Posts by WHMCSAddons

Lol, pijnlijk - de droid is niet aangepast aan ons weer ^^
    Lol Lol Lol

Dat zeggen ze, of dat werkelijk zo is staat nergens in de documentatie...

Citaat

Wel waarschuwt het document dat de drone niet altijd inzetbaar is. Bij regen of bij windsnelheden van meer dan 7 kilometer per uur kan de AirRobot geen vluchten uitvoeren.

Een document zegt nog niets, ik ben wel benieuwt of het echt zo is en wanneer ze die informatie gaan vrijgegeven..

K.Rens
    Van grote bedrijven zou ik wel verwachten dat de code eerst gecontroleerd word alvorens het online gezet wordt.
    Dat bespaard dit soort fouten en je komt ook niet negatief in het nieuws wat je naam niet veel goeds doet.

Ik controleer van mezelf een aantal keer hoe de code in elkaar steekt voor ik het online plaats, is misschien dubbel werk maar geeft wel stukje zekerheid.

Op CP hebben wij inderdaad toen der tijd een verbod gelegd op de Pokemon sources, dit omdat het in strijd is met de merk en auteursrechten. Zodra ICT Scripters en/of zijn/haar leden iemand helpt op het gebied van de pokemon source kunnen wij als ICT Scripter aansprakelijk gesteld worden wegens het schenden van de rechten (Omdat de programmering in dat geval deels loopt via ICT Scripters).

Echter met een linkpartner is dit een ander verhaal, gezien een linkpartner slechts een link is en verder niet uitvoerig wordt behandeld op ICT Scripters, en daardoor wordt het als linkpartner wel goedgekeurd maar als scriptvraag wordt het geweigerd.

Corrigeer me als ik het fout heb (Koen)

Ik begrijp dat standpunt wel maar dan moet je gewoon een rechte lijn trekken en compleet verbieden.
    Als er nu een linkpartner komt met de CrimeClub source welke illegaal is wordt deze niet goed gekeurd.

Waarom dan wel bij de Pokemon ?

mhmhmh
    Kan je er beter iets beter in verdiepen want Tim zijn mogelijkheid bied wat jij wil hebben.
    Ik had persoonlijk ook moeite in het begin met jQuery maar ben me er toen meer in gaan verdiepen en sindsdien kom ik aardig ver met oplossingen.

Hi,

Ben bezig met een reserverings script welke voor een vakantie website is, mag hier echter geen voorbeeld van geven.
    Nu heb ik alles in orde (verwijderen/totaalprijs/seizoenprijs), op een gedeelte na waar ik even geen oplossing voor heb.

Als er een boeking is voor een bepaalde accomodatie moet je datums opgeven, aangezien die per dag berekend worden.
    Nu worden de datums netjes opgeslagen maar heb even geen benul of PHP ook de schrikkeljaar enzovoort kan inzien tijdens berekening.
    Kan ik gewoon de datums met elkaar vergelijken en daaruit het aantal dagen als resultaat of moet ik ook nog aan schrikkeljaar etc. denken?

Alvast bedankt!

Oplossing gevonden:
    http://www.w3schools.com/sql/func_datediff_mysql.asp

K.Rens
    Omdat bing ook geen interessant project is aangezien een kleine schaal mensen die zooi van hun gebruiken, kijk alleen al naar IE slechter kan niet?
    Google heeft een interessanter publiek aangezien die over miljoenen bezoekers per dag spreken, Chrome is ook een van de snelst groeiende browsers waardoor het weer interessant word exploits ervoor te maken.
    Bing is pas sinds kort in het leven geroepen, bestaat voor 100% zekerheid nog geen 10 jaar, de zoekmachine die jij bedoelt is denk die op Microsoft website zelf.

Ik noem Google geen engel maar Microsoft is een van de grootst jankende bedrijven op concurrentie gebied, ze vallen Google al een tijdje aan over hun producten is niet de eerste keer.

Joshua
    Waarom meerdere kantoren, is de grootste onzin die ik gehoord heb, één kantoor is wel handig want dan heb je een bezoekadres wat al vertrouwder is.
    Werknemers is tijdens de opstart ook onzin, als je het zelf aan kan is dit makkelijk te doen, je kan je klanten gewoon adviseren, mocht het te druk worden kan je mensen in dienst nemen.

@TS
    Je moet een concept hebben wat duidelijk is en niet zogenoemde addertje onder het gras heeft zitten want dan krijg je direct een slechte naam.
    Verder is een SSL certificaat handig en maak gebruik van een aantal mensen die je server onderhouden en beveiligen, hoeft niet eens fulltime kan ook gewoon parttime zijn, hou er wel rekening mee dat die mensen niet goedkoop zullen zijn.
    Ook is een plan van aanpak heel goed, waar je in plaatst, hoe maak ik winst en hoe zorg ik dat ik de vertrouwen van mijn klanten kan krijgen dat ze bij jou op het juiste adres zullen zijn.
    Codes zoals deze systemen zou ik persoonlijk niet vertrouwen, je weet niet wat voor onzin ze erin stoppen en kan ook niet terugvallen op iets als er iets gebeurd met de code.
    Neem een goede en betrouwbare programmeur in de handen die weet waar hij over praat, voer gewoon een gesprek met een aantal bedrijven dan zie je vanzelf het verschil hierin.

Slecht concept is het zeker niet, zou daar dus absoluut niet naar luisteren, je hebt alleen wel veel tijd, aandacht en redelijk groot budget hiervoor nodig.

Hoeveel eigen coders zitten hier, niet veel dus meestal is dit oude code die allemaal gebruikt wordt.
    Jou manier is wel de correcte manier maar in open-source code is dit vaak niet toegepast en dus snappen ze het ook niet, daarom is or die makkelijker voor ze.

als dat alles is heeft bing nog steeds de eer aan jatten van Google hoor?
    en waarom zou google een concurrent gaan helpen, snap die logica ook niet, zou hetzelfde zijn dat jij hosting aanbied maar verteld dat ik het goedkoper aanbied.
    gewoon lekker je eigen ding blijven doen en niet continu gaan janken tegen een bedrijf welke al zeker 15 jaar zoekmachine e.d. doet, bing komt net kijken lukt ze toch niet meer.
    google heeft een leger aan programmeurs en zetten hackers in om fouten op te lossen, ook iets wat enorm slim is wil je een veilig product neerzetten.