Posts by WHMCSAddons

Als je de AV accepteert is het niet altijd het geval dat het ook klopt. Het kan onredelijk zijn en dan hoeft dat niet meer nageleefd te worden. Een advocaat er na laten kijken lijkt mij het beste.

Een AV wordt gedeponeerd en goedgekeurd, wil niet zeggen dat een AV boven de wet staat maar een AV is wel rechtsgeldig.
    Anders zou geen enkel bedrijf meer een AV maken, deze voorwaarden worden altijd gecontroleerd of ze wel redelijk zijn voor de consument.

Dit is eigenlijk best lastig, het is geheel wat hun AV verteld waar jij precies recht op zou moeten kunnen krijgen.
    Maakt het niet minder lastig aangezien je broertje hier waarschijnlijk heel veel tijd in gestoken heeft om zover te komen.

Garantie
    5.2 De Website en de Content worden beschikbaar gesteld in de staat waarin zij zich bevinden, zonder expliciete of impliciete garanties van welke aard dan ook. Habbo NL garandeert niet dat de Website of Content beschikbaar, ononderbroken of foutloos zijn, dat gebreken te allen tijde hersteld worden, of dat de Website of de server waarop die zich bevindt vrij zijn van virussen en andere besmettelijke en/of schadelijke bestanden. Je gaat er meer akkoord dat Habbo NL en de Gelieerde Ondernemingen niet aansprakelijk zijn voor verlies van of schade aan je computer, gegevens of computer- en telecommunicatiesystemen als gevolg van gebruik van de Website.

Ik denk zelf dat ze zich zullen beroepen op bovenstaande voorwaarde, maar dit weet ik natuurlijk niet met 100% zekerheid te vertellen.

Hoelang is het geleden dat jullie contact hebben gezocht na deze voorval ?

SSD staat ingesteld..

WAUW!!! wat een verschil zeg, Windows is binnen enkele seconden klaar en programma's openen alsof het niets is, dit is dus zeker een aanrader!

Je meld dat je geen vertrouwen meer hebt in je HDD, dus om deze reden een nieuwe wil,

Een SSD voor je OS & core programma's is dan een zeer goed idee, maar dan zou ik evengoed nog een nieuwe 'normale' HDD nemen.
    En daar je bestanden op zetten, anders ben je namelijk bij een crash nog al je bestanden kwijt.
    Wat je dan ook kunt doen is die nieuwe HDD als back-up schijf gebruiken en je huidige schijf in je PC laten zitten tot hij crashed.

Paar reacties verder vermelde ik nog 2 HDD's ter beschikking te hebben ;)
    Deze worden ingedeeld als:

- Backup schijf (voornamelijk zakelijk documenten)
    - Bestanden schijf voor normaal gebruik.

@bramieboy
    Een maat van me komt zondag alles instellen zodat de SSD langer mee gaat, indexeren en/of defragmenteren schijnt voor een SSD verschrikkelijk slecht te zijn.
    Wat ik ervan begreep is dat er in mijn BIOS iets ingesteld moet worden, ook aan de schijven zelf, dan stelt hij ook direct de back-up in aangezien die naar een andere pc gaat (Zotax kastje)
    Zat eerst aan een NAS systeem te denken maar had deze nog staan (oude pc van me moeder) die kan hiervoor ook prima gebruikt worden en is niet zo luidruchtig, al is een NAS geruisloos.

Hij heeft zijn SSD zo ingesteld dat Windows snel opgestart is, en BF3 (en binnenkort BF4) snel ingeladen is.
    Voor de rest heeft hij gewoon een HDD voor zijn overige dingen, maar zijn SSD defragmenteert hij nooit en indexeert hij ook niet, zijn kast is nu denk bijna 1 jaar oud en draait nog steeds perfect en snel.

@T.Aaron
    Ik vind 1 eigenlijk wel voldoende, is in totaal 120GB waarmee ik lang vooruit kan aangezien ik nog 2TB aan HDD erin plaats.
    Jou manier van gebruik zal bij mij wel ongeveer hetzelfde zijn maar dan op HDD niveau, alleen Windows en programma's laad ik via de SSD.

Tim
    Bedankt voor je feedback!
    Ik heb nog 2x 1TB schijven leggen uit me oude kast, die doen het nog prima en draaien ook op 7200 RPM dus die kan ik dan indelen, 1 voor back-up andere voor opslag.

