Posts by WHMCSAddons
-
-
Nooit je pc onbeheerd achterlaten, gewoon locken als je weg loopt (is iets wat ik altijd doe).
Zeker op het kantoor moet je hiervoor uitkijken, ik werk met andere ondernemers die hoeven niet te weten wat ik aan het doen ben de hele dag.Sneltoets: Windows teken + L
Hiermee zeg je in feite: Windows (L)ock
Overigens is dit al zo lang bekend, Firefox had deze feature al vanaf de lagere versies, ik was me wachtwoord wel eens kwijt dus kon hem zo terug vinden.
Of het echt een beveiliging lek te noemen is weet ik dus niet, maar ik ben van mening dat dit al lang bekend is. -
-
Lees PCM Dossier 5.
Hier staat in dat downloaden niet illegaal is. Uploaden ook.
http://pc-en-internet.infonu.n…wnloaden-en-uploaden.html
Citaat
Uploaden via internet
Het uploaden is het aanbieden van muziek, films of games. In Nederland is het verboden om, zonder toestemming van de auteur, muziek, films of games aan te bieden. Uploaden is zonder toestemming ten alle tijden illegaal. -
M.Martens
Dat kan dus niet want het delen (uploaden) ervan is wel illegaal, misschien eerst uitzoeken voor je zoiets zegt ? -
M.Martens
Die download regeling hebben we in Nederland, in andere landen is dit niet het geval, zelfs het downloaden van muziek is in de VS strafbaar. -
L.Groot
Ieder zijn eigen mening natuurlijk
Ik vind kinderkanker alleen wel belangrijker dan een oorlog kind, het is niet zo dat ik het niet erg vind.
Maatje van me was pas 14 toen hij overleed aan een hersentumor dus ik denk dat mijn gevoel daarvandaan komt, ik heb persoonlijk niks met oorlog kinderen. -
Mocht tijd worden, veel van die smeerpijpen gebruiken TOR om anoniem te blijven.
Alleen jammer dat dit weer openbaar gemaakt is, nu weten die viezeriken dit ook en gaan ze dus naar een andere oplossing zoeken... -
L.Groot
Geloof het nog steeds niet spijt me, er zijn zoveel bronnen die met cijfers komen (bijna allemaal hetzelfde) waardoor ik het al niet vertrouw wat ze met me donatie doen.Daarbij vind ik KIKA 1.000x belangrijker dan een WNF en/of UNICEF.
-
Ik doneer ook niet, hoor overal dat ze top salarissen krijgen dus of het nou waar is of niet ik ga geen pot spekken die voor eigen zak is.
Ben alleen voorstander van het Kinderkanker fonds (KIKA) voor de rest doneer ik niks. -
You can try to use the Google Translation tool, that way you can read most of it
-
ATa77
You can always hire someone to create this for you, i don't think this is available on version 3.0 because the orriginal programmer stopt this project.
Maybe somone on this forum has created it already I don't know, you could try and ask for it ;). -
L.Groot
De patch voor een WP systeem is vrijwel altijd heel snel beschikbaar, het zit hem meestal in de plugins die gedownload worden.
Ik heb er zelf nog nooit problemen mee gehad, maar dit komt denk omdat ik de plugins zelf schrijf en niet die van andere gebruik... -
http://www.printershop.nl/prod…paign=3Dprinter&ref=96410
Zou alleen even flink sparen, je mag voor een simpele 3D printer al bijna €2,000 neertellen..
-
M.Martens
Op de onderstaande link heb je wat meer duidelijkheid erover: -
MJorritsma is inderdaad een goede budget-designer, ik zou hem eerst eens contacteren. Het niveau op icts is namelijk over het algemeen enorm laag.
Klopt, ben best voorzichtig met het uitkiezen van designers, maar veel heb ik al wat werk van gezien dus die vertrouw ik wel.
-
L.Groot
Vind ik een goeie, vraag ik me eigenlijk ook wel af aangezien dit ook 2 losse woorden kunnen zijn.. -
K.Rens
Welkom in de wereld van Patent en rechten, zo is Apple & Samsung namelijk ook al een tijdje in oorlog hierover.
Belachelijk eigenlijk want het zijn bedrijven waarvan je weet dat je geld uit hun zak kan kloppen dat zal de reden zijn geweest voor deze rechtszaak.Microsoft heeft zeker te weten iets moeten betalen hiervoor, alleen verliezen geloof ik niks van.
-
Refferalboy
Mij zal je niet bij Versio zien hoor, ik heb er nog nooit gezeten, klanten die wilde overstappen deden ze verschrikkelijk moeilijk over.
Ook ontwikkeling is klote daar aangezien je continu geblokkeerd wordt door hun netwerk, en dan moet je ze mailen terwijl het net zo makkelijk via de chat kan. -
Tegenwoordig heb je al:
1500 MB
20 GB
25 domeinen hostenVoor €0.50 per maand dus het pakket naar 12 euro zetten is wel heel duur;)
Hoezo heel duur, scheelt 5 euro op jaarbasis hoor ?
Tevens is de support van Versio beneden peil dus ik kies liever iemand die zijn klanten goed onderhoud, dit kan Versio nog steeds niet namelijk.