Ik heb het al zelf gemaakt
Niet zo moeilijk, twitter api is het enige wat je nodig hebt, maar.. als je met curl iets leuks maakt kan het ook ^_^. (realtime updater etc.) kan ook met ajax ofcourse..
Ik heb het al zelf gemaakt
Niet zo moeilijk, twitter api is het enige wat je nodig hebt, maar.. als je met curl iets leuks maakt kan het ook ^_^. (realtime updater etc.) kan ook met ajax ofcourse..
zucht, wat voor internetlijn is er aan de server gekoppeld? en wat is de maximale upload/download snelheid.
Toch wel erg intressant om te weten. het antwoord " Deze worden automatisch gedaan " is geen antwoord.
[voorbeeld]
Als ik wat download op een cloud omgeving waar ik lid van ben, download ik alles daarvandaan met 15 MB/ps (100% van mijn 120MBit aansluiting).. Red ik dat bij jou ook?
Toon Meer@ ZiraX
Veel goedkoper.
Open een (zonder reclame te maken) topic op Sitedeals waarin je vraagt om dit zelfde (dus goedkope followers).
Vervolgens zullen meerdere partijen zich aanbieden en zorgen dat ze onder elkaars prijs gaan zitten. Zo krijg je een soort omgekeerde veiling, waar iedereen het laagst probeert te bieden.
Dit heb ik ook eens gedaan, ik zou je alleen niet de prijs kunnen geven. Het was in ieder geval vele malen goedkoper dan 10/100l.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
Ik dacht al dat ik het fout had, maar het is wel kwestie van opletten op sitedeals gezien er ook andere likes tussen kunnen zitten. Dus hij zou specifiek voor zn doel (als het op nederland is gericht) enkel nederlandse likes/followers. veel zijn namelijk actief met 1000 likes/followers maar waarvan 80% niet-nederlands is.
Euh.. ja dat kan.. maar.. Tablet android.. ZOOOOO BREED duidelijkheid aub.
Googlen met "Tablet type" +windows 8 moet je al voldoende antwoord geven.
Die limieten zijn er om je gebruikers te beschermen en om paypal zelf te beschermen.
Kwestie van zeker voor niet meer verantwoordelijk te worden gehouden.
Verder kun je op paypal heel eenvoudig je limieten zelf verhogen...
Als je iets begint zoals paypal, pas dan vooral goed op met de wetgeving in alle staten en dat je niet wordt aanzien als bank.
Want dan moet je aan enorm veel wettelijke normen voldoen.
Feit is dat je met dit systeem al gezien wordt als bank, in nederland zou je dit niet legaal kunnen draaien, zonder alle juiste papieren te hebben.
Je hoeft het ook niet te kopen. Je kunt het ook kopen voor de layout- of ajax basis. Het is ook niet zo duur.
Uploaden en klaar is wel degelijk een soort feature. Net als bij scripts die plug and play zijn. Dit soort dingen heb je liever dan eerst allemaal configureren. Maar als je deze website ziet weet je eigenlijk ook wel dat het plug and play is dus je hebt een punt.
Het is in ieder geval duidelijk, sorry voor de overlast. vond het enkel een beetje vreemd, success met de verkoop
Uploaden? wat uploaden? @je post.
Wat is het nut van dit systeempje? 1 enkele php file met een form is dit hele systeem al..
Het werkt wel lekker, maar uitgebreid getest.. t zijn 2 pagina's
Kortom, waarom zou ik dit moeten kopen? Het is wel intressant, maar.. je komt zo "VOL" over. zoals dat uploaden wat ik nergens terugzie
[wacht] Nevermind about uploaden, je bedoelt enkel het uploaden naar de website.. en het werkt, dat is geen feature...[/wacht]
Juist, even je gegevens blurren en de dagvaarding/brief maar eens uploaden, dan kunnen we meer mee.
Op sitedeals zijn er heel wat gegadigden die je kunnen helpen met eventueel twitter followers etcetera. Dacht dat dit per 100 followers 10 euro was ofzo?
Uiteraard kan je ook zelf followers regelen, door te tweeten over intressante onderwerpen, als je maar een aantal grote volgers hebt.. Afhankelijk van de retweets en tijd, zul je een grote hoeveelheid followers hebben.
Om nog even aan te geven, dit is wellicht ook wel intressant, ook al ga je niet voor multiviews maar pagina 2 geeft redelijk weer wat ik bedoel
Bij je update online query waarmee je de gebruiker refresht in de database, kan je toch een "pagina" veld meegeven en daarin de link droppen.. Die outputten volgens jou standaard met explode, substr ..
..
zou je dat artikel hier kunnen plaatsen of mij de link door kunnen sturen via pm?
Nope, ik ga geen bron hierover vrijgeven. Je kan zelf al wel raden waarom neem ik aan.
Ik vermeld enkel dat de manier hoe ik denk dat meneer het doet niet zo legaal is als wat hij zegt
Ik ben zelf ook heel benieuwd naar zijn zogenaamde Legale methode om voor 15,- een jaar abbo op spotify te krijgen, het feit dat meneer nog niet gereageerd heeft verteld voor mij al boekdelen ..
Ik vond ergens wat op een website over dit onderwerp, en de manier die daar omschreven wordt is gratis, en meneer jat in feite geld van spotify ..
evt wat echt design erin gooien, zodat het wat opfleurt
Dit is toch ook niet zo heeel moeilijk om te maken of wel ?
En alweer een hele goede morgen aan alle "nachtbrakers" volgens mij ben ik de enige echte xDD
Hey ik zeg niet dat het een sirieuze site is XD
Nja.. goed om tot je probleem te komen, ik zie nergens errors?
serieus?? dit op je site?
Iedereen ik heb hulp nodig deze site moet nu egt is wat ggaan groeien met het aantal online leden p/d ook heb ik mensen nodig oor de Microvolts clan aangezien iedereen van UG mij verlaten heeft fuck you guys i gonna own
CampZone wordt t nog jaarlijks gespeeld.