Reclame komt omdat iedereen een add-blocker heeft draaien, dus mensen zien al die dingen niet meer
Zag de Google Adsense al niet, zie Publicoll nu ook niet dus maakt voor mij geen verschil
Posts by WHMCSAddons
-
-
Thisguyisgone
Je kan de functie prima gebruiken, je moet er alleen voor zorgen dat hij niet continu uitgevoerd wordt.Stefan.J
Bedankt ga hier even verder op zoeken. -
Stefan.J
Hoe gaat de eigenaar dan achter een foutmelding komen? Het lijkt me nou niet echt bepaald handig als de file zichzelf vult en de eigenaar er niet van op de hoogte is...
Het loggen naar een database met een query fout is inderdaad niet handig..Edit:
Zit net de error_log functie te lezen, deze lijkt me ook wel enorm handig.
Dan kan je de melding gewoon naar de eigenaar mailen en kan hij/zij wanneer nodig actie ondernemen.Bedoelde je zoiets ook of ?
-
Stefan.J
Ze worden momenteel niet naar een file gelogd, maar ik denk dat het makkelijker is voor een admin een soort paneel overzicht te hebben zodat ze ook van de fouten afweten.
Anders moet je elke keer in je FTP naar het bestand gaan zoeken voor de fout lijkt me, of heb jij hier een ander idee voor? -
Victor
Goed idee!
Zal een soort logboek hiervoor maken die uiteraard ook weer in het admin paneel zichtbaar is, bedankt! -
Thisguyisgone
Indien de spel eigenaar een melding van een speler krijgt over bijvoorbeeld: "Ik kreeg de fout OS0005" weet de eigenaar direct wat hij moet doen.
Als de codex uitgebreid genoeg is kan hij/zei die eventueel met behulp van de codex ook weer oplossen, indien dit niet lukt kan dit natuurlijk altijd nog gemeld worden.Voordelen zijn:
1. Je spelers ontvangen geen vreemde fouten meer (schrikt soms af).
2. De eigenaar kan snel handelen door op de codex onder die fout te zoeken.Ik denk dat je op die manier een prettiger spel opzet waarbij de eigenaren worden voorzien van voldoende informatie.
-
Thisguyisgone
Nee dit wil ik dus juist voorkomen dat je bezoekers/spelers niet van die rare fouten krijgen, schrikt ze namelijk nog wel eens af. -
Even een snelle vraag (of eerder een suggestie).
Ik wil natuurlijk voor de V1.0.0 een codex maken, dus voor query fouten en dat soort dingen.
Hierbij wil ik de error melding een nummer geven, als voorbeeld "OS001".Is het slim om bij die regel een extra comment te plaatsen met een link naar de pagina (wat betekend de fout, kan ik het oplossen of moet ik ze melden).
-
M.Martens
Wat Cas zegt klopt wel, zou dus eerst zelf even goed kijken voordat je dit soort uitspraken doet. -
-
Dat betwijfel ik, Versio heeft vaker wel eens downtime gehad.
Laast ook TransIP.Ik stapte van hosting bedrijf over toen ik geïrriteerd raakte aan het veelvoudig offline zijn, denk dat dit dus nog wel meevalt.
TransIP had dan wel een aanval maar die wisten dit te beperken, veel klanten hadden nergens last van.
De aanval bij TransIP duurde ik dacht een week of 2, voornamelijk op hun nameservers en op het laatste weekend nog de webhosting gedeelte.Me VPS bij hun heeft nog nooit een storing of iets dergelijks gehad, ze hebben een zeer goede infrastructuur waardoor je niet zomaar onbereikbaar bent.
Jammer dat Versio weer naar hun AV gaat wijzen als ze weten dat er een klachtenstroom zal komen over de aanval, al kan Versio hier weinig aan doen dan de aanval proberen te minimaliseren.
-
@Alexjeee
http://danginx.com/ is een DA plugin, het bedrijf erachter installeert hem kosteloos voor je, kost je alleen 5 euro per maand maar je hebt geen gezeik met je htaccess enzovoort. -
Tim
Thnx man wil de V2 in codeigniter plaatsen als ik er niet uit kom heb ik je skype@Wimpie
Mee eens, alleen zie ik niet in waarom je - of _ wilt gebruiken, een gebruikersnaam met letter en cijfer voor een spel lijkt mij voldoende toch ? -
Ik heb er nog een waar ik totaal niets mee doe, dus ze gaan hun gang maar
-
@Hamza-R
Als iemand deze wilt doneren kan ik er in de V2 wel aan werken, de V1 is puur bedoelt voor verbeteringen en foutoplossingen.
Momenteel heb ik een kleine lijst met fouten welke ik allemaal rustig aan het bekijken ben, er vallen mij alleen meerdere dingen op.- XSS
- SQL Injectionenzovoort dus moet localhost even voorzichtig nakijken en herprogrammeren
-
Functie is niet onhandig maar je weet niet hoe het werkt.
Zoek eens op hoe deze functie werkt en wat het doet. -
Zorgen dat via je query op topicid geordend word, dit kan op verschillende manieren.
Groupby is volgens mij wel een mogelijkheid hiervoor.
-
rdgweb
Je 21% btw die je rekent moet je erop rekenen dat die van de belasting is, normaal gesproken regelt een boekhouder de rest van je administratie. -
Of ze nou van islamitische afgrond zijn of niet maakt helemaal niet uit, we hebben allemaal dezelfde kleur bloed
Vind het een kwalijke zaak, jammer dat het direct voor veel mensen verpest wordt op deze manier.
-
Tieske
Dat is geheel afhankelijk waar je inschrijft, in Leiden had ik dit totaal niet nodig, had een gesprek van een kwartiertje toen stond ik weer buiten.@TS
Let op met je belasting, in het eerste jaar val je nog onder de startende ondernemers maar daarna zal je erop moeten letten.
Persoonlijk doe ik bij elke factuur 50% naar me bedrijf spaarrekening, dan heb ik het altijd in een kwartaal aangifte goed.
Hou ik wat over is dit mooi mee genomen, maar reserveer altijd genoeg voor de belasting, dit kan je nog vies tegenvallen namelijkNog een tip, maak voor jezelf wel een plan en doelstelling, dit motiveert je in wat je wilt bereiken