Wilde gewoon een goed excuus hebben voor SSD, die heeft me kast nu wel gegeven :thumbup:

Merken jullie er ook duidelijk verschil in ? Ik heb er nog geen ervaring mee gehad behalve bij een maat van me, die heeft ook alleen ze Windows erop draaien.
    Zie wel dat het heel snel is maar moet ik dan nog in me instellingen/bios veranderen hiervoor ?

In de bijlage de SSD samenstelling, is dit zo correct ?
    Die station heb ik denk nodig anders kan hij de kast niet in..

Edit:
    Foto van de kast toegevoegd om inzicht te krijgen hoe de aansluiting is..

Als er niets meer dan de standaard server configuratie op staat moet het wel de CSF firewall zijn, die werkt in mijn mening ook vervelend.

Toch blijft het een betere firewall dan die van APF haha!

ON-Topic
    Ik vermoed ook dat je CSF ermee te maken heeft, je instellingen staan vermoedelijk op high waardoor er per IP een max. aantal verbindingen gemaakt mag worden.

Hi,

Omdat de schijf van me pc niet echt super meer werkt wil ik een nieuwe bestellen, de schijf is nog goed maar me vertrouwen is er vanaf.
    Mijn werk staat er ook op mede als mijn administratie dus moet ik snel een andere oplossing gaan zoeken hiervoor.

Nu heb ik zo mijn twijfels tussen 2 soorten:

- Kingston SSD 120GB
    - 1TB Western Digital 7200 RPM

Als ik de SSD zou kiezen zou hier in feite alleen mijn windows op komen en verder niks.
    Gezien deze huidige schijf nog draait kan daar alle bestanden op draaien zonder problemen.

Als ik voor de Western Digital zou gaan betekend dit wel dat de andere schijf als backup gaat dienen, maar niet meer volop in gebruik.

Wat zouden jullie kiezen aangezien ik me keuze even zo snel niet kan maken tussen die 2..

Zou ik mogen vragen wat voor geld dit is? Is hier gewoon netjes omzetbelasting over betaald en inkomstenbelasting of is dit zwart geld?
    En indien het netjes wit is zou ik graag een aantoonbare factuur inzien om dit te kunnen verifiëren.

Dit kan je via Paypal ook doen :) zag het ook pas geleden dat ze een factuur optie hadden.

Welke browser heb je dit ? Ik heb dit probleem in Google Chrome onderzocht blijkt een bug te zijn die ze niet willen oplossen..
    Je kan onderstaande code proberen, die had ik gevonden via Google:

Code
    html, body {
      -webkit-text-stroke: 0.25px;
    }

als je onder aan het topic keek kon je zien dat ik het al had opgelost voor iemand antwoorde

Als jij hier nog hulp wilt krijgen zou ik me maar iets anders opstellen, tevens zou ik ook aan je spelling werken, ziet er niet uit.
    Iedereen maakt typefouten, en ja ook ik doe dat, maar probeer het eens beter uit te leggen in het vervolg en neem je tijd voor een topic.
    Ik zie veel topics van jou, een goed overzicht is er niet dus ik kan het M.Beers ook niet kwalijk nemen dat hij zo reageert op jou topics.

Tip:
    Neem rustig je tijd om een topic aan te maken, vermeld altijd wat je zelf geprobeerd hebt, dit voorkomt al 90% van de reacties in je topic.
    Vermeld ook, indien van toepassing, een stukje code waar jij denkt dat het om gaat, vermeld hierbij ook de foutmelding die je krijgt.
    Wat ook nog wel eens wil werken, heb ik zelf ook gedaan, is de fouten noteren (kladblok e.d.) dan kan je dit altijd terug zoeken en onthoud je het voor de volgende keer.

Momenteel zie ik je niet echt vooruitgang boeken omdat je veel vraagt maar niet leert, dit kan sommige irriteren waardoor je geen hulp meer krijgt.

Zijn slechts tips, wat je ermee doet is aan jezelf.

Waarom quote jij de variable als ik vragen mag ?

PHP
    $mysqli2 = new mysqli($datahost, $datausername, $datapassword, $data);

Verder vind ik je query ook niet netjes gedaan, en mijn tip is gebruik comments, dan weet je later altijd nog wat de code precies zou moeten doen.