Posts by WHMCSAddons

Welke invloed ?

Weet je het verschil wel tussen een INT() en VARCHAR() ?

INT()
    Afgekort "integer", wat dus inhoud dat het alleen numeriek toestaat, een uniqid heeft letters en cijfers, dat is de reden waarom de INT() alleen de cijfers opneemt.

Voorbeeld output van uniqid()

Code
    520bca1a2b89e

Nu neemt hij dus alleen (als ik me niet vergis) de eerste 3 cijfers op (520), daarom raad swaffelaar VARCHAR() aan.

Ik ben wel benieuwt voor een nieuw onderdeel moet ik teksten hebben, even kleine vraagjes.

1. Zijn de teksten absoluut uniek en nergens te vinden?
    2. Wat is de levertijd hiervan (gaat om 1 onderdeel 500 woorden, als test)?
    3. Kan je over alles schrijven of heb je bepaalde richtlijnen ?

Edit:
    Tekst afgenomen bij de TS, zal na afloop een feedback in het topic plaatsen.

Apple
    Heb een iPhone gehad maar vond die store helemaal niks, activeren was toen der tijd ook een gigantisch probleem wat onduidelijk was.
    Ik kan enkel nu niet over de APP-store praten want ik heb hier geen ervaring meer mee, me laatste Apple product was een iPhone 3GS welke waardeloos was.

Android
    Geweldige store en heel makkelijk te activeren door middel van je e-mail adres, deze ervaring vond ik makkelijker en fijner dan die van Apple.
    Gelukkig werkt het op veel verschillende telefoons en tablets wat het synchroniseren weer makkelijk maakt, dit mis ik toch wel bij Apple (gesloten dus).
    Helaas is het zoals eerder gezegd zo dat ze veel met Malware te maken hebben, als ze dit zouden verbeteren zou het een pluspunt worden voor mij.
    Ik ga eerlijk gezegd ook niet meer terug naar Apple omdat Android voor mij werkt, ieder zijn/haar keuze uiteraard.

Tredgy
    Met kosten bedoelt Lars denk ik de belachelijke prijzen op hun laptop's, die zijn vrij prijzig als je het mij vraagt ;)

J.Rijdes
    Als de debug mode aan had gestaan had je dit kunnen zien ;)
    Ik ga niet altijd graag vertellen waar het fout gaat dus probeer mensen aan te leren te debuggen, niks mis mee lijkt me ? :)

Tevens hoef je niet altijd echo te doen, je hebt ook nog print, dus jou uitleg is ook niet 100% ;)

Door de kl*te editor van ICTs wat al 20x vermeld is maar niks aan gedaan wordt, heb ik je code even recht gezet zodat het leesbaar is. :)

Hiermee kan je debuggen, ik vermoed het stukje van je registreer dat het daar fout ging maar dit weet ik niet zeker.

Roelc
    Als Facebook hier tegen is betekend dit niet dat wanneer het overal geplaatst wordt ineens geaccepteerd wordt.
    We springen ook niet met ze alle van een brug omdat een ander forum dit ook doet, Facebook heeft hier duidelijke regels over.

- Je website
    Ik zie sommige teksten niet helemaal netjes staan, als voorbeeld "tuurlijk kan dat." (contact), kan je beter doen als "Natuurlijk kan dat."
    Zou je teksten even doorlopen voor de zekerheid zodat het wat netter overkomt.

- Hosting design
    Persoonlijk niet mijn smaak, hou rekening met niet teveel shadow gebruiken, dit oogt helemaal niet mooi als je dit niet correct gebruikt.

@TS
    Wat voor soort startpagina script zoek je en wat moet het kunnen, wellicht kan ik een licentie aanbieden van mijn programmering.
    PM me even voor meer informatie hierover, en het liefst ook een budget zodat ik weet of het waardig is.

EDIT HAMZA-R: Reactie inmiddels verwijderd.