Maxsz
Onthoud wel dat met rechten 777 je gaat vragen om problemen, dit is letterlijk en figuurlijk alles openzetten....
Posts by WHMCSAddons
-
-
Misschien is het slim om hiervoor een tutorial te maken zodat er een oplossing is ?
-
Thisguyisgone
Wist ik niet excuus, dacht dat hij hem voor de iPhone 5 al had, ik doelde enkel op BrokenTrack zijn verhaal dat de iPhone 5 de jailbreak nog niet kon draaien.Ik haal wel vaker dingen dor elkaar
-
Wat werkt er niet precies volgens jou ?
De code is erg op elkaar gedrukt dus kan niet echt zien waar je mee bezig bent.
-
K.Rens
Inderdaad nice zo kan ik wat makkelijker (en misschien ook sneller) werken, vind de debug (F12) alleen teveel op die van Google Chrome lijken... -
eeyk
als de een een hand op steekt gaan al die sukkels automatisch mee, alleen Neelie Kroes is nog steeds zwaar tegen censuur (godzijdank). -
eeyk
Alle enters worden uit de code gesloopt, bij reacties was dit niet het geval, enkel bij topic starten. -
@BrokenTrack
Daarmee bedoel ik dat iOS 6 met de lancering van iPhone 5 is vrijgekomen, iedereen met een iPhone 4 kon de software al updaten.Overigens:
CitaatDe hacker Grant Paul plaatste een foto opTwitter van een iPhone 5 waar een 'jailbreak' op lijkt te zijn toegepast.
Bron: http://www.nu.nl/gadgets/2916040/iphone-5-al-gekraakt.html
Het is dus wel degelijk de iPhone 5 die gekraakt is
-
Thisguyisgone
iOS6 = iPhone 5, het is de software en niet de telefoon zelf, de software was 24 uur na release alweer gekraakt.
iOS6 kan iedereen downloaden ook de iPhone 4 gebruikers en tablet houders. -
Geachte,
Dit is geen vraag maar een topic zodat koen de code tag kan fixen voor ons, let dus niet op dit topic.
PHP<?php$gebruikersnaam = "ictscripter"; //De gewenste gebruikernaam$wachtwoord = "ictscripters"; //Het gewenste wachtwoord //Hieronder niets aanpassenif($_SERVER['PHP_AUTH_USER'] != $gebruikersnaam || $_SERVER['PHP_AUTH_PW'] != $wachtwoord){ header("WWW-Authenticate: Basic realm="Beveiliging""); header("HTTP/1.0 401 Unauthorized"); echo "Je bent niet ingelogd! Probeer het <A HREF="javascript:location.reload();">opnieuw</A>."; exit;}?>
Graag ook niet verwijderen!
-
ismail123
Klopt die update is vrijdag 21-9-2012 om 19:00 al vrijgegeven, vrij snel na de ontdekking als je het mij vraagt.. -
@BrokenTrack
Vermoedelijk gaan ze dit als een extra optie op je ticket geven, of ze verwerken het in de prijs.
Lijkt me niet dat mensen van 50+ even op internet willen surfen, dus dit zal wel in de ticket verwerkt worden om er ook nog eens winst uit te halen.. -
J.Rijdes
Echt asociaal hoe ze daar aan de gang zijn geweest, had wel vernomen dat alle beelden bekeken worden voor schadeclaim's die gaan volgen. -
Gelijk verpest voor de toekomst, dit mag nu natuurlijk nooit meer gedaan worden....
-
Toevallig kunnen ze dit nooit controleren....
We kunnen uw IP scannen:
Heel leuk maar dat is inbreuk privacy -
@H.Ryan
Mag zo zijn maar ik als oud iPhone gebruiker vind het vele malen leuker met Android te werken, zou ook echt niet meer een iPhone nemen... -
PHP
Toon Meer<?php session_start(); $width = 102; // breedte $height = 41; // hoogte $len = 4; // lengte tekst $fontsize = 13; // lettertype $keys = "0123456789"; // tekens unset($random_text); $lchar = 0; $char = 0; /************************************************** $random_text is de code **************************************************/ // tekst maken $max=strlen($keys)-1; for ($i=0;$i < $len;$i++) { $random_text .= substr($keys, rand(0, $max), 1); } $fontwidth = ImageFontWidth($fontsize) * strlen($random_text); $fontheight = ImageFontHeight($fontsize); // afbeelding grootte $im = @imagecreate($width,$height); // afbeelding $im = imagecreatefromjpeg("images/ik-ben-geen-cheater.jpg"); // achtergrond maken $background_colour = imagecolorallocate ($im, 255, 255, 255); // tekst kleur $text_colour = imagecolorallocate ($im, 255, 255, 255); // border imagerectangle($im, 0, 0, $width-1, $height-1, $text_colour); // string tekenen imagestring($im, $fontsize, rand(3, $width-$fontwidth-3), rand(2, $height-$fontheight-3), $random_text, $text_colour); //output header("Content-type: image/jpeg"); imagejpeg($im); imagedestroy($im); $_SESSION["verify"] = $random_text; ?>
Probeer die eens
-
Wat werkt er niet, foutmelding ??
-
Gebruik zelf FancyBox (http://www.fancybox.net) heeft namelijk verschillende addons in een plugin verwerkt wat het ermee werken erg makkelijk maakt.
-
@All
Voor ontwikkeling hou ik uiteraard gewoon rekening van IE 7,8 & 9 voor de rest gebruik ik het zelf nooit.
De reden dat ik hem thuis verwijderd heb is dat ik het thuis nauwelijks tot nooit gebruik en dus onzin vind te bewaren.
Op kantoor heb ik hem gewoon nog en kan ik vanaf IE 7 tot IE 9 controleren en dat doe ik ook zeker wel.Dit is trouwens een van me goed bezochte websites statistieken op browser: