Posts by WHMCSAddons

Goedemorgen,

Ik ben bezig voor een Kinderdagverblijf welke niet tevreden is met de huidige website die erop staat.
    Ze vinden het erg onduidelijk en het spreekt totaal niet aan wat hun bieden, hier zoeken ze dus een nieuw ontwerp voor.

Een voorbeeld van wat ze erg mooi vinden is de volgende website: Smileykids

Zoals jullie misschien wel weten is het budget van een kinderdagverblijf niet heel erg hoog, we zoeken dus iemand die het tegen een scherp tarief kan doen.
    Het betreft hier dan ook enkel een .psd bestand, het omzetten en programmeren wordt door ons geregeld hier zit dus verder geen werk voor de designer aan.
    Er mag helaas geen naam vermelding op het design komen, dit omdat wij de verdere handelingen af doen, wel heb je kans op toekomst werk.

Graag ontvang ik een PM met interesse, ik zal vervolgens een e-mail adres geven aangezien dit hier niet in het topic mag.
    Verdere details ontvangt de persoon zodra hij/zij de opdracht krijgt, dit wordt dus ook niet eerder gegeven.

M.Martens
    Een kwitantie is geen factuur, dit zijn 2 totaal verschillende dingen.
    Als we twijfelen moet dit juist openbaar zodat de rest ook weet waar ze aan toe zijn en of je verhaal wel klopt.

Uit berichten in je topic twijfelt momenteel iedereen aan je geloofwaardigheid...

L.Groot
    Mollie is € 0,25 per transactie bij mij, komt omdat ik WeFact gebruik en dus fixe korting per transactie krijg ;)
    Tevens is mollie nog steeds bezig met groeien op mogelijkheden, snap niet waarom mollie een Paypal integratie nodig heeft aangezien dit niet van hun is..

Interface heb ik wel gezien maar is voor mij beetje chaotisch, kan per persoon weer verschillen maar ik vind het helemaal niks.

Nu roep je allemaal zakelijke aansluiten welke de TS waarschijnlijk niet eens heeft, dus heeft Pay.nl geen zin voor hem.

L.Groot
    "Ze betalen uit per betalingsmethode vanaf €25 en dat is omdat?"
    Bovenstaande heb ik nog NOOIT mee gemaakt..

"TargetPay heeft verder hogere transactiekosten dan Pay.nl en TargetPay heeft een erg onoverzichtelijke website en overzichtspaneel."
    Hoge transactiekosten, dit geld dan alleen voor iDEAL neem ik aan, om een bedrijf daarop af te kraken vind ik erg ver gezocht!
    De website voldoet prima, ik kan er me weg vinden, zal voor jou dan denk ik onoverzichtelijk zijn?

Tevens heb ik bij Mollie een nog goedkopere transactiekosten dan bij Pay.nl dus dan kunnen we dat ook wel gaan vergelijken..

- Pay.nl € 0,39 per transactie
    - Mollie.nl € 0,25 per transactie

Tevens hanteert Mollie een iDEAL uitbetaling dagelijks op werkdagen, dan krijg je per maand netjes een overzicht van verdiensten en transactiekosten.

Maar, ik vind het aanbod van Pay.nl in betaalmogelijkheden wel groter.
    Twijfel nog over het gebruik van Sisow.nl, daar heb ik ook goeie verhalen over gehoord.

Hi,

Zoals jullie in een eerder topic gezien hebben ben ik met een sponsor project bezig welke mij reclame en bekendheid oplevert.
    Nu zoek ik voor Oranje Rock een plugin welke de media makkelijk voor mensen met weinig kennis is.

Ze zullen jaarlijks een rits aan foto's toevoegen van een hele week feest, dit kunnen dus zeker heel wat foto's worden.
    Tevens bestaat er een kans dat ze oudere foto's gaan toevoegen aangezien het al sinds 1987 een begrip in onze regio is.

Nu is mijn oog gevallen op NextGEN Gallery alleen weet ik niet of dit voor de mensen die straks alles uploaden makkelijk is.
    Vermoedelijk zullen er verschillende categorieën komen, als voorbeeld hieronder aangegeven:

• Jaartal => Locatie => Fotograaf

Dit moet voor hun dus makkelijk te beheren zijn zodat ze zonder vragen alles kunnen toevoegen.

Iemand hier ervaring mee en heeft diegene een tip welke voldoet aan de wensen?