Posts by WHMCSAddons

Als je Analytics aangesloten zit kan je ze hier vinden:

1. Kies een website waarvan je de statistieken wilt inzien.
    2. Links staat verkeersbronnen, klik daar op "overzicht"

Dan zie je een top 10 maar spreekt voor zich dat je het volledige overzicht kan zien.

L.Groot had niet het idee dat dit via SSH verliep, ging dus uiteindelijk niet door.

Verder heeft K.Rens mij afgeraden deze handeling te doen, het zou een risico zijn om op Linux een HDD te vergroten.
    Op advies hiervan heb ik dus mijn klant geïnformeerd en die wil een volledige upgrade hebben zodat deze handeling vermeden blijft.

Bedankt voor de reacties!

Goedemiddag,

Met spoed ben ik opzoek naar iemand die kennis heeft van TransIP en VPS upgrade.
    Me klant heeft een VPS draaien waarbij er 100GB extra ruimte toegewezen moet worden.
    De aanvraag is in zijn geheel gedaan maar er moet het een en ander uitgevoerd worden voor dit actief is.
    Hier kom ik zelf niet helemaal uit dus ben ik opzoek naar iemand die dit vaker gedaan heeft en het vanavond nog kan oplossen.

Budget is hiervoor aanwezig, dit wordt vooraf besproken!

Goedemiddag,

Omdat ik afgelopen donderdag nacht met spoed een nood VPS moest opzetten heb ik deze nu voor de rest van de maand over.
    De VPS heeft onderstaande kenmerken:

• 2 Core, Intel Xeon
    • 4.096 MB (4 GB) Werkgeheugen
    • 250 GB Opslagruimte
    • 5.000 GB Dataverkeer
    • 1 IPv4 adres (mogelijkheid tot uitbreiding).

De VPS is met 100 GB Opslagruimte uitgebreid, deze zit al in de server verwerkt en kan dus benut worden.
    Alles is managed dus er is verder geen onderhoud nodig aan de server.

Actieprijs: € 10,00 excl. 21% btw (Gratis DirectAdmin paneel, en 1e maand gratis extra opslagruimte)
    Vanaf 27-10-2013 zal de server prijs € 35,00 per maand exclusief 21% btw zijn.

Let op:
    Leveranciers worden niet duidelijk gemaakt, evenals de prijzen die wij voor de huur betalen.
    Indien er geen interesse is graag ook niet reageren, de VPS is managed maar volledig in beheer van de huurder.
    Eventuele SSH Toegang is mogelijk, hiervoor zal na de huur overeenkomst informatie over worden gegeven.

Voordat het topic dan gesloten word wil ik dan toch nog even mijn mening geven.
    Het niveau daalt hier inderdaad met de dag Cas., dit komt namelijk door mensen zoals jou die mensen alleen maar de grond in proberen te trappen zodat ze zelf hogerop kunnen staan.
    Ik heb eveneens een oplossing gevonden voor het probleem.
    Natuurlijk kan je bij een eigengemaakt script geen bron geven, maar deze jongen vraagt om gegevens en ik voorzie hem hierin.

Wat ik zelf altijd fijn vind zijn meerdere oplossingen voor hetzelfde probleem, dan kan je kijken wat het beste werkt en er zelf nog wat aan passen. Maar om nou gelijk te zeggen dat het niveau daalt, dan moet je bij jezelf toch eens nadenken wat er met jou aan de hand is. Door dat namelijk te zeggen verlaag je je tot datzelfde niveau. Je had ook gewoon je mond kunnen houden en je niet zo aangesproken kunnen voelen, want ik heb het gevoel dat je je nogal snel op je tenen getrapt voelt.

Maar heb genoeg getypt, je kan altijd je mening uiten via een privé bericht zodat we kunnen zien wie deze discussie gaat winnen.

Goed gezegd, mensen helpen hier elkaar, het is niet de bedoeling bij elk topic te zeggen ga maar naar Google...

ow maar mensen ik heb wel verkeerd gelezen :(

4 euro, 15x meer schijfruimte en 40x meer dataverkeer < versio

Dus versio geeft echt veel en veel meer en ook nog eens 1 euro goedkoper :o

Bij versio ga je het wel merken als je ze wat vraagt, of het duurt lang of je krijgt geen helder antwoord.
    Sowieso is hun firewall mega irritant, je zit om de haverklap in hun firewall en dan moet je weer mailen om eruit te komen.

Om dan nog maar even over de Live-chat te zwijgen, die is nog veel erger zodra je klant bent.

(Tevens een pm met aanbod verstuurd).

Hi,

Ik moet met WordPress een GROUP BY krijgen van een postmeta, echter kom ik er niet helemaal uit, zal proberen alles zo fijn als mogelijk uit te leggen.
    Het gaat hier overigens over een deur collectie, dus Binnendeuren, buitendeuren enzovoort..

Uitleg:
    Klant voegt een merk toe "Austria", hier kunnen ook modellen onder hangen, als voorbeeld "Moderno deuren".
    Dan is het de bedoeling dat wanneer een model toegevoegd wordt hij weet onder welke merk hij hangt.

Austria => Moderno deuren

Nu werk ik zelf vrij weinig met GROUP BY in WordPress dus heb even geen idee hoe ik die lijst kan krijgen.

Database:

Code
    post_id			meta_key		meta_value
    ===============================================================
    1			producttype		merk
    2			producttype		model
    3			productnaam		austria
    4			productnaam		moderno-deuren

Heeft iemand enig idee hoe ik hiermee uit de voeten kan komen ?

Het blokkeert elementen met verschillende namen, als jij je div bijvoorbeeld "advertise / advertisement / advertentie" noemt, blokkeert hij deze.
    Heb je een voorbeeld waar deze actief is ?

Zelf ben ik geen voorstander van een tegenprestatie aangezien deze niet voor niets geïnstalleerd wordt, je gaat dus bezoekers verliezen als je dit doet.

- Je processor was voor laatst bekend €125, de huidige waarde zal niet ver daarvan schelen, dus denk rond de 90 a 100 euro.
    - Werkgeheugen hoeft niet veel te zeggen, zijn hier nog poorten voor open om eventueel bij te zetten ?
    - Hardeschijf is rond de 50 a 60 euro, gebruikt zal hij ongeveer 30 euro waard zijn (levensduur).
    - Je videokaart was voor laatst bekend €115, de huidige waarde zal niet ver daarvan schelen, dus denk rond de 70 a 80 euro.
    - De monitor is wat ik kan vinden wat aan de oude kant, deze was 3 jaar geleden nog €199 waard, dit zal nu denk 50 a 60 euro zijn.

De overige dingen kan ik geen mening over geven, Windows 7 is momenteel op verschillende manieren (legaal/illegaal) te krijgen.
    Je toetsenbord/muis zegt momenteel niets, dit kan ook een heel oud ding zijn, als je informatie erover plaatst..

Verder is de conditie van je kast ook belangrijk, is deze altijd goed onderhouden?

Je kan hier denk ik zelf zo een €200 tot €300 voor vragen, mits het wel goed onderhouden is natuurlijk.
    Vergeet niet dat nieuwe kasten tegenwoordig bijna niets meer kosten, belangrijk is vooral wat erin zit en of dit goed onderhouden is.