Posts by WHMCSAddons

Waarom zou commentaar niet in een topic mogen, dan is dit toch gewoon simpele reclame en niet meer dan dat ??

Ik heb toch een aantal vragen welke veel andere denk ik ook wel hebben, hieronder de vragen:

1. Zijn er rechten over de verkochte scripts ook in jou handen, zo ja krijg je hier dan ook bewijs van ?
    2. Ik zie een aantal open-source codes te koop aangeboden, is hier iets speciaals aan gedaan dat je geld vraagt ?
    3. Hoe kunnen we kopen, gaat dit alleen via privébericht, en hoe kunnen we er zeker van zijn dat we het ook krijgen ?
    4. Wat voor soort rechten krijgen wij over de scripts wanneer deze gekocht worden, mag het bijvoorbeeld op meerdere domeinen ?
    5. Welke garanties krijg je op het script wanneer er fouten ontstaan, kunnen we jou hierop aanspreken om dit op te lossen of sta je er alleen voor ?

Of ik mag filmen of niet is even niet ter sprake, de camera staat puur en alleen op de auto's gericht je kan dus niet bij iemand naar binnen kijken.
    De politie kan niks bewijzen en op heterdaad betrappen zit er ook niet in want het gebeurd midden in de nacht terwijl wij slapen, dit is dus de enigste mogelijkheid.

Bijgevoegd zijn de foto's die gemaakt zijn, dit is dus wat er gebeurd is.

@All
    Ik ben met een HD camera aan het opnemen via ispyconnect.com, iemand ervaring hiermee?

@T.Aaron
    Begrijp ik maar als we nu niks doen loopt het straks helemaal uit de hand, me broertje is niet makkelijk boos te krijgen maar nu kan je beter uit ze buurt blijven zo erg is het onderhand al.
    Zal zomenteen als ik de foto's heb wat bijlages toevoegen, dan kunnen jullie zien hoe erg het is, het zijn niet alleen krassen, ze hebben ook met eieren erop gegooid.

Geachte,

Er is bij ons in de straat een stel die regelmatig dronken zijn en het op onze spullen voorzien, we hebben ze hier toen eenmalig op aangesproken.
    Echter heeft dit een nog erger effect gehad want me broertje zijn auto was vervolgens aan de beurt.

Kort verhaal uitleg:
    Er is Woensdag op Donderdag nacht bij me moeder een pan met rijst over der auto heen gegooid, erg kinderachtig niveau maar met een emmer sop zo weg.
    Nu is er Donderdag op Vrijdagnacht bij me broertje zijn auto hele diepe krassen (kruizen) op zijn motorkap gemaakt, en de zijkant van zijn deur helemaal kapot gekrast.
    Wij willen de eer aan ons zelf houden en hier aangifte van doen, echter tot onze verbazing kan de politie niks beginnen zonder geldig bewijs.
    Echter is me broertje nu op een punt dat hij de ramen in wil gooien en de boel in de hens wil steken, gelukkig ziet hij in dat het niks oplost.

Nu wil ik met een HD camera alles gaan opnemen als een soort beveiliging camera, deze camera is voorzien van HD en heeft dus scherp beeld over de 2 auto's.

Weet iemand software waarmee je via een IP de camera kan benaderen, de camera zelf staat aangesloten op me laptop dus die kan ik niet constant bekijken.
    Nu hebben we een pc beneden staan en wil ik daar alles opnemen en zorgen dat we bewijs hebben zodat dit een keer afgelopen is.

Alvast bedankt!

Wat nou als je een topic aanmaakt met het antwoord dat je in de chat hebt gekregen? Dan heeft iedereen er wat aan en worden problemen sneller verholpen.

Dan krijg je dus alleen topics met antwoorden, daar heb je ook niet veel aan toch ?
    Buiten dat ga jij dit monitoren of het ook echt gebeurd? Ik heb wel eens mensen op skype geholpen waarbij ik zei "Meld in je topic het antwoord even".

Gebeurd dus ook bijna nooit en je kan ze moeilijk gaan dwingen tot zoiets...

Tredgy
    We snappen het wel en begrijp jou punt ook, maar om ICTs levend te houden moet er content gepost worden.
    Het is niet een forum met 1.000 actieve leden per dag, Stackoverflow heeft een gigantisch netwerk opgemaakt dat is totaal anders dan ICts.

Als je nu een chat gaat maken wordt er geen content meer gepost (wat nu al weinig gebeurd) en dat heeft slechte invloed op je bezoekers want die vinden hun antwoord niet.

1. Ja redelijk veel, bijna alle opdrachten draaien hierom.

2. Nee, ik zet een thema nu al binnen max. 8 uurtjes om, record staat momenteel op 4 uur (was vrij simpel ontwerp).

3. Niet

4. Ik zou hem niet aanschaffen omdat het mij niet aanspreekt.

5. Geen idee eigenlijk, alles wat ik nodig heb bieden ze al dus ik zou niet weten wat ik momenteel dan ook mis?

Chris Reynolds uit het Amerikaanse Pennsylvania heeft per ongeluk 70.155.716.413.286.540 euro op zijn rekening gestort gekregen. Het gaat om een foutje van betaalservice Paypal.

Op Reynolds rekeningoverzicht van juni stond opeens een saldo van omgerekend ruim 70 biljard, meldt CNN woensdag.
    De Amerikaan verkoopt auto-onderdelen op eBay en krijgt zijn betalingen van maximaal zo'n 1000 euro via Paypal. Inmiddels is zijn rekening weer op orde.
    "Het was nogal raar", vertelt Reynolds aan de nieuwszender. "Misschien heeft iemand een grap uitgehaald."
    Paypal laat in een statement weten dat het een fout was. "We waarderen het dat meneer Reynolds het allemaal begreep." Maar voor even was hij een miljoen keer rijker dan Bill Gates, de rijkste man op aarde.

Door: NU.nl/WTF.nl

Haha pijnlijke fout als je dat ook weer mag inleveren :D

Wat moet ik verstaan onder scherpe prijs?

Ik beschik over een portfolio, maar wil eerst weten wat er gemaakt moet worden.

Hiermee bedoel ik dat het niet €150,00 tot €200,00 kan kosten, het is een kinderdagverblijf welke niet veel te besteden heeft.
    Daarom ben ik naar iemand opzoek die een mooie portfolio heeft maar niet al te prijzig is voor deze opdracht.

Ik heb MJorritsma in me gedacht aangezien ik daar vaker ontwerpen heb laten maken maar nog geen informatie bij hem opgevraagd omdat ik de rest ook een kans wil geven.

Niet slecht bedoelt maar dit gaat geen enkele designer doen natuurlijk...
    De prijs is hier simpelweg te laag voor waardoor je geen enkele reactie of geïnteresseerde zal krijgen.

@R.Haentjens
    Dan zal je dus geen kwaliteit kunnen verwachten omdat dit nog lerende designers zijn.