Posts by WHMCSAddons

"Als mensen zoeken naar 'Digitale camera Sony' zijn ze niet op zoek naar links van andere zoekmachines die met Google concurreren"

Volledig mee eens, als ik iets zoek ga ik niet via 10 andere zoekmachines tot resultaat komen.
    Als Google mij het resultaat al geeft ben ik tevreden en heb ik toch wat ik zoek of mis ik nou weer iets?
    Als ik een PHP functie zoek en ICTs geeft mij het resultaat is ICTs ook niet verplicht andere resultaten te weergeven van concurrenten.
    Beetje krom al vraag je het mij, ik zou mijn concurrenten ook niet voorop mijn informatie plaatsen dat kost mij gewoon me bezoekers.

Klinkt meer als jaloezie hoeveel Google gebruikt wordt, Google is groot deal with it ?

SQL
    SELECT COUNT(bd.id) AS aantalBezittingen 
    FROM bezitDobbelen AS bd 
    JOIN userData AS ud ON ud.id=bd.owner
    WHERE ud.family_id = '1'

Je laat query's met elkaar vergelijken om hieruit op te maken hoeveel er binnen de familie al in bezit zijn.
    Weet zelf niet alles van JOIN en de rest, lees meestal zelf deze tutorial goed door om te begrijpen wat het doet.

http://w3schools.com/sql/sql_join.asp

Er zijn er overigens nog veel meer, maar die moet je even doorlezen wil je deze echt kunnen begrijpen.

"De moeder van de vermeende pester doet nu een oproep haar zoon met rust te laten."

Say whaaaaat???

Dus het is maar oké dat je zoon iemand tot zelfmoord heeft laten komen, ik zeg voor het gerecht gooien.
    Hij mag van mij voor zijn daden lang weggestopt worden, mensen moeten er maar een keer van leren.

"wat volgens zijn moeder ongeoorloofd is en de familie erg pijn doet"

De ouders van het meisje hebben geen pijn natuurlijk, de zoon is een engel en doet nooit iets.

Haat dit soort lui :cursing:

Ecliipsee
    Hoe voer jij de code van H.Ryan uit?

http://www.liewcf.com/mysql-re…to-increament-number-115/

Citaat

Problem One:
    If I have entered 10 records, and deleted 9th, 10th records. The next auto increment value will be 11, not 9.

Solution:
    Run a query: ALTER TABLE tablename AUTO_INCREMENT = 1

This will reset the next auto increment value to current largest value in the auto increment column + 1. So, the auto increment value of next inserted record will start from 9.

Ik wou geen nieuwe reactie schrijven dus ik doe het even vanuit hier,
    laten we ervan uit gaat dat ie die functie niet helemaal begrijpt.
    - H.Rayn

@H.Ryan
    Plaats ik wel even in dit topic, handig voor als meerdere mensen deze tool zoeken.
    Hoe ziet Google je website: http://www.seo-browser.com

Verder heb ik even met iemand overlegt, ik heb wel ongeveer een idee hoe ik dit kan aanpakken zodat Google het ook allemaal kan volgen.

1. Maak gewoon een tab selectie van pagina nummering, deze laad ik vervolgens met een Ajax Request.
    2. Google ziet dan alleen de 1e pagina, wanneer er meer zijn schrijf ik deze naar de sitemap.xml zodat Google wel ziet dat er meerdere zijn.

Op die manier hebben je gebruikers een goed inzicht en verliest Google de url's + inhoud hiervan niet.

Topic mag open blijven van mij als iemand een nog mooier idee heeft, ik ga voor nu naar huis dag is lang genoeg geweest :|
    Ik zal het morgen nog eens nalezen of er iemand met een andere oplossing gekomen is.

@H.Ryan
    Wel ongeveer inderdaad, maar niet helemaal vriendelijk voor je bezoekers en Google.
    Kan met een tool zien hoe Google de pagina zelf ziet, nu ziet hij alleen de 4 links maar niet de inhoud ervan.
    En als je bijvoorbeeld op de "fourth" zit ziet Google helemaal niks (404 melding).

Note: since these urls aren't real, refreshing the page will land on an invalid url.

Content kan dus wel geladen worden op een andere url, maar na een refresh verliest hij direct zijn inzicht en krijg je een 404.

Kan helaas geen demo leveren aangezien dit voor een klant is.
    Je kan het vergelijken met een soort tabmenu, deze her laad de complete inhoud ook niet enkel wat er opgevraagd moet worden.
    Ben slecht in uitleggen, hoop dat je het met dit idee iets beter begrijpt.

Uitgetekend:
    [ 1, 2, 3 ]

[ DIV ID (P1) ]
    [ Aan de hand van de cijfer word alleen deze div ingeladen, en refresht niet de volledige content ]

[ DIV ID (P2) ]
    [ Aan de hand van de cijfer word alleen deze div ingeladen, en refresht niet de volledige content ]

[ DIV ID (P3) ]

Hi,

Ben opzoek naar een benaming wat het onderstaande uitleg effect geeft op een pagina, heb er lang over nagedacht maar kan even niks bedenken.

