVia het forum op XDA vind je informatie terug over je telefoon, tevens de beschikbare roms.
Je zal de site vast al kennen, aangezien je al geroot hebt.Tis nu enkel zorgen voor een custom recovery en daarna CM11 flashen.
Onthoud wel dat je o.a bij CM11 nog apart de google apps (gmail/play store e.d) moet flashen, deze is meestal terug te vinden in het topic van de betreffende rom.Succes!
-
Kan niet meer zeggen dat Tim verteld.
Gebruik hetzelf al een hele tijd, zowel op windhopeloos als linux -
Download unetbootin en doe het via usb
Zorg er wel voor dat windows als eerste staat geinstalleerd, voordat ubuntu (of andere linux distro wordt geinstalleerd).
Dit zodat de GRUB de rest voor jou doet, anders zul je zelf de GRUB erna goed moeten zetten (iets wat je waarschijnlijk nog niet lukt).Tevens raad ik je ook xubuntu aan, dit omdat Unity gewoon ruk is (mijn mening).