Joshua
Waarom meerdere kantoren, is de grootste onzin die ik gehoord heb, één kantoor is wel handig want dan heb je een bezoekadres wat al vertrouwder is.
Werknemers is tijdens de opstart ook onzin, als je het zelf aan kan is dit makkelijk te doen, je kan je klanten gewoon adviseren, mocht het te druk worden kan je mensen in dienst nemen.
@TS
Je moet een concept hebben wat duidelijk is en niet zogenoemde addertje onder het gras heeft zitten want dan krijg je direct een slechte naam.
Verder is een SSL certificaat handig en maak gebruik van een aantal mensen die je server onderhouden en beveiligen, hoeft niet eens fulltime kan ook gewoon parttime zijn, hou er wel rekening mee dat die mensen niet goedkoop zullen zijn.
Ook is een plan van aanpak heel goed, waar je in plaatst, hoe maak ik winst en hoe zorg ik dat ik de vertrouwen van mijn klanten kan krijgen dat ze bij jou op het juiste adres zullen zijn.
Codes zoals deze systemen zou ik persoonlijk niet vertrouwen, je weet niet wat voor onzin ze erin stoppen en kan ook niet terugvallen op iets als er iets gebeurd met de code.
Neem een goede en betrouwbare programmeur in de handen die weet waar hij over praat, voer gewoon een gesprek met een aantal bedrijven dan zie je vanzelf het verschil hierin.
Slecht concept is het zeker niet, zou daar dus absoluut niet naar luisteren, je hebt alleen wel veel tijd, aandacht en redelijk groot budget hiervoor nodig.