MaffiaWars
Helaas is Maffiawars al bezet.
Scarface, dankje, maar dat zijn niet echt handige namen voor een domein naam.
MaffiaWars
Helaas is Maffiawars al bezet.
Scarface, dankje, maar dat zijn niet echt handige namen voor een domein naam.
multihacks.be (heb ik tekoop)
Sorry, maar daar ben ik niet in geïnteresseerd. Ik zoek alleen maffia domeinnamen.
Alle bovenstaande domeinen zijn niet helemaal wat ik zoek, sorry.
Inderdaad, goed gedaan van Anonymous!
Hallo,
Ik ben opzoek naar iemand die leuke suggesties heeft voor 2 maffia domeinnamen. Een moet er in .com beschikbaar zijn en de ander in .nl. Ik loof een beloning uit van €2 voor de persoon die de leukste domein naam heeft. Je kan dus €4 verdienen, indien je 2 leuke domein suggesties hebt.
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dat graag!
Oké, waarom zoe je niet dit: haal van alle mensen in de familie de bezittingen op door een query, tel vervolgens het aantal resultaten, met mysql_num_rows en controleer je of dat 2 is.
Als je mij even de benodigde informatie over je tabellen stuurt, dan zal ik vanavond even een script voor je maken.
Kan je wel op het cpanel van je website?
Hallo,
Maak een map aan in dezelfde map als waar public_html in staat. Daar kan dan niemand bij
Je kan het ook in public_html doen en via htaccess toegang ernaar blokeren.
Mvg,
Tim
Ik had het al opgelost. Toch nog enorm bedankt voor uw reactie!
Maak een php bestandje met toegangsmogelijkheden..
if/else en dan gewoon instellen dat bepaalde id's daar alleen kunnen komen.
Bedankt voor uw snelle antwoord! Ik heb het opgelost door uw methode te gebruiken en de cron files buiten de public_html folder te zetten.
Beste lezer,
Momenteel ben ik bezig met een website waar ik een cronjob voor nodig heb. Dit lukt allemaal prima, echter loop ik tegen het probleem aan dat de file voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen maar voor de cronjob. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Ik heb zelf al geprobeerd de bestandsrechten aan te passen, maar dan werkt de cronjob helaas niet meer.
Zeker een leuk OS. Echter denk ik dat je wel (tenzij je OS echt specifiek voor servers is bedoeld) wel een grafische interface nodig hebt.
Mario kart is inderdaad een leuk spel. Ik ben ook van mening dat de WII voornamelijk voor kinderen of voor de hele familie bedoeld is.
Gefeliciteerd Tim, Anthony, Mak, Ramon, Ferhat en Giovanni! Veel succes tijdens jullie proef periode!
@H.Ryan
Ik vind het een merkwaardige reactie op de providers, ze zijn immers door een rechtbank gedwongen dit te doen.
Had dan richting Brein iets gedaan, maar dan heb je geen impact hierop, het is dus denk een wordt wakker idee.
Hoop inderdaad niet dat ze gegevens openbaar gaan maken, dat zou weer net iets te ver gaan.
Helemaal mee eens. De providers gaan zelfs in hoger beroep, wat ze handenvol geld kost.
Het rare vind ik altijd dat anti-virus software dit soort links niet meteen blokkeren.
Prima updates. Goed bezig!
Het komt op mij enorm professioneel over. Goed gedaan hoor!
Ik heb u een bericht gestuurd met daarin een 48 uur trial code. Veel plezier ermee !
Zoals hierboven gezegd staat kan het inderdaad op die manier. Hou er echter wel rekening mee, dat heel veel mensen nog IE gebruiken en waarschijnlijk je website snel zullen verlaten als ze zien dat ze verplicht Chrome moeten gebruiken.