Wat vinden jullie ervan?
Hij is nu net een uurtje te downloaden.
Zelf vind ik dat de muziek achter uit is gegaan. Het design ervan.
Ook jammer dat Youtube weg is.
Pluspunten is de navigatie
Wat vinden jullie ervan?
Hij is nu net een uurtje te downloaden.
Zelf vind ik dat de muziek achter uit is gegaan. Het design ervan.
Ook jammer dat Youtube weg is.
Pluspunten is de navigatie
Ik had iOS6 al eerder met andere Developers(18 juli 2012)
En vind het wel verbeterd.
Enkel is het wel jammer dat Youtube weg is, maar nu heeft Youtube daarvoor wel een app, dus dat kan je zo downloaden.
Android 4.1 heeft veel meer opties vindt ik
- Android Beam.
- Google Now
- Google Chrome
- Face Unlock
Ik kan me niet voorstellen dat een echte developer/scripter meer ziet in iOS6 dan Android(open source)
Adidasstyle, was een tijdje terug een enquête gehouden onder appdevelopers. Daaruit kwam dat de meeste het liefst op iOS werken omdat het platform simpel weg veel handiger is. Android heeft verschillende toestellen. Dat betekend ook andere resolutie, ram en dat soort dingen.
Android Beam; Apple heeft bluethooth 4 werkt ongeveer hetzelfde. Ze zullen vast wel een idee hebben.
Google Now; notificationcenter in iOS
Google Chrome; heeft iOS ook.
Face Unlock; (nog) niet. Hoewel daar verschillende (jailbreak)apps voor zijn.
Alleen jammer van de prijzen van Apple.. iPhone wordt veel malen duurder.
Citaat
Bij Hi en KPN kan de iPhone 5 geleased worden. Dat kost bij Hi voor 1 jaar 55 euro per maand, terwijl bij een 2-jarig abonnement 31,50 euro afgetikt moet worden. Daardoor kost de iPhone 5 bij leasen voor 1 jaar in totaal rond 660 euro, in twee jaar gaat het om 760 euro. De iPhone 5 16GB kost als los toestel rond 680 euro. Bij KPN is het 37 euro bij een 2-jarige verbintenis en 58 euro bij een 1-jarig abonnement. Bovendien komt er nog een onbekend bedrag bovenop als de klant na afloop van het abonnement het toestel wil houden. Prijzen van de 32GB- en 64GB-versies zijn nog onduidelijk. Vodafone heeft nog geen prijzen bekendgemaakt.
Bron: Tweakers
@H.Ryan
Mag zo zijn maar ik als oud iPhone gebruiker vind het vele malen leuker met Android te werken, zou ook echt niet meer een iPhone nemen...
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!