Ik denk dat je verkeerd hebt gelezen, het is een gratis .nu of .eu
Posts by SC-Webmedia
-
-
Misschien via .htaccess?
-
@Vulkano ik heb je een PB gestuurd.
-
Komt omdat de licenties op jou naam/account staan.
Geloof dat je die niet kan overdragen naar een ander account en dat zoiets ook niet is toegestaan.Citaat8.You can’t re-distribute the Item as stock, in a tool or template, or with source files. You can’t do this with an Item either on its own or bundled with other items, and even if you modify the Item. You can’t re-distribute or make available the Item as-is or with superficial modifications. These things are not allowed even if the re-distribution is for Free.
EDIT: Bekijk eens de voorgaande topics/reacties met ook producten van envato (codecanyon/themeforest etc)
-
Volgens mij zijn licenties van codecanyon/themeforest niet doorverkoopbaar.
Is geloof ik al eens vaker gemeld hier... -
Maakt opzich niet veel uit, je kan altijd de grub aanpassen
-
Lijkt me ook niet handig, vooral niet als je een keer je telefoon kwijt raakt...
Ik zou het ook niet gaan gebruiken, zodra dit beschikbaar komt. -
Liever een scherm breken van 10 dollar dan me huidige S3
Al moet ik toegeven dat er al een barst in het scherm zit... -
Ik raad je aan deze site eens te bekijken.
Veel tutorials en informatie, waar je zeker veel van kan leren.
-
Raad je eerder aan om eerst meer erover te lezen, bv vanuit een boek/internet.
Het is raadzaam om als eerste de basis van php te leren, voordat je aan zo'n source kan werken (of je moet er niets van willen leren).
Heb het zelf niet gedownload om het te bekijken, maar durf bijna zeker te zijn dat het niet veilig zal zijn (laat staan hoe erg de code is verouderd).Leer dus eerst de basis van PHP of SQL of beide, vanuit daar zal je al een eigen login systeem moeten kunnen maken.
Deze kan je dan beter uitwerken tot een source van wat je wilt gaan gebruiken, dan een bestaande source te gebruiken.
Indien de bestaande source bepaalde fouten heeft (en je weet er zelf niet veel van), dan zul je dezelfde fouten gaan makenTevens is dit niet in een aantal dagen/weken/maanden te leren, je zult elke dag weer nieuwe dingen leren (zelfs jaren later).
En het aller belangrijkste:"Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. -
Nu zou het moeten werken.
Maar ook dat is sneller zelf te testen als eerst hier te vragen :pGraag gedaan, als je er maar iets van kan leren
-
Is wel een handige "werk" telefoon, zodat je huidige telefoon niet beschadigd.
-
Naar cookie veranderen is inderdaad juist, echter maak je er verder iets anders van.
TIP: Kijk eens naar de controle, waarbij wordt verteld dat je bent ingelogd. -
Deze oplossing is zo gemakkelijk, dat je hem zelf al hebt gepost
Kijk dus terug in je script en onthoud mijn vorige bericht. -
Zoals ik het script bekijk. gebruik je cookies en geen sessies.
Dus even aanpassen en het zal moeten werken -
Naam en input in aparte div en deze een float: left; meegeven?
-
Denk dat je jezelf nu vergist, kan er zelf ook weinig over terug vinden.
Maar zoals ik me kan herinneren (ja ik heb er nog mee gewerkt), was er op 3.0 geen internet mogelijkheid.
Dit kwam echt pas in versie 3.1EDIT: Kon alleen dit even snel vinden
Zoals je daar kan lezen:
CitaatEen speciale versie van Windows 3.1, Windows For Workgroups, bracht ondersteuning voor netwerkverkeer. Daarbij was ondersteuning voor tcp/ip, de twee protocollen die de ruggengraat van het internet zijn, overigens nog optioneel.
-
Zover ik weet (of kan herinneren) had versie 3.0 ook nog geen internet
Pas vanaf versie 3.1PS: Dan had je windows 8.1 ook weg kunnen laten :p
-
Vergeet windows 3.1 niet met de komst van internet explorer
Oftewel ondersteuning voor het web. -