Uitleg:
    Ik heb drie verschillende pagina's, elk van deze 3 pagina's heeft een eigen inhoud (content).
    Nu is er een max. aantal van 10 items op de pagina en dan krijg je er een navigatie op.
    Als ik dit door middel van een link ga doen her laad hij de complete pagina wat eigenlijk niet zo mooi is.

Wat is de bedoeling:
    Ik wil door middel van jQuery een soort page change maken waarbij alleen de content op ID naam veranderd.
    Je kan dit denk ik wel vergelijken met een show/hide functie van jQuery, echter moet ik ook rekening houden met Google.
    De pagina's moeten dus gewoon indexeer baar zijn zodat we hier niets op verliezen.

Wat vond ik:
    Ik had zelf enkele functies gevonden maar die zijn niet helemaal naar wens hoe ik het wilde hebben.

• addClass();
    • removeClass

Deze twee functies zijn eigenlijk wel iets wat ik wilde hebben maar dit moet de complete content direct inladen.
    Dit kan dus vertraging opleveren tijdens de complete pagina inladen, hier zoek ik dus eigenlijk een oplossing voor.

Heeft iemand hier ervaring in, en kan iemand hier enkele tips geven waar ik ongeveer op zou moeten zoeken?
    Let op; ik zoek dus geen voorbeeld codes, ben nog in de leer en wil het dus goed doorlezen zodat ik het ook begrijp.

Tim
    Vergeten te vermelden, dankzij jou tip de laatste keer: http://jqueryair.com/
    Ben ik een heel eind gekomen met jQuery, het is een zeer duidelijke tutorial waar je echt iets van leert.
    Kan inmiddels ook door middel van Ajax request een form laten verwerken wat handig is als de pagina niet compleet een refresh moet krijgen.

Bedankt, zeer gewaardeerd :thumbup:

VPS heb ik zelf ook in bezit, moet geen probleem zijn.
    Bod blijft bij deze dus nog steeds geldig.

Zag enkele bugs in het systeem, worden deze eventueel nog opgelost alvorens we overgaan tot betaling en overdracht ?

Goedemorgen,

Ik heb een fout met de wiskunde captcha voor een klant van mij, deze werkt op alle gebieden correct.

Echter stuit ik op een voor mij nog onbekende probleem waar ik niet uit kom.

1. Captcha wordt gegenereerd.
    2. Er wordt een session aangemaakt met het antwoord.
    3. Er komt een rekensom in een afbeelding te staan.

Nu de fout:
    De code die in de session staat is voor de eerst volgende afbeelding, de huidige was het vorige antwoord.

Heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?
    Code plaats ik liever niet gezien het feit dit voor een klant is en dus beschermt moet blijven.

Zoals Fils aangeeft is het niet goed als md5 je enige beveiliging is. Ik wil wel even opmerken dat er geen decrypt tools bestaan voor md5. Wat hackers gebruiken zijn rainbowtables. Daarin staan de meest voorkomende wachtwoorden. Dus wat ik al zei, ze zijn wel versleuteld, maar slecht.

Het is dus zeker niet overbodig om wat tijd te investeren in andere beveiligingen. Fils noemde er al een paar op. ;)

De decrypt tools bedoel ik dus de websites die dit soort diensten aanbieden, is een opslag aan MD5 hashes met omgekeerde waarde.
    Excuus had niet echt een juiste benaming hiervoor gebruikt, bedankt voor het opmerken ;)

@H.Ryan
    Voor wachtwoorden is dit schandalig om te gebruiken, er bestaan teveel decrypt tools waarbij je het wachtwoord kan omkeren (rainbowtables).
    Ik raad je aan om SHA512 te gebruiken, en gebruik hierbij ook een SALT, zekerheid is nooit teveel ;)

momenteel is er geen site, die ben ik aan het opbouwen namelijk ;)
    daarom kan je nekel bij mij terecht als je al een host wilt

Waarom reken je dan BTW als je ten eerste al geen KvK vermelding doet?
    Zonder een geldige inschrijving mag je dit niet berekenen, vandaar dat ik naar je website vroeg.

Erotiek zou voor een aantal klanten van mij goed te pas komen, eventuele voorbeelden beschikbaar zodat ik kan overleggen ?

Tevens is je leeftijd wel belangrijk aangezien ik dat soort zaken liever niet met personen onder de 18 afhandel.

@H.Ryan
    Ik vind het een merkwaardige reactie op de providers, ze zijn immers door een rechtbank gedwongen dit te doen.
    Had dan richting Brein iets gedaan, maar dan heb je geen impact hierop, het is dus denk een wordt wakker idee.

Hoop inderdaad niet dat ze gegevens openbaar gaan maken, dat zou weer net iets te ver gaan.

@BrokenTrack
    Daarom vermeld ik ook dat ik het niet zeker wist??
    Eerst lezen daarna keiharde reactie plaatsen.

Was bij mij standaard 65 graden daarbij zeg ik:

Citaat

Een kast/laptop mag geloof ik max. 65 graden worden, daarna slaat hij af.

Dus jou reactie slaat nergens op en is pure haat.